مزایای ساندویچ پانل نسبت به مصالح دیگر

مسلما در ساخت ساختمان ها در عصر جدید از انواع مصالح استفاده می کنند. مصالح ها انواع مختلف دارد و هر کدام از مزیت های متفاوت برخوردار می باشد. اما دانشمندان و مهندسان با پیشرفت علم که به وجود آمده است سعی در ساخت مصالح سبک تر دارد زیرا اکثرا افراد جامعه امروزی  به دنبال سبک سازی ساختان می باشند. در این امر ساندویچ پانل کاربرد زیادتر و بهتر دارد اما ممکن است در برخی مواقع در ساخت سازه از ساندویچ پانل استفاده نکنند. ساندویچ پانل ها با توجه به نوع کارکرد آن که مهندسان بهتر در این زمینه اطلاع دارند در زمینه های متفاوت انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این متن می خواهیم به طور کامل به اطلاعات از ساندویچ پانل و مقایسه مزایای آن با سایر مصالح می پردازیم پس با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی کارخانه ها و تولید کنندگان زیادی از جمله کارن سازه (کارن سازه مجری نصب و تولید انواع پانل ساندویچی، به نشانی https://carensaze.com  )  به ساخت انواع پوشش ها با کیفیت بالا پرداختند این پوشش ها یک نوع مصالح نوین به شمار می آید که هیچ گونه قابل مقایسه با سازه های قدیمی نیست. پس قبل از این که به مزایای این نوع پانل بپردازیم به مختصر اطلاعات این نوع پانل اشاره می کنیم. ساندویچ پانل ها سازه های است که از سه لایه تشکیل شده است به طوری که لایه میانی را دو لایه فلزی احاطه کرده است. لایه میانی حکم عایق بودن را برعهده دارد که از انواع مواد ساخته می شود بنابراین نوع مواد به کاربرده شده در ساخت آن تعین کننده نوع پانل و نحوه کارکرد آن می باشد. اما این سه  لایه  تشکیل دهنده پانل اجزای است که با هم ترکیب شده است پس ترکیب این سه جز با هم منجر به عملکرد بهتری شده است. سیستیم های ساندویچ پانل معمولا خود پانل ها، اتصالات بین آن ها و... تشکیل شده است.  سیستیم های پانلی کاربرد گسترده ای در موارد متعدد دارد از جمله برای ساخت ساختمان های پیش ساخته، وسایل نقلیه به کار می رود.

مزایای ساندویچ پانل نسبت به مصالح دیگر

نحوه اتصال ساندویچ پنل های مدرن می تواند به طور مسطح و خمیده باشد که در طیف های نامحدودی به هم متصل می شود. و بسته به نیاز های کارکرد خود در طیف های گسترده از رنگ ها، ضخامت، پروفیل و نوع فرم دهی لبه ها ساخته می شود و در بازار عرضه می شود. چگونگی ساخت ساندویچ پانل ها به مهندس زبده بستگی دارد و همین امر سبب تعین کننده کیفیت پانل ها می باشد اما ساخت این پانل ها را معمولا بیرون از محل می سازند خصوصا زمانی که نیاز به روکش کاری با کیفیت بالا، استحکام ساختاری خوب و با اضافه کردن سطح عایق بالا با وزن کم می باشد.

از ساندویچ پنل ها معمولا برای روکش کردن ساختان های یک و یا چندین طبقه استفاده می کنند زیرا این نوع پانل ها علاوه بر این که دارای مزیت از قبیل داشتن مقاومت بالا در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله و طوفان دارد همچنین این نوع پانل را همانطور که در بالا به آن اشاره کریم در طرح های گوناگون ساخته می شود و این امر سبب ساخت آن در طرح های متنوع با زیبایی فوق العاده آن شده است.

