بهترین هتل‌های نزدیک حرم قم

شهرهای زیادی در کشور ما هستند که به‌سبب وجود زیارتگاه‌ها تعداد زیادی گردشگر در فصول مختلف سال به آن‌جا می‌روند. بسیاری از این مردم دوست دارند هتل‌ها و خانه‌هایی را اجاره کنند که نزدیک به حرم‌ است. یکی از این شهرهای بزرگ قم محسوب می‌شود که حرم حضرت فاطمه معصومه در آن‌جا قرار دارد و مرجعی برای همه زائران اهل بیت است. در ادامه این مطلب ضمن معرفی هتل‌های نزدیک به حرم در شهر قم راه‌هایی هم برای رزرو هتل قم به‌صورت آنلاین به شما می‌گوییم.

هتل‌های نزدیک حرم

بهترین هتل‌های نزدیک حرم قم

اطراف حرم‌های بزرگ معمولا بهترین و نزدیک‌ترین مکان برای اجاره خانه است؛ زیرا طبیعتا کسانی که به قم می‌روند، بیشتر در حرم هستند و چه بهتر که نزدیک آن‌جا باشند. نزدیک حرم قم انواع هتل‌ها از با کیفیت‌ترین تا مهمانسراهای قدیمی وجود دارند. در این صورت دست شما برای انتخاب یک هتل خوب باز است. در ادامه با ما همراه باشید تا هتل‌های اطراف حرم را بهتر بشناسید.

هتل کریمه

یکی دیگر از هتل‌های قم که فاصله کمی تا حرم دارد، هتل کریمه است. این هتل با زیر بنایی 5100 متری ساخته شده و تنوع بسیار زیادی در انواع و اقسام اتاق‌ها دارد. شما می‌توانید هر اتاق را که با توجه به شرایط شما مناسب است، انتخاب و رزرو کنید.

هتل کریمه خدمات و امکانات زیادی دارد که به‌صورت عمومی دراختیار مهمانان قرار می‌دهد. خشکشویی خدمات خانه‌داری، خدمات ویژه افراد کم‌توان، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، آسانسور، صندوق امانات، پارکینگ، دستگاه‌های اداری مثل فکس، فتوکپی، صرافی و... قسمتی از این امکانات هستند.

علاوه‌براین انواع وسایل خانه و امکانات خانه‌داری مثل مبلمان، میز، دراور، کمد، تخت خواب، وسایل بهداشتی، روم سرویس، مینی‌بار، یخچال و... نیز در هر اتاق موجود است. استفاده از همه این وسایل جز مینی‌بار رایگان خواهد بود.

هتل استقلال قم

هتلی چهار ستاره که در سال 89 ساخته شد و سال 95 برای بهبود کیفیت خدمات خود موردبازسازی قرار گرفت. هتل استقلال در 55 متری عماریاسر، ابتدای تونل الغدیر، نبش کوچه نهم ساخته شده است. این هتل در 9 طبقه با 24 باب اتاق و سوئیت یک تا چهار نفره امکاناتی مثل آباژور، مبلمان، سیستم‌های گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، وسایل بهداشتی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم و... را در اتاق‌های خود دارد. قیمت اتاق‌ها در این هتل نسبت به کیفیت و خدمات آن بسیار مناسب است.

علاوه‌بر این امکانات هتل استقلال خدماتی مثل ترانسفر مسافر، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات باربری و.. را نیز برای رفاه حال مهمان‌ها ارائه می‌کند.

در هتل استقلال کافی‌شاپ، پارکینگ‌های سرپوشیده و روباز، کتابخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران اتاق چمدان و سیگار همراه با دستگاه‌هایی نظیر ATM، فتوکپی و فکس برای رفع مشکل مهمان‌ها موجود است.

هتل المپیک

بهترین هتل‌های نزدیک حرم قم

یکی دیگر از هتل‌های زیبا مجلل و باشکوه قم که همجوار با حرم حضرت معصومه است، هتل المپیک نام دارد. این هتل زیبا یکی از هتل‌های چهار ستاره کیش است که با گواهی‌های بین‌المللی کیفیت خدمات را تضمین می‌کند.

هتل المپیک در بلوار معلم، نبش کوچه سوم ساخته شده است. این هتل در 9 طبقه با 60 باب اتاق و سوئیت‌های یک تا پنج نفره بهترین خدمات و امکانات را ارائه می‌دهد. لازم به‌ذکر است که اغلب میهمان‌های سیاسی و رجل مشهوری که به شهر قم می‌روند، از همین هتل استفاده می‌کنند.

امکاناتی که در اتاق‌های این هتل موجود است، شامل انواع و اقسام مبلمان مثل کمد، دارور، رخت آویز و... هستند. همچنین سیستم‌های فناوری مثل تلویزیون، اینترنت IPTV و... نیز در هر اتاقی تعبیه شده که اوقات اضافه خودتان را پر کنید. کنار امکانات اتاق‌ها خدمات دیگری مثل کافی‌شاپ، نمازخانه، اتاق سیگار، پارکینگ، خدمات برای افراد دارای معلولیت و... نیز از طرف مسئولان هتل طراحی شده است.

هتل صادقیه

هتل صادقیه جزو هتل‌های ساده نزدیک به حرم است که با امکانات خوب و خدمات عالی توانسته دو ستاره کیفی دریافت کند. این هتل در خیابان اراک (امیرکبیر)، کوچه ۱۵، فرعی اول سمت راست، انتهای کوچه ۲۴ واقع شده است.

دو ستاره بودن هتل باعث شده تا قیمت‌های آن نسبت به دیگر هتل‌های بزرگ و مجلل ذکر شده کم‌تر باشد. این هتل در چهار طبقه با 13 باب اتاق و سوئیت‌های یک تا چهار نفره ساخته شده است. در اتاق‌های آن همه امکاناتی که در هتل‌های بالا گفته شد، وجود دارد؛ اما در خدمات و ویژگی‌هایی مثل وجود کافی شاپ و چایخانه و... کمی ضعیف است.

رزرو هتل قم

هتل‌ها در شهرهای زیارتی همیشه مسافر دارند و بازارشان گرم است. بسیاری از مواقع حجم شلوغی به اندازه‌ای می‌شود که دیگر نمی‌توان از هیچکدام آن‌ها درخواست اتاق کرد. با این شرایط چطور می‌توان مثلا در ایام ولادت حضرت اتاق رزرو کرد؟ بهترین روشی که می‌توانم پیش روی شما قرار دهم، استفاده از استارتاپ‌ها و سایت‌های فعال در زمینه خدمات گردشگری است. شما می‌توانید در کم‌تر از چند دقیقه همراه با بیشترین اطلاعات اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. یکی از سایت‌هایی که در زمینه گردشگری فعالیت دارد، علی بابا است که با امنیت بالا رزرو هتل قم را فراهم کرده است.