پرداخت سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام

تعداد کل افراد حقیقی و حقوقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 29 اسفند 98 سهامدار شرکت فرابورس بوده‌اند، 86 هزار و 142 نفر است که از این تعداد، 85 هزار و 839 نفر سهامدار حقیقی هستند.

اخبار اقتصادی- در این میان بیش از 97 درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی 82 هزار و 928 نفر در سامانه سجام ثبت‌نام ‌کرده‌اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می‌شود.

همچنین آن دسته از سهامداران شرکت فرابورس ایران که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، از اول شهریورماه جاری می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی خود و مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور، سود نقدی 150 ریالی به ازای هر سهم تصویب شده در مجمع 15 تیر این شرکت را دریافت کنند.

از سوی دیگر، سود سهامداران حقوقی که اطلاعات حساب بانکی آن‌ها نزد شرکت فرابورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، موجود است از ابتدای دی‌ماه 99 و ظرف مهلت قانونی به حساب اعلامی آنان واریز خواهد شد.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرابورس ایران در 15 تیرماه امسال برگزار شد و طی آن سود نقدی هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 98 به مبلغ 150 ریال مصوب شد.