نحوه دریافت اقامت دائم در کانادا هزینه و شرایط مهاجرت

هر سال، دولت کانادا حدود 500 هزار مهاجر را برای شروع یک زندگی جدید دعوت می کند. آیا دوست دارید جزو کسانی باشید که این فرصت را دارند؟ کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که در حال حاضر می توانید در آن زندگی کنید. یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان و فرصت های شغلی عالی را دارد. و بیایید سیستم مراقبت های بهداشتی را فراموش نکنیم که در بین 10 سیستم برتر جهان و برای ساکنان کاملا رایگان است. هر سال، دولت کانادا از حدود 500 هزار مهاجر دعوت می کند تا زندگی جدیدی را در این کشور آمریکای شمالی آغاز کنند.

در حال حاضر بیش از 100 برنامه برای افرادی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند و زندگی جدیدی را شروع کنند در دسترس است. آیا دوست دارید جزو کسانی باشید که این فرصت را دارند؟ ما لیستی از 5 مورد از بهترین ها را تهیه کرده ایم که بهترین شانس را برای قبولی در اختیار شما قرار می دهند.

1

برنامه اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس اینتری احتمالا بهترین راه برای اخذ اقامت دائم در کانادا است. این سیستم به طور خاص برای آوردن کارگران ماهر به کانادا ایجاد شده است. بنابراین، اگر مدرک دارید و تجربه کاری دارید، این راه شما به کشور آمریکای شمالی است یکی از اولین گزینه ها برای مهاجرت کاری به خارج از کشور مخصوصا کانادا اکسپرس اینتری می باشد.

برای این برنامه فقط یک بار باید پروفایل ایجاد کنید و واجد شرایط قرعه کشی هایی خواهید بود که در 12 ماه آینده انجام می شود (قرعه کشی ها هر دو هفته یکبار). به طور متوسط، کارگران ماهر قبل از انتخاب شدن باید 6 ماه صبر کنند. این بدان معنا نیست که نمی توانید در اولین قرعه کشی خود انتخاب شوید. اگر یک سال بدون قرعه کشی بگذرد، باید دوباره نمایه خود را ایجاد کنید.

بر اساس سن، تحصیلات، تجربه و توانایی زبان خود، می توانید از بین هر یک از 3 برنامه موجود در سیستم اکسپرس اینتری یکی را انتخاب کنید:

برنامه کارگران ماهر فدرال (برنامه اصلی ایجاد شده برای کارگران ماهر)

برنامه تجارت ماهر فدرال (برای مهاجران با تجربه کاری در مشاغل تجاری واجد شرایط)

کلاس تجربه کانادا این برنامه برای کسانی که قبلاً با ویزای موقت در کانادا کار می

برنامه استانی بریتیش کلمبیا

تقریباً تمام استان های کانادا برنامه های مهاجرتی خاص خود را برای کارگران ماهر دارند. اینها برنامه های نامزد استانی نامیده می شوند و به سیستم اکسپرس اینتری مرتبط نیستند.

از همه بریتیش کلمبیا احتمالا بهترین است. زیرا تنها شرکتی است که برنامه های آنلاین را می پذیرد. علاوه بر این، قرعه کشی های بیشتری نسبت به سیستم اکسپرس اینتری دارد، به این معنی که دوره انتظار بسیار کوتاه تر است. هر استان کانادا مشاغل مورد تقاضای خاصی دارد. در مورد بریتیش کلمبیا، کارگران فناوری بیشترین درخواست را دارند. به طور متوسط، یک متخصص فناوری اطلاعات که از طریق BC PNP برای اقامت دائم درخواست می کند، تنها در 2 یا 3 ماه پذیرفته می شود.

مهاجرت روستایی

این آزمایشی در سال 2017 برای جذب کارگران جدید به آتلانتیک کانادا راه اندازی شد. برای کسانی که نمی دانند، آتلانتیک کانادا شامل استان های شرقی واقع در سواحل اقیانوس اطلس (به جز کبک) می شود: نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد.

پایلوت نیز به 3 برنامه تقسیم می شود:

  • برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی آتلانتیک
  • برنامه با مهارت بالا آتلانتیک
  • برنامه مهارت متوسط ​​آتلانتیک

مانند سیستم اکسپرس اینتری، فقط باید یک نمایه ایجاد کنید و منتظر بمانید تا انتخاب شوید. دوره انتظار به طور متوسط ​​فقط نیم سال است. هر چه شغل شما تقاضای بیشتری داشته باشد، شانس پذیرش خیلی زودتر بیشتر می شود.به طور کلی، افرادی که در بخش مراقبت های بهداشتی، کشاورزی، آبزی پروری، فناوری و حمل و نقل کار می کنند، شانس بیشتری برای مهاجرت از طریق آزمایشی مهاجرت آتلانتیک دارند. در واقع، در مقایسه با اکسپرس اینتری و اکثر PNP ها، شما بسیار سریعتر پذیرفته می شوید.

