چرا در زمستان به پاریس سفر کنیم؟

پاریس میعادگاه عاشقان در اروپاست. شهری جادویی که برای تفریح و خوشگذرانی چیزی کم ندارد. حتی اگر به دنبال جایی برای آرامش و غوطه خوردن در ادبیات و فرهنگ اروپا باشید، باز هم پاریس درست‌ترین گزینه است. اغلب سفر به پاریس در بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود، اما ما قصد داریم شما را با روی زمستانی پاریس آشنا کنیم. پاریس در زمستان جذابیت‌های خاصی دارد، کمااینکه هزینه سفر از جمله بلیط تهران به پاریس در این فصل ارزانتر هم هست. پس در ادامه همراه ما باشید تا یک سفر زمستانی به پاریس برویم.

چرا در زمستان به پاریس سفر کنیم؟

تجربه کریسمس در پاریس

تجربه کریسمس در پاریس بسیار خاص و خاطره‌انگیز است. تزیینات کریسمس در خیابان‌های پاریس، جشنواره‌های زمستانی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها با دکوراسیون کریسمس، رفت و آمد گردشگران و شب‌های زنده پاریس یک سفر به یادماندنی برایتان می‌سازد. بسیاری از گردشگران طوری برنامه‌ریزی می‌کنند تا کریسمس را در پاریس باشند و از برنامه‌های ویژه در این شهر لذت ببرند. خبر خوب این است که کریسمس از اواسط نوامبر یعنی آذر ماه در پاریس شروع می‌شود، در این ایام هم می‌توانید کریسمس را در پاریس تجربه کنید و هم از شلوغی و تردد گردشگران خبری نیست.

سفر ارزانتر به پاریس در زمستان

از مهمترین مزایای سفر به پاریس در زمستان، هزینه پایین بلیط و هتل های پاریس است. بر خلاف تابستان‌ها که این شهر شلوغ است و هتل‌ها معمولا پر هستند و گران، در زمستان گزینه‌های متنوع و بسیاری از میان هتل های پاریس برای انتخاب دارید. شما می‌توانید هتلی را انتخاب کنید که به جاهای دیدنی پاریس نزدیک باشد، یا جایی که چشم‌انداز خوبی به زیبایی‌های شهر داشته باشد. علاوه براین، هزینه حمل و نقل شهری همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها ارزانتر از همیشه خواهد بود. شما می‌توانید از تخفیف های زمستانی پاریس استفاده کنید.

 شرکت در فستیوال های زمستانی پاریس

یکی از زیبایی‌های پاریس، برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی است که با غذاها، موسیقی و بازی و بسیاری چیزهای هیجان‌انگیز همراه است و اوقات خوشی را برای گردشگران می‌سازد. یکی از این جشنواره‌ها، مربوط می‌شود به جشن سال نوی چینی‌ها که 16 فوریه یا 27 بهمن ماه برگزار می‌شود و با حرکات نمایشی اژدها، آتش بازی و ... همراه است.

نمایش قایقرانی بین ‌المللی پاریس هر سال در ماه دسامبر، یا دی ماه برگزار می‌شود. برای کسانی که عاشق ملوانی و قایقرانی هستند، این رویداد بسیار جذاب است، زیرا 700 قایق نمایشی توسط غرفه‌دارها به نمایش گذاشته می‌شود. از آخر بهمن ماه هم می‌توانید در هفته مد پاریس شرکت کنید که یک رویداد بین‌المللی بسیار مهم بین طراحان مد و لباس است و شرکت در آن خالی از لطف نیست.

02

نکات سفر به پاریس در زمستان

گشت و گذار در پاریس زیر بارش برف و باران، تماشای برج ایفل زیر برف و کاج‌های تزیین شده کریسمس، نشستن در کافه‌های پاریس و نوشیدن قهوه داغ لذت خاصی است که تنها با سفر به پاریس در زمستان می‌توانید تجربه کنید. اما اگر برای سفر زمستانی به پاریس آماده شده‌اید و بلیط تهران به پاریس را برای این فصل می‌خواهید خریداری کنید، باید مواردی را در نظر داشته باشید.

