تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب، به عنوان یک هدف توسط بسیاری از دانشجویانِ پژوهشگر یا کسانی که در شرف اخذ مدرک دکتری هستند دنبال می‌شود. به عنوان دانشجوی دکتری، شما باید زمان زیادی را صرف کنید تا دکترای خود را ارائه دهید. به دست آوردن داده های پایان نامه دکتری، به حجم عظیمی از کار و تحقیق میدانی نیاز دارد. کاری که برای جمع آوری اطلاعات پایان نامه انجام می شود تقریبا مشابه تحقیقاتی است که برای نوشتن یک کتاب جدید لازم است. بنابراین هنگامی که پایان نامه خود را می نویسید، متوجه می‌شوید که می توانید آن را به عنوان یک کتاب منتشر کنید. این کار از جهات مختلف به نفع شما خواهد بود. به علاوه با تبدیل پایان نامه به کتاب، تحقیقات شما در اختیار جامعه بزرگتری از علاقه مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخی از مهمترین فواید تبدیل پایان نامه به کتاب اشاره شده است.

تبدیل پایان نامه به کتاب

                                                                   تبدیل پایان نامه به کتاب

 

فواید تبدیل پایان نامه به کتاب

چاپ کتاب‌هایی که ریشه در تحقیقات دانشگاهی دارند اغلب موفقیت آمیزند. افرادی که در پی تبدیل پایان نامه به کتاب هستند می دانند که بیشتر کتاب های موفق دانشگاهی ریشه در کارهای تحقیقاتی بزرگ دارند. اینگونه کتاب ها به دلیل این از همان ابتدا جامعه بزرگی از خوانندگان دارند اغلب کتاب هاییی موفق هستند. وقتی موضوعی به طور گسترده خوانده شود، آگاهی و علاقه بیشتری ایجاد می کند. علاقه بیشتر به موضوع تحقیق شما ممکن است منجر به گنجانده شدن کتاب شما در برنامه درسی دانشگاهی شود.

 

 تبدیل پایان نامه به کتاب با هدف حفظ دانش

محققان، مسئولیتی جدی در حفظ ثمره تلاش خود دارند. چاپ کتاب یکی از بهترین راه هایی است که می‌تواند به انجام این مسئولیت کمک کند. اگر اقدام به تبدیل پایان نامه به کتاب کنید موجب حفظ دانش برای مدتهای طولانی خواهید شد. انجام این کار، ارزش زیادی خواهد داشت.

 

تبدیل پایان نامه به منبع استناد سایرین

در صورت تبدیل پایان نامه به کتاب، تحقیقات شما به بهترین شکل حفظ و توسط سایرین استفاده می شوند. مثلا سایر همکاران و پژوهشگران جوان میتوانند به آن مراجعه و از آن استفاده کنند. مسلما این افراد در تحقیقات خود از کتاب شما به عنوان رفرنس یاد خواهند کرد که افتخاری بزرگ برای شما خواهد بود.

 

تبدیل پایان نامه به کتاب، با هدف حفظ فرایند تحقیق

 روش و فرایندهای تحقیق، اغلب پیچیده تر از نتایج مقاله هستند. تبدیل پایان نامه به کتاب سبب می شود دیگران، بهتر مراحل تحقیق را درک کنند. یافته‌های واقعی، پاسخ‌های آزمودنی‌ها، احساسات و تجربیات واقعی محققان، اغلب در مقالات پایان نامه ذکر نمی شوند. با این حال، اگر بتوان اطلاعات کاملی در مورد چالش‌ها، نیازمندی‌ها و یافته‌های تحقیقاتی ارائه کرد مفاهیم و ایده‌ها، بهتر و بیشتر تکامل می یابند. چنین جزئیات مفصلی را تنها زمانی می توان پوشش داد که یک تحقیق به صورت کتاب منتشر شود.

تبدیل پایان نامه به کتاب

                              با تبدیل پایان نامه به کتاب می توان جزئیات تحقیقات را حفظ کرد

 تبدیل پایان نامه به کتاب با هدف الهام بخش بودن

 بسیاری از محققان، آثار خود را به عنوان سرنخ حیاتی و همچنین منبع الهام برای دانش آموزان نسل بعدی منتشر می کنند. مثلاً نظریه اتمی جان دالتون، یکی از منابع الهام است. بعداً ثابت شد که بسیاری از چیزهایی که او در تئوری خود پیشنهاد کرده بود نقص دارند. اما تئوری وی راه جدیدی را در زمینه تحقیقات علمی باز کرد. برخی از پایان نامه های منتشر شده در قالب کتاب توانسته اند تأثیر قابل توجهی بر علم جهانی بگذارند. شاید بعد از چاپ کتاب خود مشهور شوید زیرا حتی دانشگاهیان نیز ممکن است به شهرت برسند.

