حرف آخر تحولی بزرگ در آموزش ابتدایی تا کنکور

اگر در منزل دست کم یک داوطلب کنکور یا یک دانش آموز در مقطع اول ابتدایی تا دوازدهم داشته باشید حداقل یک بار اسم موسسه کنکوری حرف آخر به گوشتان خورده است .

اینجا موسسه آموزشی حرف آخر است جایی که میتوانید با کمک گرفتن از منابع آموزشی ،

و اساتید حرف آخر و همچنان با راهنمایی گرفتن از مشاوران تخصصی و رایگان موسسه حرف آخر تا فاصله یک قدمی آرزوهایتان برسید.

موسسه آموزشی حرف آخر از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری پا به عرصه ی وجود گذاشت و فعالیت خود را در زمینه آموزش تخصصی کنکور در کشور شروع کرد و کم کم با گسترش و پیشرفت موسسه حرف آخر ، منابع آموزشی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی نیز به منابع موسسه اضافه شد تا همه ی دانش آموزان ایران زمین بتوانند با راهنمایی ها و هدایت های تحصیلی موسسه حرف آخر در راستای اهداف علمی خود با سرعت و انگیزه تمام رو به جلو حرکت کنند.

حرف آخر یک موسسه آموزشی مبتدی و ساده نیست

 موسسه حرف آخر برای اولین بار در ایران با استفاده از خلاقیت اساتید بزرگ خود و تیم های تخصصی ساخت انیمیشن توانسته است با استفاده از روش های منحصر به فرد و جذاب ، کلیه مطالب درسی را به صورت انیمیشن اماده کرده تا دانش آموزان عزیز شما با استفاده از این منابع به بهترین نحو ممکن نسبت به اموزش مطالب درسی اقدام کرده و در کنکور سراسری ، آزمون تیزهوشان یا در امتحانات مدرسه بهترین نتیجه ها را کسب کنند .

پروژه  6040 حرف آخر معجزه ای برای نتیجه گیری در کنکور سراسری

متاسفانه یکی از مسایلی که داوطلبان در زمینه کنکور با آن مواجه اند مشکل کمبود زمان گافی برای مطالعه  می باشد .

با استفاده از پکیج 6040 حرف آخر و با تکیه بر روش های آموزشی که به صورت انیمیشن و الگوسازی می باشد توانایی اتمام کلیه دروس در 2 ماه را خواهید داشت اما چگونه ؟

میتوانید با شماره مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید تا بصورت کامل برایتان شرح دهند تا طبق برنامه ریزی موسسه کنکوری حرف اخر پیش رفته و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتیجه برایتان حاصل شود .

پکیج 6040 یک پکیج جامع و کامل می باشد تا دانش آموزان دوازدهمی و داوطلبانی که کنکوری هستند  بتوانند در مدت زمان کمی که برای مطالعه کنکور دارند سریع درس هایشان را تمام کرده و جمع بندی لازم را انجام دهند .

71

پکیج 6040 شامل دو قسمت می باشد:

پکیج 60 : شامل 60 روز آموزش و تست و تمرین می باشد که در مدت 300 ساعت تمامی دروس سالهای دهم ، یازدهم و دوازدهم را به اتمام برسانید و با استفاده از انیمیشن و الگو سازی مطالب درسی سه سال دبیرستان خود را به بهترین کیفیت ممکن تمام کنید.

پکیج 40 : پروژه 40 حرف آخر شامل 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور می باشد.

دانش آموزان هر روز یک آزمون خواهند داد و در مدت 2 روز به مرور و جمع بندی آزمون ها خواهند پرداخت تفاوت اصلی آزمون های موسسه حرف آخر با سایر موسسات به این صورت است که جواب آزمون ها به صورت فیلم بوده و دانش آزمون و داوطلبان عزیز میتوانند با استفاده از دی وی دی هایی که در کنار آزمون ها برای دانش آموزان ارسال میشود بعداز هر آزمون سوالات مربوط به آزمون ها را با استفاده از فیلم ها یا همان پاسخ نما برای رفع اشکال استفاده کنند.

