طراحی سایت راهی برای توسعه کسب و کار شما

سرعت تغییرات تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت در ده سال گذشته به حدی زیاد بوده است که به نظر می رسد قرن ها زندگی را تنها در ده سال زندگی کرده ایم. سیر تحول اینترنت، وبسایت ها و ورود گوشی های هوشمند از جمله مواردیست که هنوز هم با تغییرات متعدد و فناوری های نوین ما را شگفت زده می کند. به همین دلیل است که تمام کسب و کارهای سنتی به شکلی سعی در ایجاد شعبه ای مجازی در دنیا اینترنت دارند تا از این طریق از قافله پر سرعت تحولات عقب نمانند. برای مثال طراحی سایت شرکتی یا  طراحی سایت فروشگاهی  در طول سالهای گذشته مورد استقبال شدید همگان بوده است و هنوز هم به شدت بازار این موضوع در کل دنیا داغ است.

 

بیایید این تحولات را کمی در کسب و کارهای مختلف با جزییات بیشتری بررسی کنیم. برای مثال در بازارهای سنتی قدیم هر کاسب یک حجره در بازار برای خود اجاره می کرد و سعی می کرد به شکل میدانی و نهایتا با تلفن میزان فروش خود را افزایش دهد. اما این روش امروز اثر بخشی خود را از دست داده است و بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در فضای مجازی با اقبال عمومی بیشتری روبرو شده است. امروز افراد بسیار اندکی به اتیکت ها و تبلیغات محیطی ریز و درشت در خیابان واکنش نشان می دهند اما تقریبا همه افراد جامعه از طریق سایت گوگل جست و جوهای کالا و خدمات خود را پیگیری می کنند.

بنابراین هر شغلی که داشته باشید، از خیاطی و آشپزی گرفته تا مدیریت شرکت‌های بزرگ هواپیمایی و خدماتی، باید برای ارتباط با مشتریان خود یک پل ارتباطی داشته باشید. این پل ارتباطی می‌تواند سایت و یا اپلیکیشن مختص کسب و کار شما باشد. این کار به شما می‌کند تا کسب و کار خود را به صورت کامل معرفی کنید، خدماتتان را به صورت شفاف بیان کنید، و مشتریان را به سمت خود بکشانید.

شما می‌توانید با دارا بودن کمی دانش برنامه نویسی و خرید دامنه و هاست و با استفاده از پلتفرم هایی همچون وردپرس و جوملا یک سایت به اسم شرکت خود ثبت کنید. اما طراحی سایت حرفه‌ای، بی نقص، و درخور کسب و کارتان کار ساده‌ای نیست. بهتر است این کار را به دست متخصصان بسپارید و به آن‌ها اجازه دهید با دانش و تجربه خود برای شما یک سایت بی نقص و جذاب بسازند.

 

طراحی سایت چیست؟

خدمات طراحی سایت به معنی طراحی گرافیکی، کدنویسی و بارگذاری وبسایت بر روی سروی در دنیای اینترنت است. از این تعریف کاملا مشخص است که حرفه طراحی سایت نیاز به تخصصهای متفاوت و متعددی دارد و در نتیجه برای آنکه بتوانید صاحب یک وبسایت حرفه ای و زیبا شوید نیاز خواهید داشت که این کار را به شرکت طراحی سایت معتبر واگذار کنید.

شرکت طراحی سایت رایان با ارائه خدمات طراحی سایت اختصاصی و خدمات سئو سایت کسب و کار شما را رشد می دهد تا در در موتورهای جست‌وجوگر مانند گوگل جایگاه بالایی را کسب کنید و در نتیجه افراد بیشتری با خدمات شما آشنا شوند.

 

قیمت و تعرفه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت  به فاکتورهای بسیار متعددی وابسته است و در نتیجه برای دریافت قیمت دقیق این خدمات حتما باید با شرکت طراحی سایت خود تماس بگیرید. برای مثال اگر تصمیم بگیرید طراحی سایت وردپرس برای شما انجام شود یا یک سیستم مدیریت محتوای تخصصی برای شما کدنویسی شود تفاوت قیمت بسیار زیادی را متحمل می شوید. عموما طراحی سایت در سیستم های وردپرسی مقرون به صرفه، منعطف و بسیار کاربردی است اما اگر شما خدمات خاص و منحصر به فردی در سایت خود پیاده سازی کنید حتما باید کدنویسی اختصاصی برای شما انجام شود و در نتیجه هزینه های بیشتری نیز باید بپردازید.

همچنین به شکل عمومی هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیشتر از هزینه طراحی سایت های شرکتی است اما برای آگاهی از رقم دقیق خدمات طراحی سایت می توانید با افراد خبره این صنعت تماس بگیرید.

سخن پایانی

شرکت طراحی سایت  رایان بیش از ده سال سابقه درخشان در ارائه خدمات طراحی وبسایت ، تبلیغات و سئو سایت به کسب و کارهای فعال در سراسر ایران را در کارنامه خود ثبت کرده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس (www.rayanitco.com) از نمونه کارهای انجام شده توسط این شرکت دیدن کنید و با یک تماس ساده از مشاوره رایگان این شرکت نیز بهره مند شوید.