2

ویزای کاری موقت

برخلاف برنامه های قبلی، ویزای موقت کاری یا مجوز کار موقت خارجی، تنها به شما اجازه می دهد برای مدت کوتاهی، معمولاً چند سال، در کانادا بمانید و کار کنید. بسته به تحصیلات، تجربه و بخشی که در آن کار می کنید، می توانید مجوز کار موقت خود را در کمتر از نیم سال دریافت کنید. هنگامی که حداقل 6 ماه تجربه کاری در کانادا داشته باشید، می توانید از طریق هر برنامه موجود برای اقامت دائم درخواست دهید. بهترین گزینه شما کلاس تجربه کانادایی است، اگر چه برای این کلاس حداقل به یک سال تجربه کاری در کشور نیاز دارید.

ویزای دانشجویی

برای دسترسی سریع به کانادا، لازم نیست یک کارگر ماهر باشید. همچنین می توانید از طریق مجوز تحصیلی این کار را انجام دهید برای ورود به کانادا به عنوان یک دانشجو، ابتدا باید در یکی از دانشگاه های معتبر پذیرفته شوید. پس از دریافت نامه پذیرش از هر یک از آنها، می توانید روند درخواست خود را در مهاجرت تحصیلی کانادا آغاز کنید.

اگر تصمیم دارید پس از ورود به کانادا به عنوان دانشجو بمانید، چندین گزینه دارید. تا زمانی که واجد شرایط باشید، می توانید از طریق هر یک از برنامه های موجود برای اقامت دائم درخواست دهید. همچنین می توانید برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی اقدام کنید. این یک ویزای کاری موقت است که به طور خاص برای دانشجویان بین المللی که در کانادا تحصیل می کنند ایجاد شده است.

پس از فارغ التحصیلی، می توانید تا 3 سال از طریق این برنامه بمانید و کار کنید. در این مدت، اگر تصمیم دارید که می خواهید در کانادا بمانید، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید. در واقع، شما احتمالاً شانس بیشتری برای پذیرش خواهید داشت که اگر بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی درخواست دهید

از کجا باید شروع کنم؟

مگر اینکه بخواهید برای مدت کوتاهی در کانادا تحصیل کنید یا فقط کار کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید واجد شرایط هستید یا خیر. شما می توانید این کار را به سادگی با شرکت در آزمون واجد شرایط بودن ما انجام دهید. تنها در عرض چند دقیقه، به شما خواهد گفت که شانس شما چقدر است.

در واقع، بسیاری از افراد معمولاً نمره رسمی پایین تری می گیرند زیرا اغلب هنگام پر کردن پروفایل خود اشتباه می کنند. حتی بدتر از آن، پر کردن اشتباه آن، به اشتباه، می تواند منجر به ممنوعیت 5 ساله ثبت اطلاعات گمراه کننده شود. نه تنها این، بلکه برخی حتی برای برنامه‌ای که برای مهارت‌ها و تجربه‌شان مناسب‌تر است، درخواست نمی‌کنند.

شانس خود را به حداکثر برسانید

اگر بدانید که خلبان به مدرسه پرواز نرفته است، سوار هواپیما می شوید؟ یا قبول می کنید که در دادگاه توسط فردی بدون تحصیلات حقوقی وکالت داشته باشید؟ احتمالا جواب نه است. بنابراین، اگر فقط با یک خلبان دارای مجوز پرواز می کنید، چرا با کمک یک مشاور مجاز مهاجرت، که متخصص قوانین مهاجرت کانادا است، مهاجرت نکنید؟

افق بال فرشتگان مشاور مهاجرت کانادا یک مشاور مجاز مهاجرت است که درخواست را از طرف شما ارسال می کند. نه تنها این، بلکه ابتدا بهترین استراتژی را برای درخواست ویزا شما ارائه خواهد کرد تا شانس شما را برای پذیرش به حداکثر برساند.

ما می توانیم به شما کمک کنیم

در اینجا در افق بال فرشتگان ما طیف گسترده ای از راهنماها و راه های مهاجرت را برای کسانی که می خواهند زندگی جدیدی در کانادا شروع کنند ارائه می دهیم.  هدف ما همراهی شما در تمامی مراحل فرآیند مهاجرت به کانادا است. ما به طور انحصاری با مشاوران مهاجرت کانادایی کاملا مجاز و با تجربه کار می کنیم. کارشناسان ما 100% به هدف شما متعهد هستند و دانش و تخصص خود را در هر مرحله با شما به اشتراک خواهند گذاشت. به این ترتیب تضمین می کنیم که شما و خانواده تان از بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات مهاجرتی موجود بهره مند شوید.