​طراحی سایت اختصاصی با php

طراحی اختصاصی سایت یکی از دغدغه های کسب و کار های بزرگ می باشد. برای آنکه بتوان طراحی سایت پیشرفته ای داشت و از سایر رقبا سبقت گرفت نیاز است که سایت نیز به صورت اختصاصی طراحی شود تا قابلیت های بیشماری به آن افزوده شود.

منظور از طراحی سایت اختصاصی با php آن است که شما باید از یک cms یا سیستم مدیریت محتوا به صورت اختصاصی برای ساخت سایت تان استفاده کنید.

سیستم های مدیریت محتوای مختلفی موجود می باشند که می توان با استفاده از آنها سایت‌های متنوعی ساخت مانند وردپرس و جوملا.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز میباشد که شما میتوانید با استفاده از این سی ام اس خیلی سریع یک سایت فروشگاهی ، شرکتی یا شخصی طراحی کنید.

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی یک سایت داینامیک و منحصر به فرد داشته باشید می توانید در دوره وردپرس آموزشگاه فنی آریا تهران شرکت کنید. در این کلاس های آموزشی نحوه ساخت قالب های فروشگاهی و ساخت سایت های شرکتی و شخصی به شما آموزش داده می شود و شما می توانید از مهارت های کسب شده در این دوره آموزشی برای ورود به بازار کار و کسب درآمد استفاده کنید.

قیمت طراحی سایت با php

مهمترین مسئله ای که برای طراحی سایت اختصاصی با php مطرح می شود قیمت آن است.معمولاً بعد از آنکه تخصص تیم طراحی سایت اختصاصی با php برای شما اثبات شد اطلاع از قیمت طراحی سایت با php مهمترین مسئله‌ای است که برای مشتری مطرح می شود و همه به دنبال یافتن شرکت طراحی سایتی هستند که با کمترین هزینه این کار را برای آنها انجام دهد.

به طور کلی قیمت طراحی سایت با php به قابلیت هایی که قرار است در سایت وجود داشته باشد بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت واحد برای تمام سایت های اختصاصی با php تعریف کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با php به صفحه طراحی سایت ارزان آریا تهران مراجعه کنید. ما در این صفحه نمونه کارهای زیاد به همراه قابلیت هایی که قرار است در سایت اختصاصی شما وجود داشته باشد قرار داده ایم و شما می توانید جدول قیمت طراحی سایت اختصاصی با php یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را مشاهده کنید. شما می توانید با انتخاب قابلیت های مورد نظرتان حدود قیمت طراحی سایت با php را دریافت کنید. همچنین همکاران ما آماده پاسخگویی در این زمینه به شما هستند و می توانید با ما تماس بگیرید و از هزینه طراحی سایت اختصاصی با php مطلع شوید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان با ما تماس بگیرد. 02166919634 الی 6 یا 09120145021 و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.

 

21

سایت های طراحی شده با php

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چه تفاوتی بین سایتهای طراحی شده با php و سایت های وردپرس وجود دارد.

درست است که سفارش طراحی وب با وردپرس در زمان کوتاه تر انجام می شود اما خیلی از قابلیت هایی که در سایت های بزرگ مشاهده می کنید به وسیله وردپرس قابل پیاده سازی نیست. در این زمان نیاز به طراحی سایت اختصاصی با php حس می شود و لازم است که طراحی اختصاصی سایت با پیاده سازی قابلیت های مورد نظر انجام شود.

سایت های طراحی شده با php دارای قابلیت هایی می باشند که شما برای اجرای این قابلیت ها در سایت های وردپرس یا نیاز به نصب افزونه های بسیار زیادی خواهید داشت که این امر سرعت سایت شما را بسیار پایین می آورد و یا نیاز به کدنویسی زیاد خواهید داشت. در این صورت طراحی اختصاصی سایت با php پیشنهاد می شود.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت در آریا تهران نمونه سایت های وردپرس و اختصاصی را مشاهده کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر می خواهید طراحی سایت پیشرفته داشته باشید و در عین حال هزینه کمی برای ساخت سایت بپردازید میتوانید با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید. ما از عهده طراحی هر سایتی برمی آیم.

