چگونه رزرو، طبخ و توزیع غذای پرسنل سازمان خود را مدیریت کنیم؟

نرم افزار تغذیه کسرا با عملکرد مکانیزه خود نیاز به نیروی انسانی جهت توزیع غذا را بسیار کاهش داده است. علاوه بر این کاهش هدر رفت غذا به دلیل امکان برنامه ریزی و پیش بینی تعداد غذای مورد نیاز و مواد اولیه مصرفی بسیار قابل توجه است.

امروزه با توجه به افزایش ساعات کاری پرسنل در سازمان ها و کارخانه ها نیاز به طبخ و توزیع غذا در بسیاری از شرکت ها گسترش یافته است. در واقع سازمان ها برای رفاه حال کارکنان خود اقدام به توزیع غذا درون سازمان می کنند که این امر نیاز به سامانه تغذیه پیشرفته ای دارد که بتواند امکانات مورد نیاز سازمان ها را در اختیار مدیران و همچنین کارکنان قرار دهد.

سامانه اتوماسیون تغذیه کسرا به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته در آن، خدمات قابل توجه ای اعم از سیستم رزرو غذا، سیستم آنالیز غذا، سیستم انبار رستوران، سیستم سبد کالا و بن کالا، سیستم قیمت غذا و بسیاری امکانات دیگر را در اختیار سازمان ها، رستوران ها و انواع مراکزی که نیاز به مدیریت توزیع غذا دارند قرار داده است. علاوه بر این شرکت مهندسی کسرا با طراحی اپلیکیشن رزرو غذا که با نام اپلیکیشن تغذیه کسرافود در بازار شناخته می شود کمک چشمگیری در استفاده از این نرم افزار در تمام موقعیت ها و توسط عموم مردم کرده است.

01

اتوماسیون رزرو غذای کسرا چگونه به سازمان ها در طبخ و مدیریت غذا کمک می کند؟

از جمله مهمترین چالش ها در سازمان هایی که نیاز به طبخ و توزیع غذا دارند کنترل و مدیریت میزان مواد اولیه، زمان توزیع و تعداد پرسنل جهت پخش غذا است. چرا که بدون داشتن این اطلاعات سازمان ها مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی برای طی کردن این فرایندها به طور سنتی خواهند بود. اتوماسیون صدور ژتون و رزرو غذای شرکت مهندسی کسرا این امکان را برای سازمان ها فراهم می کند تا به راحتی و تنها با وارد کردن اطلاعات مورد نیز در سامانه تغذیه طبخ و توزیع غذا را به طور چشمگیری بهینه کرده که این امر کاهش قابل توجه ای در هزینه های سازمانی را به دنبال دارد. علاوه بر این تحت وب بودن سامانه تغذیه کسرا این امکان را به کاربران می دهد تا به صورت آنلان در هر زمان و مکان اقدام به رزرو غذای مورد نظر خود کنند.

برخی از مهمترین ویژگی های نرم افزار رزرو غذا شرکت کسرا

نرم افزار رزرو غذا و تغذیه کسرا به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته در آن امکانات قابل توجه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طوری که بهره وری مراکز استفاده کننده از این نرم افزار به طور چشمگیری افزایش یافته و روند طبخ، رزرو و توزیع غذا در شرکت ها را به راحتی مدیریت می کند. همچنین نرم افزار تغذیه کسرا با عملکرد مکانیزه خود نیاز به نیروی انسانی جهت توزیع غذا را بسیار کاهش داده است. علاوه بر این کاهش هدر رفت غذا به دلیل امکان برنامه ریزی و پیش بینی تعداد غذای مورد نیاز و مواد اولیه مصرفی بسیار قابل توجه است. در این سامانه پرسنل قادر هستند با ثبت نظرات خود درباره ی نوع و کیفیت غذای مصرفی سازمان را در به طور مداوم در جریان کیفیت غذای ارائه شده قرار دهند. یکی از برترین ویژگی های سامانه غذا امکان یکپارچه سازی آن با سایر نرم افزارهای سازمانی است از جمله سیستم حضور و غیاب، اتوماسیون اداری و غیره است.

 

02

4 کاربرد مهم نرم افزار تغذیه کسرا

مدیریت رستوران شرکت ها: همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد یکی از بهترین سیستم های رزرو و توزیع غذا سامانه تغذیه کسرا است که با بهینه سازی روند طبخ و توزیع غذای سازمانی باعث کاهش هزینه های سازمانی در این بخش می شود.

نرم افزار رستورانی: یکی از بیشترین کاربردهای سامانه تغذیه کسرا در رستوران ها و کترینگ هاست. امکان ثبت آنلاین سفارش غذا این امکان را به رستوران ها می دهد تا خدمات بهتری مشتریان خود ارائه دهند و در زمان کوتاهتری پاسخگوی نیاز آنها باشند.

برنامه غذایی دانشگاهی: دانشگاه ها و مراکز آموزشی بزرگ با توجه به تعداد بالای کاربران آنها نیاز به نرم افزار تغذیه دانشگاهی دارند که بتواند با کمترین میزان خطا بهترین خدمات را به کاربران ارائه کند. سیستم رزرواسیون دانشگاهی کسرا سالهاست در دانشگاه های معتبر کشور جهت ارائه خدمات طبخ، توزیع ژتون دانشجویی و ... در اختیار موسسات آموزشی قرار گرفته است.

مدیریت طبخ و توزیع تغذیه بیمارستانی: یکی دیگر از مراکز مهم که نیاز به طبخ و توزیع روزانه غذا دارد بیمارستان ها هستند که علاوه بر پرسنل بیمارستانی به بیماران نیز خدمات تغذیه متفاوتی ارائه می دهد. چنینی سازمان هایی با توجه به تنوع و پیچیدگی مدیریت تغذیه خود نیاز به سامانه تغذیه ای دارند تا به بهترین نحو پاسخگوی نیاز بیمارن و پرسنل باشد.

علاوه بر موارد پیش گفته اتوماسیون تغذیه کسرا میتواند به صورت آنلاین و لحظه ای با نرم افزار حضور غیاب کسرا لینک شده و به صورت همزمان داده های مربوط به تردد افراد و غذای رزرو شده آنان را رد و بدل کند. این امر موجب می شود شرکت ها صرفه جویی زیادی را در امر توزیع غذا و جلوگیری از تخلفات داشته باشند به صورتی که تنها افرادی که در شرکت یا سازمان حاضر هستند امکان دریافت غذا را خواهند داشت.

کسرا؛ پیشرو در ارائه خدمات در حوزه ارائه نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی سازمان ها

کسرا؛ پیشرو در ارائه خدمات در حوزه ارائه نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی سازمان ها

سامانه رزرو و توزیع غذا شرکت مهندسی کسرا به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت غذا توانسته است خدمات قابل توجه ای را به بسیاری از سازمان ها و مراکز مهم دولتی و غیر دولتی ارائه دهد. شما می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان در مورد محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس www.kasraco.net مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974 تماس حاصل فرمایید.