کلاس کنکور برم یا پکیج کنکور بخرم؟!

یکی از بهترین و ارزان ترین موسسات کنکور،موسسه رسمی مشاور 24 است که با هدف بر طرف کردن نا عدالتی  آموزش کنکور مشغول فعالیت است. این روزها موسسات کنکوری مختلف مثل قارچ در هر کجا پیدا میشود. هر کدام با وعده های مختلف بدنبال جذب هرچه بیشتر دانش آموزان متقاضی شرکت در کنکور سراسری میباشند. هزینه شرکت در کلاس های این موسسات در این وضع اقتصادی برای خانواده ها بسیار زیاد می باشد اما در عین حال بخاطر آینده فرزندانشان به هر شکل ممکن، این مخارج را در سبد هزینه های خود جای می دهند. علاوه بر هزینه های بالا، رفت و آمد  درون شهری و برون شهری بر مشکلات حضور در کلاس های آموزش کنکور اضافه میکند. به حدی که ممکن است برخی عطای شرکت در کلاس های کنکور را به لقایش ببخشند. باتوجه به این مشکلات، گروه های آموزشی همچون موسسه اموزشی مشاور 24 روش های جدیدی برای آموزش کنکور در نظر گرفته اند که هزینه های کمتری برای خانواده ها و بازدهی بیشتری برای دانش آموزان کنکوری بهمراه دارد.جهت مشاوره رایگان کنکور با این شماره تماس بگیرید:09120951352

کلاس های حضوری یا پکیج های آموزشی کنکور!؟

قبل از هر چیز به بررسی شرایط کلاس های کنکور می پردازیم. شرکت در کلاس های حضوری به دلایل مختلف برای همه امکان پذیر نمیباشد. و علاوه بر آن در صورت شرکت در کلاس های حضوری تضمینی بابت موفقیت دانش آموز در کنکور سراسری وجود نخواهد داشت. از جمله دلایلی که باعث کاهش بازدهی کلاس های حضوری می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· خستگی دانش آموز و یا مدرس در زمان کلاس

· عدم دسترسی به محتوای تدریس شده پس از برگزاری کلاس

· تاثیر شرایط محیط بر میزان یادگیری (مثل دید ناکافی، تهویه نامناسب و ...)

حتی همین شرکت در کلاس های حضوری هم منوط به زندگی در شهرهای بزرگ می باشد که برای کسانی که در سایر شهرها و حتی ایرانیانی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند، امکان پذیر نخواهد بود.

از طرفی پکیج های آموزشی معایب کلاس های حضوری را نداشته و از هر نقطه از ایران قابل دسترسی میباشد. از سایر مزایای بسته های آموزش کنکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دسترسی همیشگی به محتوای تدریس شده در کلاس

· مشاهده مطالب آموزشی در هر زمان و مکان 

· برابری کیفیت محتوای آموزشی در بسته های آموزشی

بعضی  موسسات آموزشی خدمات تکمیلی شامل مشاوره و برنامه ریزی هم برای دانش آموزان ارایه میکنند. که این خدمات بصورت تلفنی و آنلاین در موسساتی که پکیج های آموزشی عرضه می کنند نیز ارائه می شود. بصورت کلی می توان خدمات این دو نوع موسسات را در جدول زیر مقایسه کرد:

 

مقایسه پکیج های آموزشی و کلاس های حضوری

پکیج های آموزش کنکور

موسسات آموزش کنکور حضوری

عموما توسط برترین اساتید کشور تدریس می شود

تدریس توسط اساتید مختلف با توجه به اعتبار موسسه

دسترسی همیشگی به محتوای آموزشی

عدم دسترسی به محتوای تدریس شده بعد از کلاس

عدم نیاز به حضور در کلاس در زمان و مکان مشخص

الزام حضور  در کلاس در زمان و مکان مشخص

پشتیبانی تلفنی و اینترنتی 24 ساعته

پشتیبانی حضوری و تلفنی

عدم ارتباط مستقیم مدرس با دانش آموز

ارتباط مستقیم با دانش آموز در زمان کلاس

 

ویژگی های مناسب ترین پکیج آموزش کنکور

در حال حاضر بسته های آموزشی متنوعی در بازار قابل تهیه می باشند. و بهتر است نکات زیر را در هنگام تهیه این نوع پکیج ها در نظر بگیرید:

1. توسط برترین اساتید آموزش کنکور در کشور تدریس شده باشد وحتما سابقه کاری استاد را بررسی کنید.