خرید سایت php

یکی از راه هایی که می توانید در مدت زمان کوتاه تری و با پرداخت هزینه معقول تری طراحی اختصاصی سایت داشته باشید خرید سایت php  می باشد. سایت های اختصاصی از قبل بر روی دامنه های منحصر به فردی طراحی و ساخته می‌شوند و در صورتیکه قابلیت‌های موجود در آن سایت با قابلیت های مورد نظر شما همخوانی داشته باشد می توانید اقدام به خرید سایت php کنید.

البته آریا تهران برای خرید سایت php قابلیتی فراهم کرده است که شما می توانید هر سایتی که توسط تیم ما ساخته شده است را انتخاب کرده و قابلیتی را که تمایل دارید برای سفارش طراحی وب اختصاصی به آن اضافه شود را به ما اطلاع دهید. خرید سایت php در آریا تهران با قابلیت های افزودن امکانات مورد نظر شما فراهم است.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با php و خدمات طراحی سایت اختصاصی با php در آریا تهران میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان با ما تماس بگیرد. 02166919634 الی 6 یا 09120145021 و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.

22

مزایا و معایب طراحی سایت اختصاصی و وردپرس

در این قسمت می خواهیم به شما بگوییم که چرا گاهی باید طراحی سایت اختصاصی با php را برای سایت خود انتخاب کنید و چرا باید در بعضی مواقع طراحی سایت وردپرس را به طراحی سایت اختصاصی ترجیح دهید.

  • طراحی سریع سایت

یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس این است که طراح می تواند در مدت زمان محدودی یک سایت داینامیک و منحصر به فرد بسازد. سرعت ساخت سایت اختصاصی بستگی به مهارت و حرفه ای بودن برنامه نویس دارد ولی به طور میانگین می‌توان گفت سرعت طراحی سایت وردپرس بیشتر از طراحی سایت اختصاصی می باشد.

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی یک سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و یا مهارت عای ساخت سایت با وردپرس را یاد بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید و به یک طراح سایت تبدیل شوید می توانید در کلاس های آموزش طراحی سایت آریا تهران شرکت کنید. در این دوره آموزشی به شما مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود و شما می‌توانید از مهارت‌های کسب شده در این دوره آموزشی کسب درآمد کرده و یا از امتیاز آن برای مهاجرت به خارج از کشور استفاده کنید.

  • قابلیت شخصی سازی

در صورتی که طراحی سایت اختصاصی صورت گرفته باشد می توان بخش های مختلف آن را شخصی سازی نمود و قابلیت‌های زیادی را به آن اضافه و یا کم کرد. مهمترین ویژگی که سایت های طراحی شده با php را از سایت های وردپرسی متمایز می‌کند وجود کارکردهای خاص و امکانات ویژه در آنها می باشد مانند سایت دیوار یا دیجی کالا.

  • امنیت بالاتر در طراحی اختصاصی سایت

زمانی که شما از یک سی ام اس اختصاصی برای سایت خود استفاده می کنید امنیت آن بسیار بالاتر است نسبت به ام اس هایی مانند وردپرس. شما می توانید تمام پروتکل های امنیتی را در سایت خود پیاده سازی کنید و این اطمینان را داشته باشید که این سایت کمتر در معرض خطرات امنیتی قرار میگیرد. اگر سایت شما به صورت استاندارد برنامه نویسی نشده باشد می‌تواند امنیت حتی پایین تری از وردپرس هم داشته باشد.

  • هزینه کمتر برای ساخت سایت

در صورتیکه شما از وردپرس برای ساخت سایت استفاده کنید می توانید با هزینه ی کمتری یک سایت برای خود را اندازی کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید. به زمانی که برای طراحی اختصاصی سایت صرف می شود هزینه بیشتری برای ساخت سایت اختصاصی از شما دریافت می گردد که در مقایسه با سایت های وردپرسی نیز بیشتر میباشند.

