بهترین بسته بندی برای صادرات کدام است؟

بهترین بسته بندی برای صارات را می توان با یک بررسی سرانگشتی فاش نمود به گونه ای که پی خواهید برد یک بسته بندی چگونه تا بیش از 50 درصد می تواند فروش محصولات را افزایش داده تا بدون هیچ محدودیتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه گردد.

بیشتر بدانیدنمونه عکس جعبه های بسته بندی کارتنی و مقوایی انواع محصولات

بسته بندی

در جهان بسته بندی های بسیاری امروزه به کار گرفته می شوند ولی بیشترین نوع بسته بندیها از جنس کارتن و مقوا می باشند و همان طور که نمودار جهانی استفاده از بسته بندی های گوناگون، نشان می دهد استفاده از این نوع بسته بندی رو به افزایش است که دلایل مختلفی دارد و یکی از آنها محدودیت های است که کشورهای گوناگون برای ترقیب استفاده از این نوع بسته بندی به کار گرفته اند تا کم کم مردمانشان به سمت استفاده از بسته بندی قابل بازیافت کم هزینه هدایت شوند.

بسته بندی

سوال:

شاید از خود بپرسید کاغذ که تشکیل دهنده کارتن و مقوا است برای به دست آوردنش باید درختان بسیاری را قطع نمود حال چطور مورد تایید کشورهای پیشرفته و در حال توسعه قرار گرفته است؟

جواب:

جواب این سوال بسیار ساده می باشد زیرا درست است که کارتن و مقوا منشاش درخت و چوب است ولی با هزینه کمتری قابل بازیافت بوده و زمان کمتری را نیاز دارد تا در محیط زیست تجزیه گردد و اگر کاغذ را با نزدیک ترین رقیب بسته بندی خود یعنی نایلون و پلاستیک مقایسه کنیم بی شک پلاستیک مردود است.

 چرا:

ابتدا باید توجه داشت که بسته بندی بسیار پر کاربر بوده و این موضوع باعث تولید بسته بندی های یکبار مصرف و دور ریختنی باطل شده می شود که در نهایت بسته بندی های استفاده شده بسیاری روی هم انباشته می گردد که بلا استفاده هستند.

اگر کشوری با حجم بسیاری از بسته بندی از جنس پلاستیک روبرو گردد بازیافتش آلودگی و هزینه بسیاری به نسبت کارتن دارد و همچنین اگر در محیط زیست رها گردد زمان بسیار زیادی برای تجزیه به نسبت مقوا یا کاغذ نیاز دارد.

در ضمن در زمان تولید بسته بندی، از هر نوعی که باشد، ضایعات تولید هم وجود دارد و اگر این ضایعات از نوع پلاستیک باشد  به اصطلاح قوز بالا قوز می شود. یعنی هم باید ضایعات تولید بسته بندی و هم بسته بندی هایی که استفاده شده و دور ریختنی هستند را باید برای بازیافت و رها شدنشان در محیط زیست چاره ای اندیشید.

بیشتر بدانید محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از ۲ دقیقه 

نکته پایانی:

در بسته بندی کارتنی و مقوایی کیفیت چاپ و فرار بودن مدل های طراحی برای مدل های مختلف جعبه، امتیاز خوبی به حساب می آید و چندین قدم از بسته بندی های پلاستیک جلوتر خواهید بود زیرا بسته بندی کارتنی و مقوایی پتانسیل بسیار بالای در طراحی مدل های گوناگون جعبه را در خود دارد و همچنین در طرح های چاپی هم هیچ محدودیتی ندارد ولی در نایلون و پلاستیک تا این حد نمی توانید مانور داشته باشید.

بسته بندی

نتیجه:

اگر به دنبال بهترین بسته بندی برای صادرات هستید با مطالعه این مقاله، شفافانه پی برده اید که بسته بندی کارتنی و مقوایی بهترین گزینه است و پیشنهاد می کنیم با شرکت کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک 1919-9100-026 تماس حاصل نمایید.