 

تبدیل پایان نامه به کتاب به ارزش تحقیق می‌افزاید

 یکی دیگر از مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب این است که به کار تحقیقاتی، اعتبار بیشتری می بخشد. حقیقت این است که کمتر کسی اهمیت می دهد که یک محقق در داخل آزمایشگاه چکار می کند. اما، از لحظه‌ای که کتابی منتشر شد، مطبوعات مصاحبه‌های نویسندگان را پوشش می‌دهند. مردم نیز شروع به جدی گرفتن بیشتر موضوع می کنند. محققان با انتشار و چاپ کتاب می توانند بر شبکه گسترده‌تری از مردم تاثیر بگذارند. فرهنگ پژوهش در کشور به دانشمندان، محققان و مخترعان بیشتری به عنوان الگوی نیاز دارد.

 

 تبدیل پایان نامه به کتاب برای ایجاد درآمد

یکی از انگیزه ها برای چاپ کتاب، انگیزه مالی است. دانشگاهیان و محققان زمان زیادی از زندگی خود را صرف مطالعه می کنند. آنها شغل، وضعیت مالی و اعتبار اجتماعی خود را برای یافتن پاسخ به سوالات تحقیق، قربانی می کنند. اما تداوم این روند نیاز به پول دارد. از این رو، اگر می خواهید با تحقیقات خود درآمد کسب کنید، باید آن را به صورت کتاب منتشر کنید. حق امتیاز دریافتی از فروش کتاب، می تواند به امرار معاش شما کمک کند. اگر این اتفاق بیفتد، محققان می توانند با قدرت بیشتر به کار خود متعهد بمانند.

 

چاپ پایان نامه به صورت کتاب با هدف تغییر شغل

با انتشار یک تحقیق در قالب کتاب، یک محقق یا فرد آکادمیک به نویسنده تبدیل می شود. این به معنای ایجاد یک حوزه شغلی جدید برای خود است. تا زمانی که شما به عنوان یک فرد آکادمیک یا دانشجو می نویسید، کار شما اساساً نویسندگی نیست. اما زمانی که اثر شما به عنوان یک کتاب منتشر می شود، شما را به عنوان یک نویسنده معرفی می کنند.

تبدیل پایان نامه به کتاب

                                        شروع به کار نویسندگی با تبدیل پایان نامه به کتاب

 

تبدیل پایان نامه به کتاب با هدف کسب شهرت و اعتبار

 همانطور که گفتیم چاپ کتاب می‌تواند سبب شهرت نویسنده شود. یک فرد آکادمیک اگر نگوییم بیشتر اما لااقل به اندازه یک نویسنده، سخت کار می کند. بنابراین سزاوار همان اعتبار و شهرتی است که یک نویسنده بدست می آورد. با انتشار کتاب، مردم شما را از نزدیک می شناسند. توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راحتی به یک نویسندگان جلب می شود. اما اگر هیچ کتابی نداشته باشید همچنان گمنام باقی می مانید.

 

 

کلام آخر

در پایان باید گفت که هرگز برای تبدیل پایان نامه به کتاب دیر نیست. یک کتاب به شما دامنه وسیع تری برای گنجاندن جزئیات فرآیند تحقیق می دهد. کتاب منتشر شده می تواند به شما به عنوان یک نویسنده پول و اعتبار بدهد. در نتیجه، بسیاری از محققینِ امروزی معتقدند که باید پژوهش‌های خود را به صورت کتاب منتشر کنند تا از فواید آن بهره مند شوند. برای تبدیل پایان نامه به کتاب میتوانید از چاپ و نشر صالحیان کمک بگیرید. این انتشاراتی یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ کتاب با تیراژ کم یا زیاد و هرگونه تبدیل پایان نامه به کتاب است. اگر هر گونه سوالی در مورد هزینه های چاپ کتاب دارید با روابط عمومی چاپ و نشر صالحیان تماس بگیرید.