کنترل مستمر فعالیت شبکه نمایندگی‌های سایپا

مجید باقری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه شبکه نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور، شرکای تجاری و سفیران این گروه خودروسازی به شمار می‌روند، گفت: این شبکه در تعامل با مشتریان، تمامی رویه‌ها و بخشنامه‌های شرکت سایپا را به صورت مویرگی در اختیار مردم قرار می‌دهد. بنابراین نوع فعالیت، افزایش بهره‌وری و شفافیت آنها در ارتباط با مشتریان برای مدیریت ارشد سایپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: تیم‌های تخصصی که شامل حوزه‌های گوناگون سایپا اعم از نظارت، بازرسی، حراست و کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش است به صورت دائم در حال کنترل فعالیت شبکه نمایندگی‌ها هستند و بر اساس فرآیندهایی که از قبل تهیه شده موارد را پیگیری می‌کنند.

باقری با اشاره به افزایش بازدیدهای میدانی مدیران ارشد از شبکه نمایندگی‌ها افزود: هدف از این بازدیدها در ابتدا تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاشی است که نمایندگان گروه سایپا در حوزه کسب و کار انجام می‌دهند، چرا که عملکرد آنها باعث ارتقاء برند سایپا و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد. علاوه بر این، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد اجرایی شبکه نمایندگی‌ها در راستای شفافیت ارتباط با مشتریان و ارتقاء رضایتمندی برای مشتریان عزیز خانواده بزرگ سایپا انجام می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: با توجه به التهابات کاذبی که در بازار خودرو کشور شاهد هستیم، مدیریت ارشد سایپا به دنبال آن است که اطمینان حاصل شود که نمایندگی های گروه سایپا در حوزه خرید و فروش خودرو به صورت آزاد و خارج از شبکه و دستورالعمل ها و ضوابط اعلامی دخل و تصرفی نداشته باشند و آرامش در بازار خودرو حاکم شود.

باقری ادامه داد: نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا موظفند طبق بخشنامه و ضوابط سایپا و با قیمت های مصوب نسبت به ثبت نام مشتریان جهت خرید خودرو اقدام کنند که در صورت مشاهده موارد مغایر با این ضوابط، برخورد قاطع و جدی در انتظار متخلفین خواهد بود.

وی افزود: البته خوشبختانه این بازدیدها موید این است که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگی‌های گروه سایپا با پایبندی به بخشنامه‌های صادر شده از طرف گروه سایپا در حال فعالیت هستند.