دانلود سریال نیوکمپ با لینک مستقیم

سریال نیوکمپ یکی از بهترین سریال های امسال است که تا سال بعد نیز ادامه دارد. قسمت اول سریال نیوکمپ تا چند روز دیگر همزمان با پخش فیلیمو از زردفیلم نیز پخش می شود. منوچهر هادی پس از نیسان آبی با نیوکمپ به نمایش خانگی بر میگردد.

کارگردان:منوچهر هادی

محصول کشور:ایران

زبان:فارسی

ژانر:کمدی،اجتماعی

سال انتشار:1401

درباره سریال نیوکمپ

بعد از گذشت مدتی تولید این پروژه بار دیگر به جریان افتاد. در شروع مجدد کار منوچهر هادی به جای کمال تبریزی انتخاب شد تا به عنوان کارگردان سریال «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد. پیش تولید این سریال به کارگردانی منوچهر هادی مدتی است شروع شده و گروه در حال انتخاب بازیگران هستند. طرح اولیه سریال«نیوکمپ» متعلق به بهرام افشاری است و قرار بود که فیلمنامه توسط او و یک فیلمنامه نویس نوشته شود.

لیست بازیگران سریال

حامد آهنگی، بهرام افشاری، اکبر عبدی، یکتا ناصر، حسن معجونی، فرزاد فرزین، بهاره افشاری، امیر جعفری، ایمان صفا و …

دانلود سریال نیوکمپ با لینک مستقیم

**

برای دانلود تمامی قسمت های منتشر شده از سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال نیوکمپ

**

1

خلاصه داستان سریال نیوکمپ : سریال نیوکمپ سریالی کمدی اجتماعی است که داستان فوتبالی دارد. در این سریال پسر خانواده برای حل مشکلات مالی و فراهم کردن پول مورد نیاز خانواده، میخواهد از طریق سایت شرط‌بندی این اوضاع بد مالی را جبران کنید و دست به کارهای خطرناک و جبران نا پذیر می زند.

معرفی سریال پدر خوانده

پدرخوانده که جایگزین مناسب و بدون اشتباهی از شب های مافیا است وارد نمایش خانگی شد. این مسابقه زیبا و نفس گیر با حضور هنرمندان محبوبی همچون بهاره افشاری، پژمان بازغی، شکیب شجره و... است. 

انتخاب بازیگر: عرفان حسینی

سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب

برنامه ریز: رویا عطارزاده

طراح صحنه: یاسر سنایی

رئالیتی شو پدرخوانده از 28 آذر 1401 دوشنبه هر هفته ساعت 8 شب از پلتفرم فیلم نت پخش می‌گردد. کامبیز دیرباز مجری و گرداننده بازی است, پژمان بازغی, امیرعلی نبویان, ترلان پروانه, بهاره افشاری, شکیب شجره و … از بازیگران دیگر این بازی هستند.

دانلود برنامه پدرخوانده

برای دانلود تمامی قسمت های منتشر شده از فصل اول بر روی لینک زیر کلیکنید.

دانلود سریال پدرخوانده

**

2

معرفی فصل دوم پوست شیر

پوست شیر به فصل دوم رسید. درباره بازی درخشان ژیلا شاهی در نقش مژگان پیش‌تر به تفصیل نوشته‌ایم اما یکی از یکی از موقعیت‌های مهم قسمت جدید سریال باز هم به واسطه حضور او و التماس‌هایش در کلانتری برای پنهان کردن ماجرای فروش عرق از شوهرش شکل گرفت. فصل دوم پوست شیر در نقطه‌ای به پایان رسید که نعیم ، نریمان را زیرضربات سهمگین چکش قرار داد تا جای شک‌وشبهه‌ای برای زنده بودن این کاراکتر باقی نماند. حالا باید دید، پلیس با از دست رفتن تنها نقطه امید این پرونده به دست نعیم و حمل اسلحه در دست او چه خواهد کرد.

تعداد قسمت های فصل دوم: 8

تعداد فصل های سریال: 3

نقد و بررسی فصل دوم پوست شیر

شاید در حال حاضر زود باشد که در مورد کیفیت سری جدید پدرخوانده به تحلیل و ارزیابی بپردازیم و باید دورهای بعدی این رئالیتی شو را دید تا به یک نقد درست برسیم و در نهایت نقاط قوت و ضعف کارگردانی سری جدید پدرخوانده را مطرح کنیم.اما آنچه مشخص است ،ابوطالب با حضور مجددش در کسوت کارگردانی این پروژه ،دست به ریسک بزرگی زده و باید دید آیا نبود پلیر قوی و مهمی مانند حامد آهنگی در زمانیکه که بازدید از پلتفرم ها نیز چنگی به دل نمی زند تا چه اندازه ، تماشای این برنامه را تحت تاثیرخود قرار خواهد داد .

دانلود فصل دوم پوست شیر تمامی قسمت ها

برای دانلود تمامی قسمت های سریال پدرخوانده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پوست شیر

**

3

معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

نام نا متعارف سریال جدید سروش صحت همه را شگفت زده کرد. سریالی که ابتدا با نام عتیقه ها کار خود را شروع کرد و پس از نیمی از فیلمبرداری نام خود را به مگه تموم عمر چندتا بهاره تغییر نام داد. این سریال با ژانر کمدی آخر امسال پخش خود را از زردفیلم شروع می کند.

تصویربرداری سریال جدید سروش صحت در شهرهای تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش به سرانجام رسید و در قالب یک سریال 32 قسمتی آماده پخش است.

دانلود سریال 

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

4