جوابیه بانک کشاورزی به یک خبر

بانک کشاورزی در پی انتشار خبری در پایگاه خبری افکارنیوز با عنوان "چرا مدیر بازنشسته بانک کشاورزی اردبیل همچنان مشغول به کار است؟!"جوابیه ای ارسال کرد.

مدیرمسئول محترم پایگاه  خبری افکار نیوز

موضوع:جوابیه

باسلام و احترام؛

پیرو درج خبری در تاریخ 29/11/98 با عنوان « چرا مدیر بازنشسته بانک کشاورزی اردبیل همچنان مشغول به کار است؟» خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون و به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به درج این پاسخ اقدام فرمایند.

1- فرآیند استخدام و بازنشستگی در بانک کشاورزی بر اساس دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری صورت می گیرد و این بانک در اجرای قانون بازنشستگی پیشاهنگ و پیشگام و مجری مصوبه های قانونی است.

2- بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری صراحت دارد که دستگاه های اجرایی  می توانند به شرط حد اقل سی سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی  و سی و پنج سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر ، کارمند خود را بازنشسته کنند.

3- براساس مستندات قانونی آقای رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل دارای مدرک کارشناسی ارشد و از جانبازان سر افراز دوران دفاع مقدس و دارای 32 سال سابقه خدمتی در این سمت مشغول به خدمت هستند و طبق قانون و مصوبه های قانونی می توانند تا35 سال در بانک خدمت کنند و در این زمینه هیچ مغایرت قانونی یا تخلفی و جود ندارد.

4- به استناد ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری و احراز شرایط قانونی، ادامه خدمت آقای نوری در بانک کشاورزی تا تاریخ 10/10/1401 بلامانع خواهد بود.

 

جوابیه بانک کشاورزی