بهترین تلویزیون ال جی 2022 معرفی شد

اگر شما هم به معنای واقعی طرفدار و پیرو شرکت خوش نام ال جی هستید ، حتما همیشه سعی می کنید بروز ترین محصولات این کمپانی را در لیست لوازم خانگی هوشمند خود قرار دهید . از این رو قاعدتا باید اخبار منتشر شده از سوی شرکت ال جی را به خوبی دنبال کنید تا بتوانید در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید .

ال جی هم بنا بر احترام متقابلی که به مشتریان خود می گذارد در اوایل هر سال میلادی ، جدید ترین محصولات خود ، از جمله تلویزیون های هوشمند را روانه ی بازار جهانی می کند . تلویزیون اولد C2 ال جی یکی از شاهکار های این برند محبوب در سال 2022 میلادی به شمار می رود ، که با آمدنش نسخه ی قبلی خود یعنی تلویزیون C1 را خانه نشین کرده است ، و در واقع تغییر و تحولی عظیم را در صنعت تکنولوژی رقم زده است .

1

به جرئت و با کمی اختلاف می توانیم بگوییم که تا این لحظه ، بهترین تلویزیون شرکت ال جی همین مدل بوده است ، و از لحاظ بخش های فنی و ظاهری نسبت به سری های قبلی خود ، پیشرفت چشمگیری داشته است . قیمت تلویزیون ال جی C2 هم نسبت به دیگر رقبای خود مناسب تر است ، البته نمی توان انتظار داشت که هم رنج قیمتی مدل های میان رده ی خود باشد ، چرا که بر طبق عادت تلویزیون هایی با صفحه نمایش OLED همیشه یک سر و گردن از سایرین بالاتر بوده اند و این یک واقعیت انکار نشدنی است .

تصویری متفاوت تر از همیشه در تلویزیون C2 ال جی

شاید اولین چیزی که در تهیه یک تلویزیون مرغوب به چشم می آید ، کیفیت و قابلیت های تصویری باشد . پس حداقل می توانیم این بخش را به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های خرید در نظر بگیریم ، که بر طبق مطالعات انجام شده ، سهم کثیری از انتخاب مشتریان ، به این بخش تعلق دارد .

2

یکی از مهترین تغییرات این تلویزیون در بخش تصویر ، بهره مندی از پنل Evo با گرمای تولیدی و مصرف برق بسیار کمتر است . که نمونه ی آن را در مدل های قبلی ، خصوصا سری پرچمدار G1 شاهد بودیم . اما امسال این پنل به شکل ارتقا یافته تری در تلویزیون C2 ال جی ظاهر شده است ، که به همین سبب تاثیر کاهش نور خودکار ، روشنایی و کارایی قابلیت HDR را به صورت بهتری شاهد خواهیم بود .

کیفیت و وضوح تصویر در این مدل از نوع 4K بوده ، که برای نمایش همه ی حقایق از بهترین رزولوشن یعنی 3840  × 2160 استفاده می کند . البته برای درک بهتر جزئیات و بهبود کیفیت تصویر ، پردازنده قدرتمند آلفا 9 نسل 5 هم عملکردی منحصر به فرد را به اجرا خواهد گذاشت . فناوری AI 4K Upscaling نیز ارتقای کیفیت تصویر را بر عهده دارد ، بنابراین دیگر فرقی نمی کند که به تماشای چه محتوایی می پردازید ، زیرا هر بخش از تصاویر را در کیفیت فوق‌العاده ای مشاهده خواهید کرد .

نرخ رفرش ریت 120 هرتز نیز برای نمایش تصاویری بدون لرزش و نویز در نظر گرفته شده است که مشاهده صحنه ‌های سریع را در کیفیتی مطلوب به ارمغان می‌آورد . با این وجود پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 نیز ، تجربه ی یک بازی لذت بخش و هیجان انگیز را بدون هیچ لگی مقدور ساخته است .

