بهترین تلویزیون های 2022 ساخته شده حال حاضر برند های اصلی

درسال 2022 سه برند اصلی ال جی ، سامسونگ و سونی با ارائه ی سه محصول در مدت زمان کوتاهی توانستند رکورد فروش خود را بشکنند که طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا 3 محصول از برندها فروش فوق العاده ایی داشتند و توانیته رضایت طرفداران و مشتریان را به خود جلب نمایند که در ادامه به معرفی این سه محصول خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی QNED80

جدیدترین تلویزیون عرضه شده، تلویزیون ال جی QNED80 می باشد که برای متحول سازی تجربه بصری شما به صورت فوق‌العاده طراحی شده است. چنانچه که پیداست ال جی قصد دارد با ارائه این شاهکار خود در سال 2022 به طور کلی افسار رقابتی را در دست بگیرد و محصولی کارآمد با جدیدترین تکنولوژی به بازار عرضه نماید. سبک طراحی چشم نواز و شیک این محصول، زبان زد شکوه و اقتدار آن در یک نگاه خواهد شد.ادغام تکنولوژی نانوسل و کوانتوم دات برای خلق محتوایی فراتر از انتظار انجام گرفته تا رنگ های خالص‌تر را غنی‌تر ببینید و حتی نظاره گر محتوایی فراتر از دنیای واقعیت نیز باشید؛ بدین ترتیب برای تجربه بصری خیره کننده توسط تلویزیون QNED80 آماده باشید.

طراحی تلویزیون ال جی QNED80

کمپانی های طراحی تلویزیون به اولین چیزی که در ساخت تلویزیون اهمیت می دهند شکل ظاهری و قیافه محصول می باشد، چرا که اول از همه ظاهر محصول است که نظر خریدار را به خود جلب می کند. طراحی ظاهری محصول قابل بحث بوده اما مواد و قطعاتی هم که در آن ها به کار رفته است مهم است. کاربر محصولی را انتخاب می کند که طول عمر زیاد و از استحکام بالایی برخوردار باشد. ال جی تلویزیون QNED80 را با طراحی زیبا و در عین حال مستحکم ساخته است و می توان با خیال راحت تا مدت ها از آن استفاده کرد. همین که به تلویزیون نگاه می کنید زیبایی و ظرافت را مشاهده خواهید کرد. فریمی نازک که با ظرافت بالایی طراحی شده است انگار اصلا وجود ندارد. این حجم از ظرافت را در سه طرف تلویزیون به خوبی حس می کنید. حاشیه قسمت پایین نسبت به فریم سه طرف دیگر حجم بیشتری دارد، اما خُب در نمایش تصویر ایرادی به وجود نمی آورد. تلویزیون را که نگاه می کنید تنها تصویر را می بینید و اثری از فریم و حاشیه نیست. تلویزیون ال جی 55QNED80 بر روی دوپایه مستحکم دوشاخه ای که هر کدام در یک طرف قرار دارند ایستاده است. پایه ها با رنگ مشکی و هماهنگ با فریم تلویزیون طراحی شده اند. مشکی از رنگ هایی در طراحی بوده که با هر دکوراسیون و خانه ای ست و هماهنگ خواهد شد. از زاویه که به تلویزیون نگاه می کنید تنها یک خط باریک را می بینید که عمق بسیار کمی دارد.

