دیوار پوش با قیمت مناسب و بدون نیاز به نصاب

اگر قصد تغییر دکوراسیون سریع با کمترین هزینه را دارید، در ادامه مطلب یکی از مقرون به صرفه ترین دیوار پوش ها با نصب آسان و قابلیت شستشو را به شما معرفی خواهیم کرد.

امروزه انواع دیوار پوش ها در جنس و مدل های متنوع در بازار تولید و ارائه می شوند و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند اما هنگام انتخاب متریال، علاوه بر زیبایی باید به نکاتی مانند قیمت، کاربرد، نحوه نصب و ویژگی های آن توجه داشت.

یکی از جدید ترین متریال های پوشش دیوار، دیوار پوش فومی است که از فوم پلی اتیلن و روکش پلی یورتان ساخته شده و به دلیل نصب آسان و قیمت مقرون به صرفه، از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار است.

 

ویژگی های دیوار پوش فومی پشت چسبدار

41

در پشت تایل های این پوشش دیواری یک لایه چسب قوی قرار گرفته است؛ از این رو به راحتی و بدون نیاز به نصاب بر روی سطوح صاف مانند گچ، کاشی، ام دی اف و شیشه نصب می شود. تایل های دیوار پوش فومی دارای ضخامت 7 میلی متر هستند و با کاتر و قیچی قابل برش دادن می باشند.

از دیگر ویژگی های دیوارپوش فومی می توان به قابلیت انعطاف پذیری، نرم و ضربه گیر بودن، وزن سبک و عایق صدا و گرما اشاره کرد.

دکور شرق، دیوار پوش فومی را در تایل هایی با ابعاد 70 × 70 سانتی متر و طرح های متنوع، با قیمت دست اول و به صورت بدون واسطه ارائه می کند. جهت خرید به سایت دکور شرق مراجعه کنید.

 

کاربرد های دیوار پوش فومی

43

این متریال در طرح های متنوعی مانند آجر، سنگ، ساده و ... در بازار ارائه می شود و در محیط های مختلف مانند دیوار نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک، فضای بین کابینتی، سالن های ورزشی و ... کاربرد دارد.

علاوه بر این به دلیل اینکه دیوار پوش فومی عایق صوتی است، در دفاتر کار و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد و نمای زیبایی به محیط می بخشد.

همانطور که گفته شد سطح این پوشش دیواری نرم و ضربه گیر می باشد و برای دیزاین مهد کودک ها از آن استفاده می شود.

 

نحوه نصب دیوار پوش فومی (بدون نیاز به نصاب)

44

یکی از ویژگی های این متریال که باعث تمایز آن با دیگر دیوار پوش ها شده، نصب بدون نیاز به نصاب و ساده آن است. برای نصب دیوار پوش پشت چسبی (فومی)، ابتدا دیوار مورد نظر را اندازه گیری کرده و پس از تمیز کردن سطح دیوار، برچسب پشت تایل های دیوار پوش ها را جدا کنید. سپس از یک طرف دیوار شروع به نصب کنید و برای اطمینان از چسبیدن دیوار پوش ها روی دیوار، سطح آنها را با دست بفشارید.

در انتها برای گوشه های دیوار، تایل های دیوار پوش فومی را با کاتر و قیچی برش داده و در محل مورد نظر بچسبانید.

 

نحوه تمیز کردن پانل فومی پشت چسبدار

سطح این متریال در برابر آب مقاوم است و می توان آن را به وسیله دستمال نمدار یا شوینده های سبک تمیز کرد.

 

مقاومت دیوار پوش فومی در برابر رطوبت و حرارت

در صورتی که قصد نصب دیوار پوش فومی پشت چسبی روی دیوار نم دار را دارید، ابتدا باید عامل اصلی نم و رطوبت از بین رفته و دیوار خشک شود تا بتوان تایل های آنرا روی دیوار نصب کرد.

مقاومت دیوار پوش فومی در برابر حرارت متوسط می باشد؛ بنابراین اگر قصد به کار بردن آن برای دیوار پشت گاز یا بخاری را دارید، ابتدا دست خود را روی دیوار قرار دهید و در صورتی که دست شما توانایی تحمل حرارت آنرا داشته باشد، می توان پانل فومی را روی آن دیوار نصب کرد.

 

خلاصه مطلب

دیوار پوش فومی یکی از جدید ترین انواع دیوار پوش های تزئینی است که دارای قیمت مقرون به صرفه و نصب آسان می باشد ؛ از این رو برای تغییر دکوراسیون سریع با کمترین هزینه می توان از آن استفاده کرد.

از دیوار پوش فومی پشت چسبدار برای دیوار نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک، راهرو، دفتر کار و ... استفاده می شود.

دکور شرق دیوار پوش های فومی را در طرح های مختلف با چسب و روکش درجه یک به صورت بدون واسطه ارائه می کند. جهت خرید از طریق لینک www.decorshargh.com مراجعه کرده و یا با شماره تماس 05137050214 در ارتباط باشید.