داغ‌ترین اخبار کرونایی

طبق جدیدترین اخبار لحظه به لحظه ایران وجهان، سایت خبری دنیای اقتصاد در این خصوص به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت نوشت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

دیگر خبر پربازدید نیز در خصوص کاهش ۶۰ درصدی بستری‌های کرونا در تهران بود. به گزارش اعتماد آنلاین، دکتر علیرضا زالی در جلسه شورای فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، از کاهش موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا ، بیماران بستری در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه و مراجعان سرپایی در سه هفته اخیر در استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه در ۱۰ روز اخیر این الگوی کاهش از شیب تندتری برخوردار بوده است، یادآور شد: از ابتدای آذر ماه تا کنون، مجموع تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها نسبت به مهر و آبان ماه ۶۰ درصد کاهش داشته است.

چهره گرفته رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. به گزارش بهداشت نیوز،  در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که در تاریخ 20 دی ماه برگزار شد، تصاویری منتشر شده که حاکی از چهره گرفته رئیس جمهور است.

دیگر خبر پربازدید در خصوص میانگین سنی کرونایی‌های استان هرمزگان بود. به گزارش خبرگزاری برنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: میانگین سنی افراد مبتلا شده به کرونا در هرمزگان 48 سال، بیماران بستری 53 سال و میانگین سنی جان باختگان 63 سال است و 78 درصد از موارد ابتلای به کرونا مربوط به شهر‌ها و 32 درصد روستایی است. فاطمه نوروزیان همچنین خاطرنشان کرد: در این هفته 142 بیمار جدید بستری و 163 نفر از بیمارستان مرخص شدند و اکنون در استان 750 نفر تحت قرنطینه خانگی هستند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار کرونا و واکسن کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.