3 دلیل برای اینکه نباید سینک روکار ارزان خرید!

آشپزخانه قلب هر خانه است و سینک ابزاری است که این قلب را پاکیزه نگه می‌دارد! سینک‌ها انواع و طرح‌های مختلفی دارند و این یعنی تنوع این دسته از محصولات بالا است. در واقع این شما هستید که باید با بررسی نیازها و شرایط بهترین انتخاب را داشته باشید. امروز و در این مقاله همراه شما هستیم تا 5 دلیل برای اینکه نباید سینک روکار ارزان خرید را بررسی کنیم تا فرآیند انتخاب شما ساده‌تر شود.

سینک روکار چیست؟

سینک‌‌های روکار همان سینک‌هایی هستند که روی کابینت نصب شده و لبه‌هایشان مشخص است. استفاده از این نوع سینک‌ها به دلیل قیمت بسیار مناسب در خانه‌ها معمول‌تر است و طرفدار بیشتری دارند. سینک روکار ارزان نیز مانند هر وسیله دیگری در جهان مزایا و معایب خود را دارد که پایین‌تر به آنها خواهیم پرداخت.

روکار یا توکار؟ مسئله این است!

حقیقت این است که جواب ساده‌ای برای این سوال وجود ندارد چرا که هر کدام از این نوع سینک‌ها ویژگی‌های جذاب مخصوص به خود را دارند. در واقع این شما هستید که باید با بررسی نیازها و سبک و سنگین کردن شرایطی که دارید بهترین نوع را انتخاب کنید. با این همه، می‌توانید مزایا و معایب سینک توکار و سینک ارزان روکار را همین پایین پیدا کنید:

مزایا و معایب سینک توکار

 

·طراحی بهتر در بیشتر مواقع

·عمق بیشتر

·قیمت بسیار بالا

·نیاز به حضور متخصص برای نصب

·امکان نفوذ آب به شکاف بین سینک و کابینت

مزایا و معایب سینک روکار ارزان

·نصب آسان‌تر

·قیمت بسیار مناسب

·عدم نفوذ آب به داخل کابینت

· لبه‌های برآمده سینک می‌تواند از زیبایی آن بکاهد

 

3 دلیل که نباید سینک روکار خرید

به بخش جذاب مقاله رسیدیم! حالا وقت آن است تا به سراغ 5 دلیلی برویم که ما را مجاب می‌کند سینک روکار نخریم.

طراحی سینک روکار

11

طراحی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به هنگام خرید سینک به آن دقت کنید. خیلی از مردم تنها به دلیل بیرون بودن لبه‌های سینک توکار ارزان از خیر آن می‌گذرند. قطعا این لبه‌ها چشم نواز نیستند اما می‌توانند از نفوذ آب به داخل کابینت و پوسیدگی آن جلوگیری کنند. به علاوه همین طراحی روکار باعث شده تا نصب این سینک در آشپزخانه به کار راحتی بدل شود که تقریبا هر فردی از پس آن برمی‌آید.

کیفیت سینک روکار

حقیقت این است که کیفیت سینک‌های توکار و روکار تفاوت چندانی با هم ندارند! اکثر تولید کننده‌ها برای تولید همه سینک‌های خود از یک فرمول مشخص استفاده می‌کنند. در واقع با خرید از یک برند آشنا و با کیفیت مثل اخوان، فرقی نمی‌کند سینک روکار بخرید یا توکار؛ کیفیت همیشه همانی است که باید باشد.

قیمت سینک روکار

در وضعیت فعلی، قیمت شاید مهم‌ترین فاکتور افراد برای خرید یک وسیله باشد. در بحث قیمت ، قیمت سینک روکار اخوان با اختلاف قابل توجه‌ای برنده این رقابت اعلام می‌شود. سینک‌ روکار ارزان به دلیل طراحی روکار و به خصوص خود قیمت پایین‌تری دارد و می‌تواند بهترین انتخاب شما برای تجربه یک خرید به صرفه و هوشمندانه باشد.

کیفیت سینک‌های روکار اخوان چقدر است؟

بالاتر هم به این نکته اشاره کردیم. وقتی صحبت از یک برند نام آشنا و معتبر مثل اخوان در میان باشد، چیزی برای نگرانی وجود ندارد. برند اخوان هموارد در تلاش است تا با تولید سینک روکار ارزان و با کیفیت بتواند نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.

کدام مدل از سینک‌های روکار اخوان را بخریم؟

بگذارید در بخش پایانی به سراغ بهترین مدل‌های سینک روکار ارزان اخوان از نگاه مشترین برویم و آنها را بررسی کنیم.

سینک ظرفشویی روکار اخوان مدل 303

مدل 303 سینک روکار اخوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های این شرکت است. این سینک با بدنه استیل و عمق 20 سانتی متری خود می‌تواند نیاز هر خانه‌ای را برطرف کند. طراحی محصول نیز فراموش نشده و زیبایی مدل 303 می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند.

سینک ظرفشویی روکار اخوان مدل 372S

اگر به دنبال یک طراحی ساده اما زیبا می‌گردید، مدل S372 می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این سینک جذاب نیز با بدنه استیل و عمق 15.5 سانتی‌متری خود قادر است جای خود را در هر آشپزخانه‌ای باز کند.

سینک ظرفشویی روکار اخوان مدل 370

خیلی از افراد فکر می‌کنند قیمت مناسب، کیفیت بالا و طراحی زیبا کنار هم قرار نمی‌گیرند. مدل 370 اینجا است تا این طرز تفکر را بهم بریزد. این مدل با قیمت بسیار مناسب خود می‌تواند بهترین انتخاب افرادی باشد که دوست دارند یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنند. البته این قیمت مناسب باعث نشده تا اخوان از کیفیت و طراحی این سینک قافل شود.

سخن آخر

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید . اگر سوالی گیشنهادی یا تجربه ای درباره سینک های روکار دارید میتوانید با ما در کامنت ها ارتباط باشید .