چه چیزی برای سیسمونی در سال 2022 مناسب است؟

تبریک می گویم! استقبال از نوزاد جدید به معنای خرید لوازم ضروری و یادگیری در مورد همه اقلام مختلفی است که کودک شما به آن نیاز دارد. برای ساده‌تر کردن جستجوی شما، ما این راهنمای مفید ضروری برای خرید سیسمونی نوزادان و قیمت سیسمونی کامل نوزاد را ایجاد کرده‌ایم که دقیقاً به چه چیزهایی نیاز دارید و چقدر به آن نیاز دارید. و هنگامی که مواردی را از این راهنما به دفتر ثبت کودک خود اضافه می کنید، خرید برای هدیه دهندگان نیز بسیار آسان است!

چیزهای ضروری برای یک نوزاد | لیست خرید سیسمونی

لایت نوزاد چیست؟

لاییت کودک به مجموعه‌ای از لباس‌ها، ملحفه‌ها، لوازم بهداشتی و سایر لوازمی که یک نوزاد تازه متولد شده نیاز دارد - اولین کمد لباس کودک شما - اشاره دارد. برای پدر و مادری هیجان انگیز است که در حال خرید لباس خواب نوزاد هستند.در اینجا یک دستورالعمل / چک لیست ساده وجود دارد که می توانید قبل از رفتن به خرید یا شروع به بیرون آوردن چرخ خیاطی خود برای درست کردن چیزی برای کودک دنبال کنید.

مطمئناً مادری که منتظر است، اطلاعاتی در مورد اینکه چه چیزی بخرد و چه چیزی را نخرد، دارد - دانشی که از آن کتاب‌هایی که هر مادر آینده در دوران بارداری می‌خواند یا از توصیه‌های اقوام و دوستان مادری که قبلاً مادرش هستند، به دست می‌آورد.

اما داشتن یک چک لیست خوب است. والدینی که مشتاقانه منتظر آمدن نوزاد خود هستند، مطمئناً مایلند همه چیز را در لیست برای نوزاد گرانبها جمع آوری کنند.می توانید از سایت های اینترنتی که دارای سئو سایت و سئوکار حرفه ای و بهترین شرکت سئو هستند برای انتخاب دقیق سیسمونی کمک بگیرید یکی از این سایتها اینترنتی کودک و مادر و نوزاد کیدز شاپ 24 است.

چک لیست لایت نوزاد

بچه ها خیلی سریع رشد می کنند. نوزاد شما در عرض چند هفته از لباس هایی که خریده اید بیشتر می شود. بنابراین هزینه های کلان غیرضروری است مگر اینکه برای تخت یا مانیتور کودک باشد که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. البته کودک شما لایق بهترین هاست. اما خجالت نکشید که از اقوام و دوستان برخی از این وسایلی را که ممکن است در انبار دارند بپرسید. چند هفته دیگر، کودک شما به یک کمد لباس جدید نیاز خواهد داشت.

31

لاییت باید دارای لباس ها و لوازمی باشد که راحت و تازه به نظر برسد. آنها باید از پنبه ای ساخته شوند که نرم و قابل تنفس باشد. اطمینان حاصل کنید که لباس هایی که در معرض ناف شفابخش نوزاد تازه متولد شده اند نرم هستند.

لباس‌هایی که می‌خرید باید به اندازه‌ای باشد که کودک را گرم نگه دارد - یک قانون خوب این است که به نوزاد تازه متولد شده یک لایه لباس بیشتر از لباسی که می‌پوشید بدهید. لباس‌های دارای پاهای توکار برای گرما دادن و همچنین کلاه‌ها عالی عمل می‌کنند. هودی ها نیز عالی هستند. در جایی که هوای گرم مشکل ساز است، جلیقه ها را می توان در یک خراطین پنبه مانند بسیار نازک و نرم درست کرد.

بست های لباس کودک باید مناسب کودک باشد. هر کمربند الاستیک باید پوشانده شود. نباید کودک را نیشگون بگیرد. گیره های بدون نیکل برای لباس نوزاد ترجیح داده می شود. بستن قلاب و حلقه نرم برای پتو ترجیح داده می شود. بند کشی، در صورت وجود، باید همیشه بسته شود.

برای شستن لباس‌های کودک به شوینده‌ای نیاز دارید که عطر یا مواد افزودنی دیگری که می‌تواند پوست کودک را تحریک کند، نداشته باشد. شوینده های خشن می توانند باعث ایجاد بثورات پوشک شوند. یک مایع شوینده ملایم باید انتخاب شود.

چک لیست سیسمونی:

درست کردن برخی از چیزهایی که کودک شما به آن نیاز دارد مانند زیر پیراهن یا لحاف یا پتو می تواند بسیار مفید باشد. آن را امتحان کنید . ابعاد معمولی لحاف و پتو نوزاد را در اینجا بررسی کنید.

