خلیل زاده پرچمدار اخبار ورزشی

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبری روز نو در این خصوص به نقل از سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره وضعیت دیاباته نوشت: به این بازیکن پرداختی صورت گرفته و تست کرونا هم داده و جوابش هست. باید مجوز خروج از فرانسه را بگیرد و ما هم ویزایش را نهایی کرده‌ایم و فکر می کنم فردا یا پس فردا در ایران باشد.با این شرایط دیاباته نهایتا تا روز چهارشنبه به ایران برمی‌گردد وتیمش را در تمرینات پیش فصل لیگ بیستم همراهی می‌کند.

دومین خبر ورزشی  پربازدید در خصوص ماندنی شدن خلیل زاده در پرسپولیس بود. به گزارش باشگاه‌ خبرنگاران جوان، با اعلام رسول پناه، خلیل زاده (مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران) فصل آینده نیز در این تیم بازی خواهد کرد و جدایی او صحت ندارد.

دیگر اخبار پربازدید ورزشی نیز به خلیل زاده اختصاص داشت. به گزارش پارس ‌فوتبال، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر دیروز پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شجاع خلیل زاده در این تیم ماندگار است، گفت:ان شاءالله ، خلیل زاده در این تیم ماندگار است.

تکلیف بشار رسن در پرسپولیس مشخص شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش پارس فوتبال، بعد از مخالفت یحیی گل محمدی و در ادامه باشگاه پرسپولیس، بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

بشار رسن که در روزهای اخیر و با توجه به پیشنهاد خوبی که از القطر دریافت کرده بود به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان بود نتوانست باشگاه را برای دریافت رضایت نامه قانع کند و در نهایت قرار بر این شد که حداقل تا نیم فصل در این تیم بماند و در آن زمان در صورت دریافت پیشنهاد جدید و جلب رضایت باشگاه با موافقت برای پرداخت حق فسخ امکان مذاکره وجود خواهد داشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.