خرید ردیاب آهنربایی

افراد زمانی که خبرهای ناخوشایند در مورد سرقت های خودروها را در اخبار می شنوند ناخودآگاه نگران خودروی خود خواهند شد. شاید در مرحله اول به فکر خرید دزدگیر بیفتند و آن را تهیه کنند ولی باز هم نگرانی های آن ها کم تر نخواهد شد زیرا دزدگیرها نیز تا حد کمی می توانند جلوی سرقت را بگیرند. این است که افراد ممکن است به فکر خرید ردیاب بیفتند و سوالی که ذهن بیش تر افراد را مشغول نماید این است که چه نوع ردیابی را بخرم؟ اگر ردیاب خودرو احتیاج دارم چه مدلی مناسب تر می باشد و در صورتی که ردیاب شخصی احتیاج دارم، چه مدلی بهتر است؟

 

 

چند نوع ردیاب برای خودرو و یا استفاده شخصی داریم ؟

در خودروها عملکرد ردیاب خودرو مسیریابی و نمایش موقعیت مکانی خودرو می باشد و در ردیاب های شخصی این کار جهت مسیریابی افراد خانواده یا ردیابی حیوانات استفاده می شود. در ردیاب های خودرو یکی از بهترین نمونه ها، ردیاب مغناطیسی یا همان ردیاب آهنربایی که طرفداران زیادی را دارد و یکی از بهترین ردیاب های بازار می باشد که در ادامه عملکرد آن را خواهیم گفت. در ردیاب های شخصی هم دارای مدل های زیادی می باشد، می تواند امنیت اعضای خانواده و یا حیوانات خانگی را تامین نماید که کارایی و مزایای این ردیاب را هم عنوان خواهیم نمود.

  • خرید ردیاب مغناطیسی، ردیابی با کارایی فوق العاده و نصب آسان

شاید سوالی برای افراد پیش بیاید که ردیاب های مغناطیسی و یا همان ردیاب آهنربایی چه تفاوتی با سایر ردیاب ها دارند؟

ردیاب های مغناطیسی(ردیاب آهنربایی) نمونه ای از ردیاب های پرطرفدار می باشند که با کمک آهنربایی بسیار قوی به خودروی فرد وصل می شوند و با نصبی بسیار آسان و ساده می تواند کارایی بسیار زیادی هم داشته باشد. برای افرادی که دوست ندارند سیم کشی در خودروی خود داشته باشند گزینه خوبی خواهد بود و به همین دلیل هم استقبال خوبی از این مدل در بازار شده است.

مشخصات ردیاب های مغناطیسی (ردیاب آهنربایی) چیست؟

برای افرادی که آشنایی زیادی به ردیاب ها ندارند باید شرحی از مشخصات این ردیاب داده شود تا سوالات آن ها پاسخ داده شوند. این که چرا باید از این مدل ردیاب ها استفاده نمود به دلیل مشخصاتی فوق العاده ای است که در ادامه خواهیم گفت.

ردیاب های خودرویی آهنربایی به دلیل این که در زیر خودروها نصب می شوند ضد آب بوده و در مقابل رطوبت بالا هم دوام بسیار خوبی را دارند. این ردیاب ها را می توان با کمک پیامک یا حتی تماس تلفنی کنترل نمود. خوبی این ردیاب این است که به راحتی می تواند آن را مخفی و از دید سارقین و سایر افراد، پنهان نمود. اگرچه این ردیاب ها در هر جای فلزی در خودرو به راحتی نصب می شوند ولی ترجیح افراد پنهان بودن آن و چسباندن آن در زیر خودرو می باشد.

81

  • ردیاب شخصی، ردیابی با تامین امنیت و کنترل بالا

چرا باید از ردیاب های شخصی استفاده کنیم سوالی است که برای افرادی که قصد خرید دارند پیش خواهد آمد.

ردیاب های شخصی می توانند به امنیت افراد بسیار کمک کنند. اما چطور؟ شما ممکن است والدینی باشید که نگران رفت آمد فرزند خود با دوستانشان و یا در مسیر مدرسه هستید یا فردی سالخورده را در منزل خود دارید که نمی توانید تنهایی او را در بیرون رها کنید. این موردها موارد مهم در استفاده از ردیاب های شخصی محسوب می شوند ولی استفاده از ردیاب شخصی به این موارد ختم نخواهد شد و  موارد دیگری مانند کمک در کنترل رفت و آمد افراد در ادارات و یا شرکت های مختلف می باشد.

شما به عنوان کسی که صاحب ردیاب شخصی می باشید می توانید به راحتی و با یک نرم افزاری که از شرکت خریداری می کنید، تمام این موارد را کنترل کرده و امنیت و کنترل از راه دور اشخاص نزدیک خود را به راحتی انجام نمایید.

82

بهترین امکانات ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی چه مواردی می باشد؟

  • اندازه کوچک و امکان پنهان نمودن آن ها
  • ردیابی آسان خودرو و یا شخصی با اینترنت و یک گوشی یا تبلت
  • دارای مصرف پایین باتری
  • دارای باتری قابل تعویض
  • تعیین محدوده جهت رفت و آمد هم برای خودرو هم اشخاص
  • اعلام هشدار در زمان داشتن سرعت غیرمجاز
  • امکان ردیابی افراد به صورت مخفی
  • امکان ردیابی با نرم افزار
  • دریافت هشدار با پیامک
  • دارای دکمه درخواست کمک در زمان های اضطراری
  • امکان تعریف محدودیت جهت کنترل اوضاع
  • امکان مشاهده مسیرهای آمد وشد
  • تامین کردن گزارشات در مورد زمان های حرکت و توقف ها

خرید ردیاب آهنربایی و ردیاب شخصی را از کجا انجام بدهم؟

مختصری در مورد مزایا و مشخصات ردیاب مغناطیسی (ردیاب آهنربایی) و ردیاب شخصی صحبت کردیم و در مورد خرید این ردیاب ها هم پیشنهاداتی را ارائه خواهیم داد.

ردیاب ها دستگاه هایی حساس می باشند که در صورتی که از جای معتبر خریداری نشود و یا اجناس تقلبی آن را بخرید می توانند ضرری غیر جبران به شما بزنند. پس در صورتی که قصد نهایی کردن خرید و انتخابتان را دارید پیشنهاد ما شرکت پیام جی پی اس است که با تیمی قوی و شایسته توانسته است سالیان زیادی را با فروش انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برای خرید انواع مدل های متنوع مخصوصاٌ ردیاب مغناطیسی (آهنربایی) یا ردیاب شخصی می توانید با کارشناسان پیام جی پی اس با شماره های زیر تماس حاصل نموده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. کارشناسان شرکت همواره پاسخ گو و پشتیبان شماعزیزان خواهند بود. همچنین می توانید با وارد شدن به سایت شرکت پیام جی پی اس انواع ردیاب و همچنین ردیاب مغناطیسی (آهنربایی) یا ردیاب شخصی را انتخاب کرده و سفارش خود را در سایتی معتبر و با گارانتی همیشگی نهایی نمایید.

مدیریت فروش: 09124909053-09124331770