با آموزش میکروبلیدینگ، تکنیک جدید زیبایی ابرو آشنا شوید

آرایش دائمی ابرو یکی از تکنیک های آرایش دائمی صورت است، که با بالا گرفتن تب زیبایی طبیعی و چهره بدون آرایش در میان گروه های تاثیرگذار جامعه بانوان، روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بطوری که می توان گفت هیچ سالن زیبایی و آرایشگاهی وجود ندارد، که حداقل یکی از خدمات این سبک آرایش را ارائه نکند! از سوی دیگر ارائه این خدمات ظرفیت درآمدزایی بسیار خوبی هم دارد، هرچند از نزدیک با چالش هایی هم همراه است، که مهمترین آنها ضمانت سلامت مراجعین است. به همین خاطر انتخاب یک مرکز ارائه خدمات آموزش میکروبلیدینگ معتبر و تخصصی برای یادگیری اصولی این حرفه تخصصی، بیش از آنچه تصور کنید، مهم است. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی میکروبلیدینگ، مهارت و ابزارهای مورد نیاز برای آن، بهترین مرکز آموزش این خدمات را نیز به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

1

معرفی تکنیک میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش های آرایش دائمی ابرو بعد از تاتو است. در این روش فضاهای خالی داخل ابرو که مو رویش ندارد، با طراحی خطوط هاشور بسیار باریک شبیه به موی طبیعی، پر میشود. این روش برای افرادی مناسب است که به دلایل طبیعی یا بیماری دچار ریزش ابرو شده اند، یا می خواهند فرم ابروی خود را تغییر دهند. وجه تمایز میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو نسبت به تاتو ابرو، شباهت ظاهری بسیار زیاد آن به ابروی طبیعی است.

مزیت میکروبلیدینگ ابرو، نسبت به سایر روش های معمول آرایش ابرو این است که ابروهای شما همیشه زیبا، آراسته و مرتب است. این ویژگی برای خانم هایی که فرصت کمی برای آرایش دارند، جدا بی نظیر است. از دیگر فواید این روش، قرینه و هماهنگ شدن ابروها با فرم صورت است. با توجه به اینکه فرم و حالت طبیعی ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت شما دارد، تخصص و مهارت متخصص میکروبلیدینگ در طراحی ابرو، بسیار مهم است؛ در این خصوص پیشنهاد ما به شما مراجعه به مراکز تخصصی میکروبلیدینگ و فیبروز، مانند مرکز میکروبلیدینگ ابرو مهریماه است. در این مرکز علاوه بر آموزش میکروبلیدینگ، خدمات لیفت مژه، تاتو رژ لب و تاتو خط چشم نیز ارائه می شود.

2

عناوین آموزشی دوره میکروبلیدینگ ابرو

اگر قصد یادگیری میکروبلیدینگ دارید، علاوه بر اینکه باید با روش صحیح قرینه سازی ابرو آشنا شوید، باید تکنیک هاشور زدن، انواع فرم صورت و فرم ابرو را نیز بشناسید، و در طراحی استعداد و مهارت داشته باشید. سرفصل هایی که در اغلب دوره های آموزش میکروبلیدینگ به هنرجویان ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

  1. اصول زیباشناسی صورت

در دوره میکروبلیدینگ، اولین چیزی که به هنرجویان آموزش داده می شود، نحوه شناخت انواع مدل های صورت و انتخاب بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت است.

  1. شناخت انواع مدل ابرو

ابروها مدل های مختلفی دارند. همه این مدل ها دارای یک نقطه کانونی هستند و نحوه طراحی آنها با هم متفاوت است. در این دوره انواع مدل ابروها و نحوه طراحی آنها به هنرجویان آموزش داده میشود.

  1. قرینه سازی ابرو

در این دوره به مراجعین آموزش داده می شود که چطور متناسب با فرم صورت فرد، قرینه سازی ابروها را انجام دهند، و نامتقارن بودن تاج، دم یا پهنای ابرو را اصلاح کنند.

  1. نسبت طلایی صورت

استفاده از نسبت طلایی برای متقارن سازی، و زیباتر شدن فرم ابروها از نکات مهم میکروبلیدینگ ابرو است.

  1. هاشور ابرو

در این مرحله، نحوه و جهت درست ترسیم خطوط نازک و مشابه ‌مو آموزش داده می شود. یادگیری صحیح و اصولی کشیدن خطوط هاشور، بسیار مهم است.

  1. مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ

بعد از میکروبلیدینگ ابرو، برای افزایش ماندگاری این روش باید از انجام یک سری کارها اجتناب شود؛ این بخش نیز بطور کامل به مراجعین آموزش داده می شود.

3

ابزارها و مهارتهای مورد نیاز برای آموزش میکروبلیدینگ

اصلی ترین ابزار میکروبلیدینگ هنر و میزان علاقه شما در طراحی ابروست. ابزار بعدی قلم میکروبلیدینگ است. از این قلم برای کشیدن خطوط ظریف و باریک ابرو استفاده می شود. ابزار مهم بعدی، سوزن سر کج میکروبلیدینگ است، به وسیله این سوزن خطوط بسیار باریک روی سطح پوست ایجاد می شود و رنگ وارد پوست می شود. سایر ابزارهای هاشور ابرو عبارتند از رنگ مخصوص هاشور ابرو، کرم یا محلول بی حسی موضعی، سرم شستشو، تشتک رنگ و خط کش ابرو. این روش در مرحله اجرا تا حدی شبیه به تاتو ابرو و تاتو خط چشم است، ولی از نظر نتیجه و ظاهر کاملا متفاوت است.

نحوه انجام میکروبلیدینگ ابرو

نحوه انجام میکروبلیدینگ ابرو به این شکل است که، ابتدا قاب هر دو ابرو بصورت قرینه طراحی می شود. سپس لایه سطحی پوست یا همان اپیدرم توسط سوزن دستگاه باز می شود، و رنگدانه ها به قسمتی از پوست که محل اتصال لایه اپیدرم و درم است، تزریق می شوند. تزریق باید در عمق درستی انجام شود. اگر تزریق در عمق زیاد انجام شود، به علت آسیب زدن به عروق خونی ریشه موها، رنگدانه ها شسته شده و از بین خواهند رفت و اگر در بخش سطحی پوست انجام شود، به دلیل رویش مجدد سلول های سطحی پوست، رنگدانه ها در مدت خیلی کمی از بین خواهند رفت. بنابراین تعیین دقیق میزان عمق نفوذ سوزن و تزریق رنگدانه ها، نقش بسیار مهمی در میزان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو دارد و فقط افراد حرفه ای که شناخت صحیح و اصولی از لایه های مختلف پوست دارند، می توانند آن را به شکل صحیح انجام دهند.

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ و آرایش دائمی ابرو

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابروی مهریماه، یکی از معتبرترین و مجهزترین مراکز میکروبلیدینگ و هاشور ابرو در تهران است. در این مرکز جدیدترین تکنیک های میکروبلیدینگ ابرو، به علاقه مندان این تخصص جذاب و پرسود آموزش داده می شود. سایر خدمات این مرکز اعم از هاشور ابرو، تاتو ابرو، بن مژه، خط رژ لب، خط چشم و لیفت مژه، تحت نظارت فرد متخصص با بُرد بین المللی فیبرز و مدرک رسمی فنی حرفه ای، ارائه می گردد. در مهری ماه بیوتی، ارتقای زیبایی، حفظ سلامت و کیفیت کار و ارائه بهترین نتیجه، جزو حقوق مشتری و اهداف و سیاست های مدیریتی است.