بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل 1 ساعته

خرید و فروش اقساطی خودرو نوعی از معامله خودرو است که به افراد با بودجه ناکافی کمک می‌کند تا با پرداخت قسطی مالک خودرو شخصی شوند. در این نوع معامله، قیمت خودرو مشخص است و خریدار با اطلاع از آن اقدام به خرید می‌نماید. همچنین سایر شرایط معامله همچون زمان تحویل، مدت زمان و میزان اقساط تعیین شده و به توافق دو طرف می‌رسد و برخی از شرکت‌های فروش سند خودرو تا زمان اجرای کامل تعهدات خریدار در رهن خود نگه می‌دارند.

از آنجا که فروش اقساطی خودرو یک قرارداد حقوقیست، باید به دقت آن را بررسی کرده و از مفاد آن مطلع شوید و یا از مشاوره افراد مطلع کمک بگیرید. همچنین با توجه به تعدد شرکت‌هایی که فروش خودرو به‌صورت اقساطی دارند، لزوم مراجعه به مطمئن‌ترین مراکز ضروریست. انعقاد قرارداد با شرکت‌های نامطمئن و یا عدم توجه به مفاد قرارداد می‌تواند خساراتی را برای خریدار به همراه داشته باشد.

در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین مراکز فروش اقساطی خودرو و شرایط دریافت خدمات از آن‌ها می‌پردازیم.

1

نکات مهم در فروش اقساطی خودرو

معمولاً یک فاصله زمانی بین زمان انعقاد قرارداد تا تحویل خودرو به خریدار وجود دارد و بخشی از مبلغ خودرو بایستی در هنگام قرارداد توسط فروشنده پرداخت شود. مواردی همچون بیمه و سایر هزینه‌های جانبی طبق توافق طرفین انجام می‌شود و ممکن است برعهده خریدار باشد و یا توسط فروشنده انجام شده و هزینه آن به همراه اقساط از خریدار اخذ شود.

فروش اقساطی خودرو به خریداران این امکان را می‌دهد که در صورت کافی نبودن بودجه امکان خرید خودرو را داشته باشند و برای پرداخت اقساط آن برنامه‌ریزی کنند. معمولاً خریداران در مورد شرایط خرید امکان مذاکره با فروشنده را دارند و با توجه به شرایط خود می‌توانند نحوه تعامل برای خرید را انتخاب کنند. همچنین در این روش، معمولاً خودروی معامله شده سریع‌تر از خرید از نمایندگی تحویل مشتری می‌شود.

فروش اقساطی آرشا خودرو و شرایط آن

شرکت آرشا خودرو یکی از معتبرترین و سرشناس‌ترین شرکت‌هایی است که در سطح کشور در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این شرکت در تلاش است که منافع مشتریان خود را به جهت افزایش قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید عمومی افراد در نظر بگیرد. بنابراین شرایط فروش اقساطی این شرکت به‌گونه‌ایست که رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

 یکی از این شرایط، قسط‌بندی منصفانه به گونه‌ایست که مشتریان قادر به پرداخت آن باشند. مدت زمان پرداخت اقساط به دلخواه مشتری از 4 تا 36 ماه قابل انتخاب است و ضرورتی برای ارائه ضامن وجود ندارد. از طرفی مبلغ پیش پرداخت با توجه به شرایط مالی و شغلی مشتری تعیین می‌شود. این شرایط موجب می‌شود که اقشار با توان مالی مختلف بتوانند صاحب خودرو شخصی شوند.

یکی از مزایای این شرکت، انتقال سند به‌نام خریدار پس از پرداخت مبلغ اولیه است. بنابراین مشتری پس از تحویل خودرو و گذراندن مراحل اداری مالک خودرو محسوب می‌شود و قراردادی برای پرداخت اقساط بسته می‌شود. این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن خودرو را به خریداران تحویل می‌دهد و حتی مشتریان تهرانی در همان لحظه انعقاد قرارداد امکان تحویل خودرو را دارند.

فروش اقساطی کوییک اتوماتیک

خودرو کوییک از محصولات جدید سایپا است و توانسته نظر مشتریان را جلب کند. این خودرو فروش بالایی دارد اما برخی از خریداران به‌دلیل نوسانات ارزی و افزایش قیمت‌ها توان پرداخت نقدی آن را ندارند. شرکت آرشا خودرو با فروش اقساطی کوییک اتومات و سایر مدل‌ها، امکان خریدی استثنایی با بهترین شرایط را برای این دسته از مشتریان فراهم کرده است. خودرو کوییک اتوماتیک دارای ویژگی‌هایی همچون رینگ آلومینیومی، شیشه دودی عقب، فرمان برقی، کروز کنترل، دریچه گاز برقی و غیره است که آرشا خودرو آن را به‌صورت اقساطی و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

2

فروش اقساطی 206 تیپ 5

خودرو پژو 206 از محصولات موفق و محبوب شرکت فرانسوی پژو است که در ایران نیز توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود. این خودرو دارای مدل‌های مختلفی است که 206 تیپ 5 از کامل‌ترین مدل‌های تولید شده است. از جمله مزایای آن می‌توان به موتور TU5 و دارا بودن تجهیزات کامل‌تر نسبت به سایر مدل‌های قبلی اشاره کرد. بهره‌مندی از شیشه‌های برقی، تهویه اتوماتیک، آینه بغل‌های برقی و ترمزهای دیسکی در 4 چرخ بخشی از این امکانات است.

شرکت آرشا خودرو با فروش اقساطی 206 تیپ 5 توانسته علاقه‌مندان به خرید این خودروی پر فروش را که امکان پرداخت نقدی ندارند صاحب خودرو نماید و شرایط ویژه‌ای برای خرید آن‌ها فراهم نماید.

فروش اقساطی سمند دوگانه

خودرو سمند یکی از محصولات محبوب ایران خودرو است که از زمان معرفی به به بازار توانسته فروش بالایی را کسب نماید. شرکت آرشا خودرو با ارائه شرایط ویژه فروش اقساطی سمند دوگانه حق انتخاب منصفانه‌ای را برای خریداران فراهم کرده است. تمایز خدمات آرشا خودرو با سایر فروشندگان مورد توجه بسیاری از خریداران بوده و رضایت آن‌ها را در پی داشته است.

3

نحوه ارتباط با ارشا خودرو

در زندگی امروز نیاز به خودرو در زندگی بسیاری از افراد قابل انکار نیست و باعث بهبود زندگی و سطح رفاه خانواده‌ها شده است. متأسفانه در سال‌های اخیر نوسانات ارز و مشکلات اقتصادی متعدد باعث افزایش قیمت همه اجناس از جمله انواع خودروهای داخلی و خارجی شده و خرید خودرو را برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار ساخته است. راه حل پیشنهادی برای این افراد خرید اقساطی از شرکت‌های معتبر همچون آرشا خودرو است.

طرح‌های فروش اقساطی خودرو این شرکت شرایط ویژه‌ای را برای خریداران فراهم می‌کند و موجب کسب رضایت مشتریان این مجموعه شده است. امکان مراجعه حضوری به آرشا خودرو در فلکه دوم صادقیه تهران وجود دارد و همچنین وب سایت این شرکت به آدرس www.arshakhodro.com آماده خدمت رسانی به هم‌میهنان گرامیست. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی می‌توانید از طریق شماره‌های ۰۲۱۴۴۰۶۷۵۹۴ و ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۸ با این مجموعه در تماس باشید.