چرا موسسه موفقیت بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران است؟!

دانش آموزان پایه ششم به هفتم و همچنین دانش آموزان پایه نهم به دهم هر ساله برای تغییر مدرسه و ورود به مقطع جدید برای قبولی در تیزهوشان ششم و نهم و سایر مدارس برتر باید در آزمون ورودی شرکت نمایند. امروز قصد داریم در این مطلب نکات مفید و سودمندی که به قبولی شما در آزمون ورودی کمک خواهد کرد را آموزش دهیم و سپس شما را با موسسه موفقیت که در سال های اخیر بهترین موسسه تیزهوشان در تهران بوده آشنا کنیم و مزایای ثبت نام در موسسه تیزهوشان موفقیت را با شما در میان خواهیم گذاشت؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

01

اهمیت قبولی در مدارس تیزهوشان و برتر!

طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش در کنکور 1401، از بین 40 نفر برتر، 29 نفر در مدارس تیزهوشان، 9 نفر در مدارس غیرانتفاعی و تنها یک نفر در مدرسه دولتی تحصیل کرده است! این آمار فاجعه بار و غم انگیز، به خوبی اختلاف طبقاتی و سطح علمی مدارس را نشان می دهد! اگر بخواهیم بخواهیم این آمار را به درصد بیان کنیم و بین کل جامعه آماری کنکور تعمیم دهیم، باید بگوییم که حدود 72.5 درصد نفرات برتر کنکور از مدارس استعدادهای درخشان یا همان تیزهوشان بوده اند. رتبه بعد مربوط به مدارس غیرانتفاعی است که با 22.5 درصد و یک اختلاف بیش از سه برابری در جایگاه دوم نفرات برتر قرار دارد. در آخر نیز مدارس نمونه دولتی و دولتی هر کدام با 2 و 5 درصد در جایگاه آخر هستند!

این در حالی است که تنها 2 درصد از دانش آموزان سطح کشور در مدارس تیزهوشان تحصیل می کنند. برای مدارس دیگر نیز آمار به این ترتیب است که 12 درصد دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی، 1 درصد در مدارس نمونه دولتی و 85 درصد در مدارس دولتی تحصیل می کنند! اگر این آمار را با درصد نفرات برتر مقایسه نمایید خودتان به خوبی به اهمیت تحصیل در مدارس تیزهوشان به خصوص در تیزهوشان نهم که شما را برای کنکور آماده می کند، پی خواهید برد.

چگونه باید در مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر قبول شد؟

چگونه باید در مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر قبول شد؟

همانطور که گفتیم، قبولی در مدارس تیزهوشان از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند با قبولی در تیزهوشان راه آینده خود را به بهترین شکل بسازید. اما همانطور که احتمالا می دانید هر ساله تعداد نفرات زیادی برای قبولی در تیزهوشان، در آزمون شرکت می کنند، اما قبولی در این آزمون کار راحتی نیست و نیازمند تلاش و کوشش بسیار زیادی است. در ادامه بهترین راهکار قبولی در تیزهوشان را به شما آموزش خواهیم داد.

1) تسلط به مباحث درسی و بالاتر!

یکی از راه های موفقیت در هر آزمونی، تسلط به منابع درسی است. اما طبق تجربه سال های گذشته سطح آزمون تیزهوشان بالاتر از جزوه و کتاب مدرسه بوده و شانس قبولی شما تنها با خواندن کتاب و جزوه مدرسه بسیار ناچیز است. پس بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در کنار کتاب و جزوه مدرسه حتما به مباحث بالاتر نیز تسلط داشته باشید تا بتوانید به سوالات تیزهوشان پاسخ دهید.

2) تست زنی زیاد!

حل تست تسلط شما را در مباحث درسی بالاتر می برد و همچنین اگر شما تعداد تست های زیادی حل کنید، نکات بسیار زیادی را می آموزید و علاوه بر آن با انواع سوالات آشنا خواهید شد. پس به شما توصیه می کنیم که پس از مسلط شدن به مفاهیم تشریحی و کتاب به سراغ تست زنی بروید.