  • پشتیبانی سایت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که و باید برای راه اندازی وب سایت در نظر داشته باشید خدمات پشتیبانی سایت می باشد. شما به برنامه نویسی تسلط ندارید نمی‌توانید پشتیبانی درستی از سایت اختصاصی با php داشته باشید و لازم است از یک نیروی متخصص در این حوزه کمک بگیرید. پشتیبانی سایت وردپرسی راحت تر از سایت اختصاصی میباشد زیرا نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد و شما می توانید به راحتی سایت خود را پشتیبانی کنید.

سفارش طراحی سایت اختصاصی ارزان

شاید پیدا کردن شرکتی که طراحی سایت اختصاصی ارزان برای شما انجام دهد کمی دشوار باشد اما باید دقت کنید که شما تیمی را برای طراحی اختصاصی سایت انتخاب کنید که در این حوزه حرفه ای بوده و برای شما یک سایت پیشرفته بسازد.

سفارش طراحی سایت اختصاصی ارزان یکی از خدماتی است که آریا تهران به کاربران ارائه می دهد و شما می توانید در هر رنج قیمتی یک سایت اختصاصی ارزان توسط تیم ما بسازید.

مهمترین خدمات طراحی سایت اختصاصی در آریا تهران این است که ما تمام خواسته های منحصر به فرد آسان و دشوار شما را پیاده‌سازی می‌کنیم و هیچ قابلیتی نیست که تیم حرفه‌ای ما نتواند آن را پیاده سازی کند.

شما می توانید با سفارش طراحی سایت اختصاصی ارزان به آریا تهران یک سایت کوچک را به وبسایت بزرگ تبدیل کنید و از آن کسب درآمد چندین برابر داشته باشید. خدمتی که ما در طراحی سایت اختصاصی به کاربران ارائه می دهیم بهبود سرعت سایت می باشد. شما اقدام به سفارش طراحی سایت اختصاصی با php می کنید می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که به دلیل حذف بسیاری از سورس کد های غیر ضروری که در وردپرس وجود دارد سرعت لود سایت شما بسیار بالا رود.

برای سفارش طراحی سایت ارزان با ما تماس بگیرد. 02166919634 الی 6 یا 09120145021 و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.

 

خدمات طراحی سایت اختصاصی

برای آنکه سفارش طراحی سایت اختصاصی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید باید از خدماتی که به شما ارائه می دهند اطمینان داشته باشید.

مهمترین خدمات طراحی سایت اختصاصی در آریا تهران پشتیبانی همه جانبه می باشد. اگر شما ساخت سایت اختصاصی خود را به ما بسپارید می توانید از خدمات پشتیبانی بر اساس آنچه در قرارداد قید می شود بهره مند شوید و هیچ گونه نگرانی از جهت پشتیبانی سایت نداشته باشید.

آماده سازی سایت به صورت ساختاری برای پیاده سازی سئو و بهینه سازی کلمات مختلف از دیگر خدمات طراحی سایت اختصاصی با php در آریا تهران می باشد. ما در حوزه سئو و بهینه سازی سایت نیز فعالیت می کنیم و به همین دلیل می دانیم که یک سایت برای بهینه سازی باید چه ساختاری داشته باشد و برای طراحی سایت کدنویسی شده این ساختار را پیاده سازی می کنیم تا شما بعداً برای سئو سایت با مشکلی روبرو نشوید.

دیگر خدمات طراحی اختصاصی سایت ظاهر گرافیکی منحصر به فرد آن می‌باشد. هر سایتی که مد نظر شما باشد را ما می سازیم و هر سایت نمونه ای که به ما نشان دهید را ما بهتر از آن را به شما تحویل می دهیم.

شاید بتوان گفت مهمترین خدمات طراحی اختصاصی سایت توسط آریا تهران در نظر گرفتن رفاه حال مشتری و اعلام کمترین قیمت طراحی سایت اختصاصی میباشد. شما میتوانید برای برآورده هزینه طراحی سایت اختصاصی با همکاران ما تماس بگیرید و یا از طریق مراجعه به صفحه طراحی سایت در وب سایت آریا تهران برآورد هزینه طراحی سایت اختصاصی را دریافت کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان با ما تماس بگیرد. 02166919634 الی 6 یا 09120145021 و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.