شایعاتی در مورد سریال قورباغه و اما واقیعت آن

ما در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد سریال " قورباغه " که از شبکه نمایش خانگی پخش میشود مطالبی مفید و توضیحاتی جامع در مورد این سریال پر طرفدار که هنوز به این بازار نیامده غوغا به پا کرده بپردازیم ...

اول از همه از شما دوست و کاربر عزیزی که این مطلب رو میخونید تقاضا داریم که بعد از پخش این سریال آن را به صورت اورجینال از مراکز فروشگاه های محصولات فرهنگی خرید و یا اینترنتی از سایت های معتبر نسخه اصلی آن را خریداری کرده و با این امر حمایتی از صاحب اثر و تولید اینگونه فیلم ها و سریال ها در کشورمان باشیم .

1

و اما سریال " قورباغه " :

قورباغه نام یک مجموعه نمایش خانگی است که در ژانر درام تهیه شده که از شبکه نمایش خانگی منتشر میشود .

کارگردانی این سریال را هومن سیدی و تهیه کنندگی آنرا نیز علی اسد زاده بر عهده داشته است .

این مجموعه دیدنی و عاشقانه جزو اولین سریال هایی است که هومن سیدی در کارنامه هنری خود به عنوان کارگردان دارد و بسیار زیبا و خاص است .

این مجموعه در سال 98 تا 99  تهیه و تولید شده است .

اگر با بازیگری های هومن سیدی در سریال عاشقانه آشنا باشید حتما از سبک کار های او میتوانید بفهمید که این سریال چقد میتواند جذاب و دیدنی باشد .

 

شایعاتی در مورد سریال " قورباغه "

به طور حتم میتوان گفت سریال " قورباغه " یکی از بزرگترین پروژه های تولید سریال در شبکه نمایش خانگی نام برد که حدود دو سال برای رفتن به مرحله پخش زمان برد.

خبری مبنی بر دستمزد نوید محمد زاده که یکی از بازیگران مطرح این سریال است در فضای مجازی منتشر شد و متن خبر بدین صورت است :

در برخی خبرگزاری ها و منابع عنوان گردیده است که آقای نوید محمد زاده قرار دادی با سرمایه گذار این سریال بسته که 12 ماه همکاری را با مبلغی بالغ بر 7 میلیارد و دویست میلیون تومان بپردازند ولی در واقع اینگونه نبوده است و این مسئله توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد که مسئول پخش این سریال را در شبکه نمایش خانگی دارد تکذیب شده و کاملا کذب دانسته اند .

در مورد تهیه کننده این سریال نیز شایعاتی مبنی بر اینکه محمد صادق رنجکشان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد که این اطلاعیه از طرف پخش کننده این سریال نیز با اطلاعیه ای رسمی از طرف این مجموعه تکذیب گردیده است .

2

داستان این سریال چیست ؟

سریال قورباغه داستانی درام و اجتماعی دارد و داستان این سریال به مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر روی افراد میپردازد. خلاصه ای از داستان این سریال جذاب را بدین صورت برای شما شرح میدیم :

من همیشه یک صندلی واسم کم بوده ، کتم واسم تنگ بوده ، کفشام برام کوچیک بوده ، ساعتم خواب میمونده و من ازش جلوتر حرکت میکردم . دنیا برای من جای کوچیکیه و احساس میکنم همه جا بستس و نمیتونم نفس بکشم ، انگار همه این لحظه هارو قبلا دیدم ، درختا ، صدای آبشار ، قورباغه ها ، اونارو زمانی میبینم که در حال مردنم .

ادامه ی این داستان در پخش این سریال جذاب دیدنی تر است ...

 

این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

3

و اما عوامل این سریال :

در این سریال عده ی زیادی زحماتی کشیده اند تا این سریال به بازدهی برسد که ما اسامی تعدادی از این عزیزان را برای شما کاربر محترم اعلام میکنیم ولی دست اندرکاران این مجموعه بیش از این ها بوده اند :

مجری طرح و مدیر تولید : حسین اکبری

مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمان فر

موسیقی : بامداد افشار

طراح و ترکیب صدا : علیرضا علویان

مدیر صدابرداری : مهران ملکوتی

طراح صحنه : محسن نصراللهی

طراح لباس : الهام معین

مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریز : حسین خضوعی

طراح جلوه های بصری : جواد مطوری

طراح گریم : شهرام توانا و بهنام معیریان

طراح جلوه های میدانی : ایمان کرمیان

فیلمبرداران : ادیب صبحانی و آرش رمضانی

جانشین تولید : حسن صفری و عماد طاهری

طراح بدلکاری : امیر بدری

عکاس : امیرحسین شجاعی

منشی صحنه ندا قائدی

روابط عمومی و تبلیغات : امیر کرابی

بازیگران سریال قورباغه :

در این سریال بازیگران مطرحی چون :

نوید محمد زاده ، صابر ابر ، فرشته حسینی ، سحر دولتشاهی ، محمد امین شعرباف ، احسان منصوری ، نیما مظاهری ، سعید حاج علی ، سیامک اتفاقیان ، مهران غفوریان ، آناهیتا افشار ، هومن سیدی

ایفای نقش کرده اند .

" قورباغه " در کجا فیلمبرداری شده ؟

سریال قورباغه در دو لوکیشین ایران و تایلند فیلمبرداری شده است .

مدت زمان هر قسمت این سریال 50 دقیقه میباشد که از شبکه نمایش خانگی منتشر میگردد .

همچنین شما میتوانید این سریال را به صورت رسمی و قانونی از وبسایت معتبر آنتن مووی خریداری کرده و به صورت کاملا قانونی و حلال این نسخه را در اختیار داشته باشید .

" قورباغه" بصورت قانونی از کجا دانلود کنیم ؟

 می توانید از سایت آنتن مووی | سریال قورباغه بصورت قانونی دریافت کنید