معرفی انواع بهترین روغن موتور ایرانی

امروزه استفاده از روغن موتور با کیفیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روغن موتورها به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای هر خودرو محسوب می‌شوند. وظیفه این مواد ارزشمند، آسان‌کردن تحرک قطعات در موتور خودرو و تمیز کردن قطعات داخلی آن‌ها است. در ادامه قصد داریم علاوه بر دلایل اهمیت روغن موتورها، بهترین روغن موتورهای ایرانی را به شما معرفی کنیم.

چرا از روغن موتور ایرانی استفاده می‌کنیم؟

هزینه‌های زیاد قطعات موتور خودرو و همچنین هزینه زیاد تعمیرات موجب شده که اکثر راننده‌ها استفاده از روغن موتور باکیفیت و مرغوب را به استفاده از روغن موتور بی‌کیفیت ترجیح بدهند. از طرفی روغن موتورهای خارجی بسیار گران قیمت هستند و استفاده از آنها صرفه اقتصادی ندارد. در نتیجه راننده‌ها تمایل به استفاه از روغن موتورهای ایرانی دارند که علاوه بر کیفیت مناسب، مقرون به صرفه نیز هستند. با ما همراه باشید تا با این روغن موتورها بیشتر آشنا شویم.

بهترین روغن موتورهای ایرانی

5

کیفیت روغن موتورها به عوامل مختلفی مانند میزان گرانروی، شاخص API و شیوه تولید آن بستگی دارد. با توجه به اینکه کشور ما دارای چاه‌های نفت است و نفت از مواد اولیه تولید کردن روغن موتور است، در نتیجه شرکت‌های تولید روغن موتور از مواد اولیه مرغوبی بهره‌مند هستند. همین امر باعث شده که روغن موتورهای ایرانی از کیفیت مرغوبی برخوردار باشند. در ادامه به بررسی بهترین روغن موتورهای ایرانی می‌پردازیم.

اولین روغن ایرانی | روغن موتور اسپیدی

جنس و نوع روغن موتور خودرو در افزایش عمر و نحوه عملکرد آن بسیار موثر است و عدم دقت در انتخاب روغن موتور مناسب می‌تواند با خسارات زیادی همراه باشد. روغن موتور خودروی اسپیدی با عملکرد عالی قدرت بسیار زیادی در پاک‌کنندگی موتور خودرو دارد. این روغن موتور با حجم 4 لیتر به‌صورت نیمه سنتزی ساخته شده و مخصوص موتورهای پرقدرت است. این روغن موتور از سطح کیفیت SJ/CF برخوردار است. قدرت روانکاری این روغن بسیار بالا است، عملکرد عالی هنگام استارت سرد دارد و دارای بالاترین کیفیت جهت محافظت و نظافت موتور از عوامل زیان آور حتی در فواصل طولانی کارکرد را دارد. همچنین این روغن موتور قابلیت افزایش طول عمر موتور خودرو را دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای موتور خودروی شما باشد.

دومین روغن ایرانی | روغن بهران موتور

شرکت نفت بهران یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های نفتی در ایران است. بهران با سابقه بیش از 50 سال تحقیق و تولید توانسته است به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع روان کننده‌ها، فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی و روغن موتور خودرو و روغن دنده صنعتی در ایران تبدیل شود.

شرکت نفت بهران تا سال 1370 با نام پالایش نفت تهران فعالیت می‌کرد و از آن زمان با نام بهران شناخته می‌شود. دریافت نشان واحد آزمایشی صنعتی استان تهران در سال 1395 نشان از کیفیت بالای محصولات شرکت بهران دارد. از همین رو روغن بهران موتور را می‌توان جز بهترین روغن موتورهای ایرانی دانست.

سومین روغن ایرانی | روغن موتور ایرانول

برند روغن ایرانول یکی از برندهای ایرانی است که می‌توانید با خیال راحت محصولات آن را در زمینه روغن‌ها، روان کننده‌ها و فرآورده‌های جانبی تهیه کنید. شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روان کننده‌ها و فرآورده‌های نفتی در ایران است که در تاریخ 10 آذر 1381 تاسیس شد.

ایرانول با استخدام متخصصان و نیروهای متخصص داخلی در تلاش است تا کیفیت محصولات خود را روز به روز ارتقا دهد. این شرکت با دارا بودن واحد تحقیقات و بکارگیری نیروی جوان، همواره در حال پیشرفت سطح کیفیت محصولات خود است. از این رو می‌توان تولیدات این شرکت را جز بهترین‌های ایران دانست.

چهارمین روغن ایرانی | روغن موتور نفت پارس

شرکت نفت پارس به عنوان یکی از قطب‌های تولید صنعت روانکاری (روغن های صنعتی و موتوری) و فرآورده‌های نفتی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با دارا بودن گواهینامه‌های iso10015 ، Iso45001 و ... یکی از معتبرترین شرکت نیز محسوب می‌شود و جایگاه خود را در بازار پیدا کرده است.

پنجمین روغن ایرانی | پارس سوپر پایا پلاس

پارس سوپر پایا پلاس روغن موتور بنزینی نیمه سنتزی است که با مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون، سیالیت ایده آل در دمای پایین و قابلیت پاک کنندگی عالی جهت استفاده در انواع موتورهای بنزینی طراحی شده تا سال 2004 میلادی که برای آنها روغن مطابق با سطح کارآیی API SL  توصیه شده مناسب می‌باشد.

ششمین محصول ایرانی | گریس پارس

از دیگر محصولات محبوب این شرکت می‌توان به گریس پارس اشاره کرد. گریس پارس شاسی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گریس‌ها در کشور است که به دلیل ترکیبات پیشرفته از کارایی بالا برخوردار است. گریس پایه کلسیم پارس 2 و 3 گریدهای تولید شده این محصول هستند.

گریس پارس یک روانکار مقاوم در برابر آب است و برای روانکاری قطعاتی که در برابر رطوبت و تماس با آب قرار دارند، مناسب است. این روانکار محصول تولید شده شرکت نفت پارس است و از نظر کارایی و روانکاری جزئی از بهترین گریس‌های پایه کلسیم محسوب می‌شود. همچنین تا 60 درجه دما را تحمل می‌کند.

بهترین مرکز فروش برای تهیه انواع روغن‌های ایرانی کدام است؟

6

نکته قابل توجه برای تهیه روغن‌های ایرانی این است که بهترین مرکزهای فروش روغن‌ها را بشناسیم و ویژگی‌های آن‌ها را بدانیم. برای نمونه شرکت روغن سیتی یک نمونه از شرکت‌های فروش انواع روغن ها در برندهای مختلف است که جلب رضایت و اعتماد مشتری با استفاده از ارائه بهترین خدمات، در اولویت یک این شرکت قرار دارد. بنابراین شما می‌توانید با انتخاب بهترین شرکت، با خیال راحت، اعتماد کامل، بهترین کیفیت، کمترین هزینه و ارائه بیشترین خدمات، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

سایت: roghancity.com