کیفیت تصویر ال جی QNED80

از آنجایی که تلویزیون های QNED از فناوری های گوناگونی بهره مند می باشند، تلویزیون 86QNED80 هم مبتنی بر برترین تکنولوژی ها بوده و از قابلیت های بروز رسانی شده بهره مند است. با این وجود کیفیت تصویر فوق‌العاده را ارائه می دهد و زاویه دیده بسیار گسترده ای دارد. بنابراین با بهترین درک و پردازش تصاویر رو به رو خواهید شد. این تلویزیون می تواند نسبت کنتراست فوق العاده بالایی ارائه دهد و با کیفیت فورکی پیکسل های فراوانی را در تصاویر تولید کند. حدود 8 میلیون پیکسل بیشتر در هر نقطه بر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می شود, در نتیجه شما با جذابیتی بیشتر محتواها را تماشا خواهید کرد و از همه مهمتر  رنگهای بسیار واقعی را مشاهده می کنید. کیفیت تصویر خلاصه شده در صفحه نمایش است ولی قابلیت های تصویری نیز در افزایش کیفیت تصاویر نقش خاصی ایفا می کنند در این صورت شرکت الجی با به کارگیری فناوریهای بسیار پیشرفته کیفیت تصاویر را افزایش داده و با روش های بی نظیری تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند. ال جی از پردازشگر تصویر آلفا 7 نسل 5 برای این تلویزیون پشتیبانی کرده و به همین سبب تصاویر بسیار خیره کننده ای را برای مخاطبان نمایش می دهد. این پردازنده نقش اصلی را در افزایش کیفیت تصاویری که نویز و ناخالصی زیادی دارند, ایفا می نماید و با تاثیر گذاشتن بر کیفیت صدا هم محتواها را به بهترین صورت ممکن بهینه می کند. 

قابلیت های هوشمند QNED80

سیستم عامل و بخش امکانات اسمارت در هر تلویزیون می تواند عامل اصلی در تعیین ارزش خرید آن باشد. تلویزیون کیوند 80 به عنوان یک تلویزیون هوشمند از امکانات و قابلیت های اسمارت تحسین کننده پشتیبانی کرده است و بر پایه سیستم عامل جذاب و کاربردی WebOS روانه بازار شده است که به وسیله رابط کاربری آسان و لذت بخش طراحی شده است.

شما می توانید سایر محتوای دلخواهی و برنامه های پر منتخب را از طریق این سیستم عامل بیابید و به تماشای محتوای مورد علاقه خود بپردازید. کاربر به راحتی از طریق وای فای امکان اتصال به اینترنت را خواهد داشت و به وسیله مرورگر وب امکان وب گردی در صفحات متعدد را دارد. سیستم عامل WebOS و امکانات هوشمند آن به عبارت زیر می باشد:

دستیار صوتی Google Assistant و Alexa

امکان تعامل کاربران ios با تلویزیون از طریق برنامه های ویژه

هشدار ورزشی Sports Alert

قابلیت اشتراک گذاری Room to Room Share

بهترین تلویزیون های 2022 ساخته شده حال حاضر برند های اصلی

تلویزیون سامسونگ Q80B

تلویزیون سامسونگ Q80B این مدل از جدید ترین نمایشگر های سری 8 سامسونگ می باشد که با فناوری QLED در سال 2022 تولید شده است، تا بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد. در صفحه نمایش Q80B به دلیل استفاده از پنل کیولد روشنایی عمیق تری را در رنگ های تیره به خصوص رنگ مشکی به وجود می آورد و هر نقطه به طور مستقل از خود نور ساطع می کند. با اینکه سطح 4K هنوز چندان فراگیر نشده و فیلم ها و سریال های امروزی با رزولوشن FULL HD اجرا می شوند، اما این تلویزیون قابلیت نمایش محتوای 4K را در فهرست معیار های خود قرار داده است تا دیدن تصاویر همانند واقعیت در این تلویزیون به خوبی قابل مشاهده باشد، علاوه بر این سطح کیفیت، سازندگان سامسونگ آن را به فرمت HDR اختصاص یافته اند، تا از جزئیات استثنایی در هر صحنه ای لذت ببرید. تمامی این پارامتر ها به صورت مستقیم به فناوری به کار رفته در پنل بستگی دارد، زیرا سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده تلویزیون های کیولد است و به عنوان رقیبی برای OLED شناخته می شود.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q80B