پکیج های پروژه صفر تا صد حرف آخر

همچنین موسسه حرف آخر صفرتاصد منابع کنکوری دهم و یازدهم و دوازدهم را برای دانش آموزانی که وقت کافی برای آمادگی برای کنکور دارند بصورت کامل و جامع آماده کرده است تا با روش های الگو محور و انیمیشن محور حرف آخر کلیه دروس سه سال کنکور خود را با قدرت تمام آموزش دیده و کنکور را با بهترین نتیجه ممکن پشت سر گذاشته و در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ادامه تحصیل داده و بتوانند وارد شغل مورد علاقه خود شوند .

پکیج های دوره متوسطه اول حرف آخر

با توجه به اهمیت دروس پایه های هفتم ، هشتم و نهم در ورود دانش آموزان به پایه دهم و انتخاب رشته دبیرستانی مورد علاقه شان و همچنین اهمیت این دروس برای ورود به مدارس تیزهوشان ،  اساتید کنکوری حرف آخر اقدام به تولید منابع آموزشی پایه های هفتم،هشتم و نهم کردند که در این نابع هم خط به خط کتاب های این پایه ها با روش های آموزشی جدید و الگو محور که بوسیله انیمیشن آموزش داده میشوند و دانش آموز را با تست و نحوه تست زنی هم آشنا میکنند .

72

معرفی اساتید حرف آخر :

کادر اساتید حرف آخر هم به نوبه ی خود از افرادی با سابقه و با تجربه تشکیل شده است.

تمامی اساتید حرف آخر از افراد صاحب سبک آموزش در کشور می باشند و موسسه حرف آخر بهترین اساتید را در درس های مختلف کنار هم جمع کرده است تا منابع آموزشی تکرار نشدنی تولید کرده و قدم های مثبت و بزرگ در آموزش کشور بردارند. افرادی که نه تنها در زمینه آموزش و کنکور تخصص دارند بلکه در زمینه تولید محتوا با کمک بهترین نرم افزار ها و تکنولوژی های روز دنیا نیز تخصص دارند و همین امر باعث شده است تا آنچه که در ذهن مدرس می گذرد بتواند به تصویر بکشد و عینا به داوطلب نشان داده و دانش آموزان بتواند همان مفهوم را لمس کرده ، بخوبی در ذهن خود تصویری از آن ساخته و در هنگام مواجهه با پرسشی از همان مفهوم ، بسرعت و با دقت به آن پاسخ دهد .

درس ادبیات حرف آخر توسط استاد محسن منتظری تدریس می شود،

 عربی توسط استاد محمد واعظی،

 دین و زندگی توسط استاد علیرضا یوسفیان پور

زبان هم توسط استاد مجتبی محمودی

 در تدریس دروس اختصاصی هم برای تدریس ریاضی استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهراب قاسمی، تدریس فیزیک استاد پیمان کامیار، تدریس زیست استاد رضا شعبانی ، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان نقش دارند و تدریس درس شیمی هم بر عهده استاد غلامحسین شیروانی می باشد.

دریافت 20 درصد منابع حرف آخر به صورت رایگان :

دانش آموزان عزیز میتوانند از طریق تماس با شماره زیر و یا از طریق ورود به وبسایت مرکزی حرف آخر ، 20 درصد پایه ی تحصیلی خود از مقطع اول ابتدایی تا مقطع دوازدهم را به صورت رایگان دریافت کرده و با آموزش های حرف آخر بیشتر آشنا شوند .

جهت مشاوره رایگان و تهیه پکیج های هدیه و رایگان حرف آخر میتوانید با شماره تماس زیر در ارتباط باشید:

09100114333 و یا از طریق لیست قیمت محصولات حرف آخر اقدام به تهیه محصولات حرف آخر کنید :

وبسایت مرکزی موسسه حرف آخر :

Www.Harfakhar.shop

حتما یک بار هم که شده منابع رایگان حرف آخر را امتحان کنید ، با مشاهده متدهای آموزشی ما شگفت زده خواهید شد ...