مقایسه ساندویچ پانل با سازه های دیگر را اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم این است که در قدم اول ساندویچ پانل ها متنوع است و هر کدام به توجه به مزیت و کارکرد خود مورد استقبال قرار گرفته و در نهایت با قیمت متفاوت در بازار عرضه می شود. مهمترین مزیت ساندویچ پنل این است که علاوه بر سبک بون آن با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

مزایای ساندویچ پانل

ساندویچ پنل ها دارای وزن بسیار پاین می باشد

پنل های ساندویچی دارای مقاومت بالا در برابر حوادث طبیعی می باشد

ساندویچ پنل ها قابلیت بازیافت را دارد

سرعت نصب بالایی را برخوردار می باشد

سهولت در جایی را این نوع پانل دارد و ...

خرید انواع ساندویچ پانل از کارن سازه

خرید محصول از مهمترین گام به شمار می آید که باید به آن توجه خاصی را به عمل آورد. خرید ساندویچ پانل نیز به این صورت می باشد که باید قبل از اینکه به خرید می پردازید دقت کنید. از آن جا که این نوع پانل کاربرد زیادی دارد و در موارد متعدد کاربرد دارد پس شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کند کسانی که نیازمند ساندویچ پانل می باشد باید قبل از خرید به دنبال شرکت های معتبر باشد به این دلیل که این شرکت ها به دنبال تولید محصول با کیفیت و ارایه دادن به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

 در بازار همانطور که در زمینه های دیگر افراد سود جو می باشد پس در زمینه ساخت و عرضه ساندویچ پانل نیز این امر صدق می کند که نباید از آن غافل باشیم.

منسب ترین قیمت ساندویچ پانل در کارن سازه

ساندویچ پانل ها انواع مختلف دارد همچنین در طرح های تنوع ساخته می شود که افراد با توجه به سلیقه خود به خرید نوع پانل مد نظر خود می پردازند. پس قیمت ساندویچ پانل را مواد به کار برده شده در ساخت آن، متراژ در نظر گرفته شده و طرح که طبق سلیقه مشتری انجام می دهد بستگی دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید انواع ساندویچ پانل با سایت کارن سازه مجری نصب و تولید انواع پانل ساندویچی، به نشانی https://carensaze.com  مراجعه فرماید.

مزایای ساندویچ پانل نسبت به مصالح دیگر

شرکت های زیادی به تولید انواع ساندویچ پانل می پردازند اما فقط برخی از شرکت ما که دارای اعتبار بیشتر می باشند به تولید محصول با کیفیت می پردازند. از آن جای که اطلاعات کافی در مورد مزایا و معایب ساندویچ پانل ها ندارید بهتر است به شرکت های معتبر مراجعه نماید به دلیل این که بعد از کسب اطمنان در بازه پانل مورد نظر و نوع کاربرد آن به خرید ساندویچ پانل خود بپردازید.

شرکت کارن سازه یکی از شرکت های معتبر به شمار می آید زیرا سال هاست در این زمینه فعالیت می کند از طرفی از مهندسین زبده برخوردار می باشد. مهندسین برتر کارن سازه تمام تلاش خود را برای تولید محصول با کیفیت به انجام می رساند به گونه ای که از مواد و تجهیزات به روز استفاده می کنند زیرا رضایت مشتری در این شرکت در الویت می باشد.

معایب دیگر  مصالح  ساختمانی در مقایسه با پانل ساندویچی

مصالح ساختان انواع مختلف دارد اما مصالح ساختانی قدیمی نسبت به مصالح جدید از کیفیت پاین تر برخوردار می باشد به این دلیل که از معایب بیشتری را دارا می باشد به همین دلیل با ورود مصالح نوین در بازار کاربرد مصالح قدیمی کم رنگ تر شد. در ادامه این متن می خواهیم به برخی از معایب مصالح قدیمی بپردازیم پس با ما همراه باشید

  • صرف هزینه بالاتر در این نوع مصالح به کار می رود
  • زمان بیشتر صرف ساخت و ساز می شود
  • دارا بودن از مقاومت پاین تر در برابر حوادث طبیعی
  • مصالح قدیمی نسبت به سازه های جدید از طول عمر پاین تر برخوردار می باشد
  • حین زلزله به دلیل داشتن وزن بالا ممکن است آسیب جدی به فرد وارد کند.