 تجربه ی صوتی فراتر از قدرت شنوایی شما     

سیستم صوتی جدید ترین تلویزیون ال جی 2022 یعنی اولد شگفت انگیز C2 ، به صورت 2.2 کاناله طراحی شده است ، و می تواند اصوات را با توان 40 وات به گوش شنونده برساند که واقعا در نوع خود بی نظیر است . به علاوه میزبانی از فناوری ‌های ارتقای کیفیت صدا همچون Dolby Atmos ، OLED Surround و LG Sound Sync  سبب شده است که جزئیات کامل مکالمات حاصل از صحنه به صحنه تصاویر برای شما به راحتی قابل شنیدن باشد .

این تلویزیون با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی همه جانبه و فراگیر را برای شما فراهم می کند تا قادر باشید در دل صحنه هایی حساس قرار بگیرید و از دیدن فیلم هایی هیجان انگیز لذت ببرید ، از طرفی دیگر قابلیت Dolby digital plus هم می‌تواند صداها را فشرده سازی کند و خروجی را بهبود بخشد ، همچنین این توانایی را دارد تا با بهره گیری از سیستم کاهنده نویز ، اصوات تولید شده را به صورت واضح به بیرون هدایت کند .

از تکنولوژی Clear Voice Pro به کار رفته در این تلویزیون هم نمی توان غافل شد زیرا برای بهبود و تقویت دیالوگ ها و البته بهتر شنیده شدن صدای گوینده نقشی اساسی ایفا می کند ، و سبب می شود تجربه ی شنیداری شما عزیزان به بهترین شکل ممکن رقم بخورد .

رابط کاربری منحصر به فرد و کارآمد شرکت ال جی

تلویزیون ال جی C2 مجهز به سیستم عامل Web os است ، که یکی از جذاب ترین رابط کاربری های دنیای امروزی به شمار می رود . شما به کمک این سیستم می توانید به راحتی وارد گوگل پلی یا انواع مرورگر های وب شوید ، و با کمک برنامه هایی نام آشنا نظیر YouTube ، Netflix وDisney  ، فیلم و سریال های مورد علاقه ی خود را دانلود کنید و همراه خانواده به تماشا بنشینید .

3

شما با کمک میکروفون به کار رفته در ریموت کنترل جادویی این تلویزیون می توانید دستورات متنوع خود را به صورت جست و جوی صوتی اجرا کنید ، همچنین بدون تماس با کنترل می‌توانید کانال ها را تعویض و صدای آن ها را کم و زیاد کنید ، به علاوه قادر خواهید بود در کثری از ثانیه ، به انواع برنامه های نصب شده ی خود دسترسی داشته باشید . پس با این وجود می توان گفت شما یک تلویزیون گوش به فرمان در اختیار دارید .

قابلیت Apple Airplay هم یکی دیگر از بروز ترین ویژگی های اولد C2 به شمار می رود ، شما با استفاده از این ویژگی می توانید از تبادل فوق سریع اطلاعات از گوشی همراه خود به صفحه نمایش تلویزیون بهره مند شوید و به راحتی فیلم ها ، موسیقی و عکس های خود را با TV به اشتراک بگذارید .

این تلویزیون همچنین قابلیت اتصال سریع به بلوتوث و وای فای را در خود دارد و از درگاه های ارتباطی موثر HDMI و USB جهت اتصال وسایل جانبی مختلف استفاده می کند .

کلام آخر و نحوه ی خرید از فروشگاه ما

کمپانی خوش نام و پر آوازه ی ال جی ، امروزه یکی از پیشتازان عرصه تولید و ساخت انواع تلویزیون های هوشمند به شمار می رود ، که توانسته است با ارائه ی تلویزیون های منحصر به فرد و به اصطلاح همه چیز تمام ، به نوعی نبض این بازار رقابتی را به دست بگیرد . حال با معرفی سری جدیدی از اولد های خود یعنی مدل C2 در سال 2022 میلادی ، قصد دارد طرفداران بیشتری را مجذوب و مبهوت قدرت بی پایان خود سازد .

شما می توانید انواع تلویزیون های ال جی را با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید تلویزیون از فروشگاه ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای اطلاع آخرین تغییرات قیمتی و ثبت سفارش ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

 

شماره تماس : 09186663742

اینستاگرام ممتاز کالا : @momtazkala