طراحی بدنه و ظاهر هر محصولی از مهمترین قسمت های محصول می باشد، برای همین کمپانی های طراحی به آن توجه خاصی دارند و در طراحی دقت فراوانی می کنند. کمپانی سامسونگ با ظرافت هر چه بیشتر به ساخت و طراحی تلویزیون Q80B پرداخته است. نتیجه این دقت و ظرافت تلویزیونی بی عیب و نقص بوده است. تلویزیون Q80B با لبه های بسیار نازک و ظریفی که دارد نگاه شما را به تصویر می کشاند و از هواس پرتی شما جلوگیری می کند. با این تلویزیون تنها تصویر و محتوا را ببینید و در آن غرق شوید. مدل پایه های آن در وسط تلویزیون بوده که زیبایی خارق العاده ای را به آن داده است. پایه وسط تلویزیون Q80B تلویزیون را محکم بر روی میز قرار می دهد. درگاه های تعبیه شده برای تلویزیون در قسمت پشت قرار دارند و در هنگام اتصال مزاحمتی جلوی تلویزیون ایجاد نمی کنند. از درگاه های سیمی تلویزیون می توان به HDMI و USB اشاره کرد. ریموت کنترل را سامسونگ برای اینکه بتوانید از راه دور تلویزیون را کنترل کنید طراحی کرده است. طراحی ریموت کنترل سامسونگ هم همانند تلویزیونش زیبا و چشمگیر است. شیک و در عین حال ساده بودنش نگاه شما را به خود می کشاند. در دست گرفتنش آسان و راحت است و از آن خسته نمی شوید. در زمینه خرید و صرف هزینه هم قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B نسبتا بالا بوده است و این یه دلیل وجود قابلیت های آن می باشد و اینکه تلویزیون جدید و مدرنی از کمپانی سامسونگ می باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q80B

 پردازنده کوانتومی 4K می تواند از هوش مصنوعی (AI) برای بهبود تصویر، صدا و عملکرد استفاده کند. همچنین عملیات هایی مانند تغییر برنامه یا راه اندازی برنامه ها به طور قابل توجهی سریعتر خواهند بود. فناوری کوانتوم دات رنگ‌های زنده را تا 100 درصد حجم رنگ را تضمین می‌کند که در تمام شرایط نوری قوی باقی می‌مانند. به لطف انطباق حرکتی شگفت‌انگیز، می‌توانید انتظار یک تجربه بازی با اکشن روان و بدون تاخیرهای آزاردهنده بازی و تاری حرکت را داشته باشید.

پردازنده قدرتمند کوانتومی 4K می تواند تصویر، صدا و موارد دیگر را برای صحنه ایجاد کند. همچنین صحنه را بهینه کنید تا تجربه تماشای واقعا خیره کننده ای به شما بدهد.تلویزیون کیولد 50 اینچ سامسونگ Q80B به دلیل درخشندگی استثنایی با مقادیر تا 1500 نیت را به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون همچنین برای وضوح غیر قابل تصور جزئیات و کنتراست در روشن ترین و تاریک ترین صحنه ها طراحی شده است. یکی دیگر از نقاط قوت این تلویزیون این است که با زاویه دید عریض، تقریباً از هر زاویه ای رنگ های چشمگیر و تقریباً واقعی را تجربه می کنید. بنابراین می توانید از یک تصویر عالی حتی زمانی که از کناره مشاهده می کنید لذت ببرید.

قابلیت های هوشمند Q80B

سیستم عامل در تلویزیون برای پیش برد برنامه ها و کارهای سرگرم‌کننده لازم و ضروری است. اینکه شما بتوانید از تلویزیون برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید، باید تلویزیون به سیستم عامل مجهز باشد. در تلویزیون های سامسونگ شما نظاره گر سیستم عامل تایزن خواهید بود. سامسونگ از این سیستم عامل در تلویزیون هایش بهره گرفته است. جستجوی صوتی از قابلیت های بوده که دسترسی شما به مواردی که می خواهید را در مدت زمان کمتری انجام می دهد. دستیار صوتی که سامسونگ از آن پشتیبانی می کند را می توان بیکسبی نام برد. با وجود این دستیارها زمان کمتری را صرف تایپ و گشتن بین برنامه ها کنید و تنها با صدای خود به موارد دلخواهتان برسید.

