صحنه هنر معاصر استانبول و آنتالیا

استانبول یک کلان شهر شلوغ است که بین آسیا و اروپا پل ارتباطی دارد و شاهد ظهور و سقوط بسیاری از امپراتوری های بزرگ بوده است که همگی اثر خود را در این شهر به جا گذاشته اند. مانند لندن، پاریس یا رم، استانبول یکی از غنی ترین شهرهای جهان از نظر تاریخی است که مملو از معماری و لذت های فرهنگی است. تور استانبول اما جدای از جذابیت های مذهبی و سنتی، صحنه هنر معاصر استانبول موج می زند، و به دور از جمعیت گردشگران تور ارزان استانبول جریان اصلی، این شهر کانون انرژی هنری است.

صحنه هنر معاصر استانبول

 

از دهه 1980، صحنه هنر معاصر ترکیه شتاب بیشتری گرفته است. در حال حاضر بسیاری از گالری‌های شگفت‌انگیز در سراسر شهر وجود دارد که آثار محلی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارند، و در نتیجه، هنرمندان محلی می‌توانند به رسمیت شناخته شده و نمایندگی‌ای که شایسته آن هستند به دست آورند.

استانبول معاصر

استانبول معاصر یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های ترکیه برای هنرمندان معاصر و مدرن محلی در اکثر رسانه ها است. این رویداد سالانه ای است که استعدادهای پیشرفته و تثبیت شده را از ترکیه و خارج از کشور برجسته می کند و هنردوستان را از سراسر جهان جذب می کند. این رویداد و نمایشگاه‌های هنری و تجاری حامی آن از هنرمندان ترکیه حمایت می‌کند و استعدادهای نوظهور را مورد توجه قرار می‌دهد. اگر برنامه سفر شما با تور لحظه آخری استانبول معاصر منطبق است، یا هر کسی که در کشتی علاقه مند به هنر مدرن است، اجازه دهید گلبرگ سیر بازدید از نمایشگاه یا یک تور ویژه از بهترین گالری های هنر معاصر را ترتیب دهد.

کجا می توان هنر معاصر را در استانبول مشاهده کرد

منطقه محبوب صنعتگران بی اوغلو به طور گسترده ای مرکز صحنه هنر معاصر استانبول در نظر گرفته می شود. این استانبول مدرن ، اولین موزه هنر معاصر ترکیه است که میزبان آثار شگفت‌انگیز بسیاری است، به‌علاوه چندین گالری خصوصی برجسته که طیف وسیعی از هنرمندان نوظهور، میان‌رده و مشهور محلی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد.

گالری های هنر معاصر در بی اوغلو

گالری آنا لادل نمایشگاه های منظمی برگزار می کند که هنرمندان جوان محلی و بین المللی را از گالری خود و از طریق برنامه ای از نمایش های جهانی و نمایشگاه های هنری به نمایش می گذارد. این گالری بزرگ در پنج طبقه در یک ساختمان تاریخی در Karakoy، Beyoglu امتداد دارد. نمایشگاه های منظم، کارگاه ها و بحث های هنری نیز در این سایت برگزار می شود.

صحنه هنر معاصر استانبول | artSumer

.artSumer یک گالری کوچک و شناخته شده است که نماینده چندین هنرمند داخلی و بین المللی است. طیف وسیعی از آثار از نقاشی گرفته تا مجسمه سازی و عکاسی را به نمایش می گذارد.

هنر در استانبول | Art On Istanbul

Art On Istanbul گالری قابل توجه دیگری است که در سال 2011 افتتاح شد. چندین برنامه را اجرا می کند که رسانه های چند رشته ای و طیف شگفت انگیزی از آثار هنری را به نمایش می گذارد.

گالری نو استانبول | Galeri Nev Istanbul

Galeri Nev Istanbul در خط مقدم صحنه هنر معاصر ترکیه قرار دارد و یکی از شناخته شده ترین گالری های این کشور است. از سال 1987، Galeri Nev کار بسیاری از برجسته ترین هنرمندان معاصر ترکیه را راه اندازی کرده است و همچنان بهترین ها را در استعدادهای نوآور محلی برجسته می کند.