2. دسترسی به فروشنده جهت فعالسازی پکیج ها به سادگی امکانپذیر باشد

3. شامل خدمات جانبی مشاوره و برنامه ریزی مطالعاتی باشد

4. پشتیبانی 24 ساعته از طریق روش های متداول تلفنی و اینترنتی وجود داشته باشد

5. محصول اصلی و از وبسایت رسمی موسسه تهیه شود

احتمالا طی چند سال گذشته، بخش هایی از تدریس اساتید مطرح کنکور و هچنین ارائه نکات آزمون توسط مدرسین حرف آخر و رتبه های برتر کنکور سراسری را از طریق شبکه ی آموزش سیما دیده باشید. در ادامه درباره ویژگی های پکیج های موسسه مشاور 24 بیشتر توضیح می دهیم:

1.تدریس پکیج آموزش کنکور سراسری توسط مدرسین برتر کشوری

پیکج های آموزشی برای داوطلبین متقاضی شرکت در کنکور سراسری بصورت جامع تهیه می گردد. به همین دلیل از برترین اساتید کنکور کشور برای تدریس و ضبط آموزش ها بصورت استودیویی دعوت می شود. مدرس بسته های آموزش کنکور موسسه حرف اخر برای دروس مختلف در زیر عنوان شده است:

ریاضی: استاد صفری

فیزیک: استاد جعفری

حتما مقاله  ما را راجب تدریس انلاین ریاضی و فیزیک در تهران بخوانید.

 

ریاضی کنکور

51

پکیج کامل ریاضی (رشته ریاضی) مشاور 24| با سلام خدمت تمامی دانش آموزان رشته ریاضی در این بخش از معرفی محصولات موسسه مشاور 24 به معرفی بهترین و کامل ترین پکیج برای دانش آموزان این رشته با نام پکیج ریاضی می پردازیم.

رشته ریاضی فیزیک هم همچون رشته تجربی دارای کتب و دروس متعددی است از این رو دانش آموزان با مطالب زیاد و متنوع زیادی روبرو خواهد شد و همن امر رد کنار سایر عوامل سبب شده است.

تا دانش آموزان با استفاده از روش های قدیمی دیگر نتوانند به حل درست تمامی تست ها و یا بیشتر تست ها در کنکور شوند اما این کار زیاد هم سخت نیست فقط کافی است تا یک منبع خوب و حرفه ای مانند موسسه مشاور 24داشته باشید و بقیه کار ها را به ما بسپارید.

 

آنچه در این پکیج  خواهید دید:

اما بریم سراغ تخصصیا از ریاضی شروع کنیم: کاری که استاد صفری کردن این هستش که ابتدا مفاهیم رو به ساده ترین شکل ممکن و با استفاده از حافظه تصویری به شما آموزش میده سپس نیمکره راست و چپ شما رو بهم ارتباط میدن مشکل بچه ها تو ریاضی اینه که مفاهیم رو خوب یاد نمی گیرن.

سپس با استفاده از حفظ چند تا رابطه میخوان تو کنکور هم بدرخشن. باور کنید اون قدر قشنگ ریاضی رو با صفری یاد میگیرید که خودتون یه استاد می شید و می تونید هر تستی رو تحلیل کنین روش هایی رو یاد می گیرین که تا بحال تو عمرتون ندیدین. مطالعه ریاضی اونقدر براتون جذاب میشه که دوس دارین هر روز ریاضی بخونین.

فیزیک کنکور

52

یکی از بهترین پکیج‌های فیزیک برای داوطلبان ریاضی و تجربی، پکیج فیزیک موسسه مشاور 24 است. این پکیج توسط استاد جاوید جعفری تدریس می‌شود و تمامی مفاهیم فیزیک نظام جدید را دارد. داوطلبان با استفاده از این پکیج می‌توانند مفاهیم و مسائل فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنند. فیزیک کنکور یکی از دشوارترین دروس تخصصی است که داوطلبان معمولا با آن مشکل دارند. ولی خداروشکر شما اینجا هستید و میتوانید از پکیج های ما بهره بگیرید.

مشاور 24 با تدریس دقیق و منحصربه‌فرد استاد جاوید تمامی مشکلات داوطلبان را حل می‌کند. همان طور که می‌دانید سوالات فیزیک کنکور از سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تشکیل شده است. داوطلبان می‌توانند با مشاهده این پکیج هر سه پایه فیزیک را به راحتی یاد بگیرند. این پکیج یکی از کامل‌ترین پکیج‌های فیزیک برای آزمون سراسری است.