رسیدگی روزانه به درخواست کنندگان بیمه بیکاری

پروانه رضایی بختیاری در این خصوص، اظهار داشت: در سال " جهش تولید " تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم کشور عزیزمان با همدلی و همکاری از این شرایط سخت که مقابله و پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناست، با کمترین خسارت عبور خواهد کرد.

اخبار اقتصادی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه با قدردانی از نهاد‌های کادر درمانی و افرادی که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، گفت: در این میان سازمان‌هایی همانند وزارت بهداشت و درمان به صورت ویژه‌ای فداکاری کردند و ما قدردان زحمات آنها هستیم. گسترش این بیماری پیامد‌ و تاثیرات منفی گسترده‌ای بر درآمد، اشتغال، نیروی کار و بسیاری از مسائل مهم دیگر را به دنبال خواهد داشت. ما باید در این شرایط سخت با رعایت اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر وضعیت را رصد کرده و با هماهنگی‌های لازم به مردم استان تهران خدمت‌رسانی کنیم.

رضایی بختیاری با اشاره به اینکه تعدادی از بیکاران در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام نموده‌اند، افزود: ما روزانه تمامی موارد را در بخش بیمه بیکاری و سامانه آن رصد نموده و فهرستی از مراجعانی را که واجد شرایط هستند با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی پایش می‌کنیم.