3) مدیریت زمان

بسیاری دانش آموزان هستند که در آزمون های تشریحی نمرات خوبی کسب می کنند اما در آزمون های تستی نمی توانند به خوبی آزمون تشریحی عمل کنند. این موضوع دو دلیل می تواند داشته باشد. اول اینکه دانش آموز نحوه تست زنی را نمی داند و دوم اینکه مدیریت زمان را بلد نیستند! تعداد دانش آموزان زیادی هستند که در زمان بیشتر می توانند تست‌ها را حل کنند اما در تایم کوتاه نمی توانند. این دانش آموزان باید مدیریت زمان را به خوبی یاد بگیرند. بهترین راهکار برای آموزش مدیریت زمان، شرکت در آزمون های آزمایشی و قرارگیری در شرایط و محیط آزمون است.

4) از پایه ششم شانس خود را امتحان کنید

یکی از مواردی که شانس شما را برای قبولی در تیزهوشان بیشتر می کند، این است که شما از پایه ششم وارد مدارس تیزهوشان شوید. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با توجه به ظرفیت بیشتر مدارس و همچنین داوطلبان کمتری که دارد، شانس شما را دو چندان می کند. علاوه بر این اگر شما خدایی نکرده نتوانید در آزمون تیزهوشان ششم قبول شوید، هنوز یک شانس دیگر در پایه نهم به دهم خواهید داشت و می توانید شانس خود را مجددا امتحان کنید.

4) بهترین راهکار قبولی در تیزهوشان، شرکت در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان!

اگر شما می خواهید تمامی موارد فوق را یکجا بیاموزید و در کنار آن از تجارب مشاورین و استادان متخصص در زمینه کنکور استفاده نمایید، می توانید در کلاس های آمادگی آزمون شرکت نمایید. موسسات زیادی در سال های اخیر اقدام به برگزاری این کلاس ها کرده اند اما یکی از بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران، موسسه موفقیت است. در ادامه مزایای آموزشگاه تیزهوشان موفقیت را با شما در میان خواهیم گذاشت.

چرا موسسه موفقیت بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران است؟!

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت در سال گذشته با بیش از 80 درصد قبولی در آزمون تیزهوشان و سایر مدارس برتر توانست بهترین عملکرد را در بین سایر آموزشگاه ها داشته باشد. شما می توانید اسامی نفرات برتر و پذیرفته شدگان را در سایت موفقیت به نشانی آموزش سنتر مشاهده نمایید.

مزایا و امکانات آموزشگاه موفقیت برای کلاس آمادگی تیزهوشان چیست؟

چرا موسسه موفقیت بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران است؟!

از مهم ترین مزایای آموزشگاه تیزهوشان موفقیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تدریس مباحث درسی و حل توسط توسط اساتید متخصص در تیزهوشان و مدارس برتر
  • برگزاری آزمون های شبیه ساز
  • تحلیل آزمون های شبیه ساز و گفتگو با مشاوره برای برطرف شدن نقاط ضعف
  • هزینه منطقی و معقول به نسبت امکانات ارائه شده
  • وجود مشاوران پیگیر و دلسوز در کنار دانش آموزان
  • و ....

موارد فوق مهم ترین ویژگی های موسسه موفقیت است که این موسسه را از سایر آموزشگاه ها جدا کرده است. در کنار این کلاس ها، موسسه موفقیت برای دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و کنکوری نیز کلاس برگزار می کند. مشاوره کنکور، انتخاب رشته، اردو نوروز و ... از دیگر امکاناتی آموزشگاه موفقیت است که شما می توانید از این خدمات نیز در صورت نیاز بهره مند شوید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس آمادگی تیزهوشان به سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن موسسه موفقیت 22891840 - 021 تماس حاصل فرمایید.