سامسونگ در تلویزیون Q80B مدل 2022 از قابلیت های هم بهره گرفته تا شما را در اوقات فراغت سرگرم کند که از جذاب ترین آن ها می توان به قابلیت گیمینگ آن اشاره کرد. برنامه Samsung TV Plus از دیگر سرگرمی هایی بوده که سامسونگ در اختیار شما گذاشته است. Universal Guide یک راهنمای جهانی بوده که تمامی محتوای مورد علاقه شما را در یک مکان بر روی صفحه نمایش نگه می دارد تا شما زما کمتری را صرف جستجو و پیدا کردن محتوا کنید. از تلویزیون سامسونگ Q80B برای انجام کارهای اداری استفاده کنید. لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنید و از صفحه ای بزرگتر برای انجام کارها استفاده کنید. با Tap View تنها با یک ضربه محتوای گوشی همراه خود را به تلویزیون انتقال دهید و از شنیدن و دیدن محتوا با صدا و تصویر بهتر لذت ببرید. Google Duo در تلویزیون هوشمند Q80B این امکان را به شما داده تا تماس های تصویری خود را از طریق نمایشگر تلویزیون به اجرا درآورید.

بهترین تلویزیون های 2022 ساخته شده حال حاضر برند های اصلی

تلویزیون سونی X75K

از سری محصولات 2022، تلویزیون سونی X75K می باشد که تلفیقی از هنر و تکنولوژی را در یک جا پدید آورده و زیبایی و شکوه را در نگاه اول به چشم کاربر القا می کند. این تلویزیون که از مدل های سری 7 سونی است هر ساله با پیشرفت های چشمگیری همراه می باشد. تلویزیون سونی 55X75K همان مدل سال قبل یعنی X75J است با این تفاوت که تغییرات جزئی به خود گرفته و امسال نیز استقبال بی نظیری از آن شده است. صفحه پنل تخت با حداقل حاشیه های ظریفش همچنان باب سلیقه اکثرا کاربران می باشد و در زیبا سازی نشیمن شما بیشترین نقش را ایفا می کند. قابلیت پخش و نمایش محتوا با کیفیت 4K شما را به تجربه ای نوین از مشاهده محتوای خیره کننده سوق می دهد.

طراحی تلویزیون سونی X75K

اصلی ترین پارامتر در یک تلویزیون جذاب را می توان نمایشگر بی حاشیه و بدنه باریک آن در کنار حفظ ارزش کیفیت ساخت تلقی کرد. سونی ضمن پیاده‌سازی این روند تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولی شیک و منحصر به فرد را روانه بازار کرده و با ظرافت خاص به دیزاین بدنه تلویزیون سونی X75K بپردازد. برای متمرکز سازی نگاه شما به سمت محتوای بی نقص می توان شاهد کاهش چشمگیر ضحامت فریم نمایشگر باشید که زیبایی واقعی را در یک نگاه جلوه گر خواهد شد.

البته هنوز هم حاشیه باریکی قابل رویت می باشد، اما ضخامت آن به حدی نیست که بر خلاف متدهای طراحی مدرن باشد. نمای پشتی تلویزیون را سطحی مشکی در بر گرفته که زیبایی آن را چند برابر ارتقا بخشیده است. البته کمی برآمدگی در قسمت پشتی قابل رویت می باشد که محل کابل های تلویزیون به شمار می آید، که جای نگرانی نیست و هنگام نصب آن بر روی دیوار چندان فاصله را ایجاد نخواهد کرد. ضخامت بدنه تلویزیون نسبتا کم بوده که به نقطه عطفی دیگر مبدل شده و منجر به زیبایی چند برابر آن شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X75K

