افزایش ۴۰ درصدی مصرف CNG در کردستان

فرزاد اصلانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در سطح استان تعداد ۷۰ جایگاه سوخت مایع و ۵۰ جایگاه CNG فعالیت می‌کنند.

اخبار اقتصادی- مسئول سامانه هوشمند فرآورده‌های نفتی استان کردستان همچنین از افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی مصرف CNG در استان بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خبر داد.

وی گفت: کسانی که کارت سوخت ندارند و یا به هر دلیل کارت آنها از بین رفته است با مراجعه به  دفاتر پلیس + ۱۰ با ارائه کارت شناسایی و برگ سبز خود در راستای کسب کارت سوخت اقدام کنند و این امکان در همه شهرستان‌ها وجود دارد.

اصلانی بیان کرد: تا شنبه هفته آینده سه جایگاه سوخت مریوان هم برقرار می‌شود و مشکل ۸۰ درصد مردم در این حوزه  برطرف خواهد شد.

در ادامه این جلسه، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: برای اخذ حقوق مردم و تامین منابع مالی شهروندان آنطور که لیاقت و شایسته آنان است همه دستگاه‌های متولی که دخیل بر نظارت بازار هستند موظفند پایه‌کار باشند.

وی دغدغه خود را آسایش و امنیت جامعه هدف عنوان کرد و افزود: تعزیرات حکومتی همواره در کنار دیگر دستگاه‌های متولی بازرسی‌هایی از سطح بازار انجام داده است و از ۲۶ آبان‌ماه تا ساعت ۸ شب در مرکز استان و ساعت ۶ بعد از ظهر در شهرستان‌ها گشت‌های مشترک بازرسی عجیل کرده است.

حسینی در ادامه آرامش در سطح بازار را مهم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر گران‌فروشی در خصوص کالا و خدمات استان دریافت نشده است.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۵ در تعزیرات حکومتی پاسخگوی شنیدن و بررسی شکایات مردم در خصوص گران‌فروشی است.