4 جامپر / یک تکه / یک نفره / بادی - اینها پیراهن‌هایی با ته چین هستند که دهانه‌های سر پهن و پاهای آزاد دارند. بعضی ها با کاپوتر می آیند، بعضی ها با پای.

2 شلوار پیژامه یک تکه (اگر پاشانه باشد بهتر است)

7 روکش بدن/تاپ/زیر پیراهن یونیسکس با گیره‌های کناری (این پیراهن‌ها/جلیقه‌های نازک در زمانی که نوزاد هنوز تازه متولد شده است عالی هستند، به خصوص وقتی هوا به اندازه کافی گرم است. وقتی فعال‌تر می‌شوند، این پیراهن‌ها ممکن است خطرناک باشد.

32

آموزش ساخت یک تاپ زیبا و ساده نوزاد نوزاد – با الگوی خیاطی و آموزش رایگان را ببینید. هنگامی که نوزادی به دنیا می آید و بند ناف او بریده می شود، به لباس های نرم و بدون محدودیت روی بدنش نیاز دارد. این بهترین تاپ برای آن چند هفته اول است.

2 لباس کوچک دخترانه / لباس مجلسی مناسب برای پسران - برای آن بازدیدهای اجباری در بیمارستان یا برای نشان دادن نوزاد به پدربزرگ و مادربزرگ / دوستان. شاید برای هر کارکرد مذهبی مفصلی باشد. اما اگر چیزی ساده می‌خواهید، آموزش ساده‌ترین لباسی را که می‌توانید برای نوزاد تازه متولد شده بسازید ببینید.

3 جوراب یا پا (شما به جوراب با نوار الاستیک پوشیده شده در مچ پا یا پاهای قلاب بافی نیاز دارید)

1 یا 2 ژاکت کش باف پشمی (ژاکت های سبک وزن برای نوزادان در آب و هوای گرم مناسب است؛ برای آب و هوای سردتر، ژاکت های ضخیم تر ممکن است مورد نیاز باشد.)

2 کلاه (این مورد نیاز است زیرا مستعد سرما هستند و نیاز به پوشش سر است؛ سعی کنید کلاه های دو خطی پیدا کنید)

2-3 دستکش

یک کارتن بزرگ پوشک (24 عدد یا بیشتر)

پوشک 24 پارچه اگر به محصولات سازگار با محیط زیست علاقه دارید. سنجاق ایمنی با قفل در صورت استفاده از پوشک پارچه ای؛ شلوار نایلونی برای پوشیدن روی پوشک. پست ساخت پوشک پارچه ای با 18 الگوی پوشک پارچه ای رایگان را بررسی کنید

یک پارچه / پتوی نرم مربعی 40 اینچی برای پذیرش نوزاد در بدو تولد

2 عدد پتو سبک

2 ملحفه روی تخت برای تخت

2 ملحفه / روکش تشک ضد آب

بالش تخت (ممکن است هنگام خواب نوزاد را نزدیک بالش بخوابانید)

پدهای کنار تخت (لحافی)

2-3 حوله حمام کلاهدار برای گرم نگه داشتن نوزاد بعد از حمام

 

اگر حوضچه دارید، ملحفه و پتوی ضد آب برای سینی بخرید

تکه های مربعی قدیمی پارچه پنبه ای نرم برای پاک کردن ریزه ها و دستمال های دیگر

لوازم بهداشتی و سایر لوازم

شامپو بچه و شستشوی بدن

دستمال مرطوب نوزاد

یک بطری روغن زیتون یا روغن بچه

برس موی نرم

شوینده ملایم لباسشویی برای لباس های ظریف

یک کیسه پوشک

دماسنج برای نوزادان

کرم پوشک ملایم

سطل پوشک کثیف

تخت، صندلی ماشین نوزاد، مانیتور کودک، وان حمام کودک یا ملحفه لاستیکی

یک چراغ شب کوچک

بچه پشه بند اگر در جای خود پشه و مگس های دیگر دارید

همچنین ممکن است بخواهید یک کتاب کودک زیبا برای خاطرات شیرین بخرید و نگهداری کنید

اعداد ذکر شده در چک لیست سیسمونی در بالا فقط یک نشانه هستند. ممکن است مجبور شوید این مقدار را با توجه به تعداد دفعاتی که قصد دارید شستشو دهید، تنظیم کنید. اگر مقدار بیشتری داشته باشید، می توانید در دفعات شستشو کمی سست باشید. اما ایده خوبی است که این کار را هر روز انجام دهید زیرا پارچه های آروغ و سایر لباس های کثیف را نباید بدون شستن برای مدت طولانی نگه داشت.