سخنان رهبری در رفع مشکلات معیشتی کارگران تاثیر خواهد داشت
محمدرضا تاجیک اظهار کرد: دیدار هفته گذشته  مقام معظم رهبری  با جمعی از کارگران تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در رفع مشکلات معیشتی کارگران خواهد داشت.

اخبار اقتصادی - وی افزود: ایشان در این دیدار به وزیر کار و تعاون و دیگر ارگان‌های مربوطه دستور دادند که به وضع معیشت کارگران رسیدگی شود و این قشر زحمتکش به تمام حقوق و نیاز‌های خود در جامعه دست پیدا کنند.

رئیس مجمع کارگران تهران بیان کرد: پس از این دیدار، مقرر شد که جلسه شورای عالی کار با هدف بهبود وضعیت معاش کارگران و افزایش دستمزد آن‌ها روز چهارشنبه هفته جاری مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شود.

تاجیک ادامه داد: هدف اصلی دولت از برگزاری این جلسه افزایش حق مسکن کارگران است که با وجود تاکیدات رهبری، پیش بینی می‌شود که افزایش قابل توجهی در حق مسکن کارگران به وجود آید.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار توضیح دادند که رسیدن به اهداف اقتصادی و جهش تولید به دست کارگران کشور ممکن است و باید تمام مشکلات کارگران در جامعه بر طرف شود تا آنها با انگیزه بیشتری نسبت به قبل، به سمت تولید گام بردارند.

رئیس مجمع کارگران تهران مطرح کرد: هم اکنون مشکلات کارگران زیاد است و نمی‌توان به تمام این مشکلات در یک جلسه شورای عالی کار رسیدگی کرد با این وجود دولت باید در یک دوره مشخص این جلاسات را مدام برگزار کند تا به تمام مشکلات رسیدگی شود.

تاجیک خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری، مطمعنا علاوه بر رسیدگی به حق مسکن کارگران، به حداقل حقوق آن‌ها نیز رسیدگی خواهد شد و تا چند هفته آینده شاهد بهبود وضعیت معیشت کارگران خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه هفته گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران کشور به مناسبت روز کار و کارگر دیدار به عمل آوردند که این دیدار توانست نقطه قوتی برای کارگران و بخش تولید کشور باشد.

براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مشکلات کارگران در این روز‌ها زیاد است و دولت باید در تلاش باشد تا این مشکلات را رفع و برای بهبود وضع معیشت کارگران اقدام کند چراکه کارگر یکی از مهم‌ترین اهرم‌ها برای رسیدن به اهداف اقتصادی است