ابوالفضل پایداری: تبدیل طرح «آجر به آجر» به یک پویش همگانی

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در این نشست، حمایت از توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی را ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که طرح "آجر به آجر" به یک پویش همگانی تبدیل شود.

گفتنی است که هدف از اجرای طرح آجر به آجر، توسعه فرهنگ مشارکت، همدلی و مسئولیت پذیری اجتماعی ست و دانش آموزان و آینده سازان کشور می توانند با مشارکت در این طرح در امر مقدس مدرسه سازی سهیم شوند.

71

وی در ادامه بیان کرد: حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن، مدرسه‌ سازی را یک وظیفه معنوی و بسیار پربرکت می دانند که می‌ تواند بر بهبود زندگی فرزندان میهن اثر سازنده ی بلند مدت داشته باشد .

براساس گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گروه صنعتی میهن تاکنون احداث بیش از ۱۷۰ مدرسه در سراسر کشور را متعهد شده و بهره برداری تعدادی از این پروژه ها از هفته گذشته آغاز گردیده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود که در نشست امضای تفاهم گروه صنعتی میهن و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر مهاجرانی معاون مشارکتها و برنامه ریزی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن ،مهندس قورچی بیگی مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان و مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین حضور داشتند.