41

گالریست

گالریست از سال 2001 به نمایندگی از هنرمندان معاصر ترکیه، علاوه بر درخشش در کانون توجه استعدادهای بین المللی، حضور داشته است. نشریه آنها، Art Unlimited، اکنون یکی از مجلات هنری پیشرو در کشور است.

x-ist از سایت خود در نیسانتاشی، جایی که بیش از 14 سال در آنجا بودند، به Karakoy، Beyoglu نقل مکان کردند. یک گالری قابل توجه در صحنه هنری که اغلب با گالری‌های همفکر دیگر همکاری می‌کند، x-ist از استعدادهای جدید حمایت می‌کند و راهنمایی می‌کند و به راه‌اندازی بسیاری از مشاغل موفق کمک کرده است.

گالری زیلبرمن

گالری زیلبرمن گالری هایی در استانبول و برلین دارد و سالانه حدود 12 نمایشگاه برگزار می کند. گالری استانبول آنها در دو طبقه آپارتمان Misir، یکی از بهترین نمونه های معماری هنر نو در شهر واقع شده است. برنامه های آنها همیشه محبوب است و توجه جهانی را به خود جلب می کند، به ویژه برنامه پایان سال آنها با عنوان "جوان. تازه. متفاوت، که بر طیفی از قطعات ارسال شده توسط فراخوان آزاد و انتخاب شده برای نمایش توسط هیئت داوران مستقل تمرکز دارد.

 

دیگر گالری های هنری قابل توجه در استانبول که دارای وب سایت بهینه شده با سئو سایت هستند و می توانید بلیط اینترنتی خود را رزرو و از دنیای دیجیتال و از طریق گوگل کروم لذت ببرید

صحنه هنر معاصر استانبول | Oktem Aykut

گالری اوکتم آیکوت در گالاتای استانبول بر نمایش بهترین هنرمندان معاصر ترکیه ای و جدید تمرکز دارد. آنها که در سال 2014 تأسیس شدند، به بسیاری از هنرمندان جوان کمک کردند تا به سطح بیایند و به راه اندازی چندین حرفه شکوفا کمک کردند.

آرتر

آرتر در سال 2019 افتتاح شد و یکی از مکان های اصلی شهرها برای دوستداران هنر مدرن است. مرکز هنری 18000 فوت مربعی خانه آثار بسیاری از جمله هنرمندان محلی و بین‌المللی مانند آلیجا کواد و سوفی کال است.

گالری های معاصر در امتداد سواحل ترکیه

ماندارین شرقی

مورات پیلونلی نامی است که در خط مقدم صحنه هنر معاصر ترکیه قرار دارد، گالری او در حال حاضر میزبان نمایشگاه تحسین شده رفیق آنادول "خاطرات ماشین آلات: فضا" است که بیش از 30000 نفر را به خود جذب می کند. Pilevneli اخیراً فضاهای گالری را در Bodrum Mandarin Oriental و همچنین Senses Kaplankaya افتتاح کرده است که هنر معاصر را برای کسانی که در ساحل سفر می کنند قابل دسترس تر کرده است. Pilevneli بهترین استعدادهای محلی و بین المللی را نشان می دهد، بنابراین اگر در شهر هستید و تمایل به بازدید دارید، با ما تماس بگیرید.

42

چند ساعتی را صرف تماشای هنر مدرن کنید.

گلبرگ در تور آنتالیا در نزدیکی بندر کالیچی نیز آثار مدرنی به شما نمایش خواهد داد و گشت و گذارهای سفارشی تخصص دارد. اگر مایل هستید که یک تور خصوصی با راهنما از بسیاری از گالری های شگفت انگیز در آنتالیا یا در امتداد سواحل آنتالیا ترتیب دهیم، لطفا با ما تماس بگیرید.