بررسی اوضاع نابسامان مسکن در جلسه شورای اقتصاد / ‌سیاست‌های جدید دولت ‌ابلاغ می‌شود

محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های حوزه مسکن استان اردبیل اظهار داشت: طبق زمانبندی مشخص شده و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته است امسال پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد به طوری که پروژه مسکن مهر تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

اخبار اقتصادی- وی وضعیت مسکن مهر در استان اردبیل را مطلوب دانست و افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده در مناطق مختلف استان اردبیل نیز پروژه بزرگ مسکن مهر به زودی و تا پایان شهریور ماه تکمیل شده و به اتمام برسد تا بخشی از نیاز مردم را تامین کنیم.

اسلامی از اجرای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن نیز به خوبی در حال اجراست و در صورتی که تمامی متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط باشند واحدهای مسکونی واگذار خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان ساخت و ساز مسکن در کشور بیان کرد: سازندگان واحدهای مسکونی و مسکن در سطح کشور باید از کلیه تکنولوژی‌های روز و جدید بهره‌مند شوند و ضمن آن مقرارات مربوط به نرخ مسکن را نیز رعایت کنند.

وی در خصوص تلاش برای تامین نیاز مردم به مسکن ادامه داد: در جلسات شورای اقتصاد با حضور رئیس جمهور در مورد اوضاع نابه‌سامان مسکن تصمیم‌گیری و سیاست‌های جدید دولت در این زمینه ابلاغ خواهد شد.