مهمترین ویژگی هر تلویزیون که در هنگام خرید برای تمامی افراد حائز اهمیت است، کیفیت تصویر آن می باشد. سونی با تولید تلویزیون X75K و پشتیبانی از کیفیت فورکی به خلق تصاویری زیبا و با کیفیت منجر شده است و هر فرد را در صحنه های طبیعی غرق می کند. دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل همراه با پردازنده ی قدیمی و قدرتمند X1 می باشد که تمام تصاویر را قبل از این که بر روی نمایشگر بروند به طور کامل پردازش می کند. این شرکت برای تولید تصویری بی نقص تنها به این امکانات اکتفا نکرده است بلکه با مجهز کردن نمایشگر 2022 به یک سری فناوری های پیشرفته به تقویت و ارتقای تصویر منتهی می شود که این فناوری ها شامل 4K X-Reality برای نمایش بافت های طبیعی، Dynamic Contrast Enhancer برای ارتقا و افزایش کنتراست و Live Color Technology موجب افزایش دامنه ی رنگ بندی می شود در کنار این تکنولوژی ها قابلیت HDR که یکی از بهترین قابلیت های موجود در تلویزیون های مدرن می باشد، باعث وضوح و نشان دادن ریزترین جزئیات تصویر می شود. پشتیبانی از نسخه های HDR به نام HDR10 و HGL از دیگر ویژگی های تلویزیون محسوب می شود.

قابلیت هوشمند تلویزیون X75K

امروزه سایر تلویزیون های عرضه شده توسط برندهای پیشتاز همچون سونی به صورت هوشمند و مجهز شده به امکانات اسمارت عالی روانه بازار می شوند که منجر شده کاربران بتوانند سایر نیازهای خود را به وسیله آن ها برطرف سازند. از این رو می توان تلویزیون Sony X75K را محصولی هوشمند و مجهز شده به ویژگی های اسمارت عنوان کرد. این محصول پیشرفته بر پایه ی سیستم عامل اندروید روانه بازار شده است و از این طریق به شما امکان دسترسی به جدیدترین سرگرمی ها را می دهد. از جمله قابلیت های ویژه این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سیستم عامل اندروید و تجربه استفاده از سرگرمی های متنوع

امکان جستجوی صوتی بدون تایپ خسته کننده

Google TV  و سهولت کاربری 

 Chromecast  داخلی و اتصال راحت

از آنجایی که پلتفرم اندروید در میان کاربران بسیار محبوب می باشد، انتظار می رود که در کنار این تلویزیون تجربه کاربری لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. رابط کاربری تلویزیون Google TV بوده از این طریق سهولت استفاده از این تلویزیون پیشرفته برای شما میسر شده است. با وجود این سیستم عامل کارآمد به بیش از 700,000+ فیلم، سریال و نمایش های تلویزیونی از طریق سرویس های پخش خود دسترسی خواهید داشت. همه محتوای مورد علاقه شما در یک مکان و بر اساس علاقه مندی شما سازمان دهی شده‌اند.

محتوای مورد علاقه خود را سریع تر بیابید!

امکان جستجوی صوتی از طریق صدای کاربر به وسیله تلویزیون سونی X75K برای شما مقدور شده است. برای یافتن محتوای دلخواه، دیگر نیازی به ریموت کنترل یا تایپ خسته کننده ندارید و می توانید در آرامش و راحتی کامل هر آنچه را که دوست دارید به وسیله صدای خود از تلویزیون بخواهید تا پخش نماید. بدین ترتیب آرامش کامل را برای خود در کنار این مدل پیشرفته رقم بزنید و بهترین لحظات را سپری کنید.

بهترین تلویزیون های 2022 ساخته شده حال حاضر برند های اصلی

لیست قیمت تلویزیون 2022

تلویزیون ال جی 

  • تلویزیون QNED80 محصول 2022 و سایز 55 اینچ قیمت : 29/000/000 تومان
  • تلویزیون QNED80 محصول 2022 و سایز 65 اینچ قیمت : 37/500/000 تومان

تلویزیون سامسونگ

  • تلویزیون کیولد Q80B محصول 2022 و سایز 75 اینچ قیمت : 72/000/000 تومان

تلویزیون سونی 

  • تلویزیون X75K محصول 2022 و سایز 55 اینچ قیمت : 27/100/000 تومان