لباس مناسب برای زمستان در پاریس به همراه داشته باشید

سرمای پاریس در زمستان زیاد است، اما به ندرت به زیر صفر درجه می‌رسد. روزهای آفتابی هم در زمستان خواهید داشت اما به این معنی نیست که سرد نباشد. بنابراین وقتی چمدان می‌بندید، طوری لباس‌های خود را انتخاب کنید که بتوانید چند لایه لباس بپوشید و هر زمان گرمتان شد، لباس خود را کم کنید. در هر صورت، لباس گرم به اندازه کافی همراه داشته باشید.

از پیاده روی در خیابان های پاریس غافل نشوید

ممکن است هوا آنچنان معتدل و مطلوب نباشد، اما از قدم زدن در پیاده‌روهای پاریس نمی‌توان غافل شد. تماشای خیابان‌های خلوت و زیبای پاریس، ریختن برگ درختان و طبیعت زیبای پاریس در زمستان به خصوص در باغ‌های معروف پاریسی مانند باغ لوکزامبورگ، تجربه منحصر به فردی خواهد بود.

به پیست اسکی پاریس سر بزنید

یکی از کارهای جالبی که می‌توان در پاریس در زمستان انجام داد، رفتن به پیست اسکی روی یخ است. پیست ‌های اسکیت معمولا از اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه (آذر و دی ماه) باز هستند. یکی از این پیست‌ها هم در طبقه اول بالای برج ایفل قرار دارد.

موزه گردی در پاریس را فراموش نکنید

زمستان و کریسمس در پاریس و خلوتی شهر بهترین زمان برای پرسه زدن در موزه ‌های پاریس و تماشای شاهکارهای هنری است. همانطور که می‌دانید همیشه موزه لوور بهترین گزینه است. از دیگر جاذبه های پاریس که می‌توانید در زمستان دیدن کنید، می‌توان به کاخ ورسای، کلیسای سنت شاپل، کلیسای نوتردام و کلیسای سکره کر اشاره کرد.

خرید در پاریس را با تخفیف تجربه کنید

همانطور که گفتیم، در زمستان بسیاری از فروشگاه های پاریس تخفیف زمستانی ارائه می‌دهند، از این رو می‌توانید با قیمت مناسب خرید کنید. فروشگاه‌های خیابان شانزه لیزه، بازار دست فروشی سنت کوین، مرکز خرید لافایت، مرکز خرید لس کواتر از جمله مراکز خریدی هستند که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید.

چرا در زمستان به پاریس سفر کنیم؟

بهترین قیمت بلیط هواپیما پاریس را در فلای تودی بخرید!

حال که تصمیم گرفته‌اید بلیط تهران به پاریس را برای زمستان خریداری کنید و یک سفر زمستانی به پایتخت فرانسه را تجربه کنید، بهتر است خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را از مرجعی معتبر انجام دهید. همانطور که گفتیم، بلیط هواپیما به مقصد پاریس در این فصل ارزان می‌شود، اما مهم است که خرید خود را از مرجع مطمئنی انجام دهید که هم بابت هزینه و هم پشتیبانی خیالتان راحت باشد.

فلای تودی بهترین قیمت بلیط هواپیما خارجی به خصوص پاریس را به مسافران ارائه می‌دهد. دسترسی به ایرلاین‌های معتبر بین‌المللی سبب شده تا گزینه‌های متنوع برای پرواز پاریس در اختیار شما باشد. تنها کافی است در وبسایت فلای تودی، تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید تا پروازهای در دسترس تهران به پاریس به ترتیب از ارزانترین قیمت به شما نمایش داده شود.

در قسمت فیلترهای جستجو نیز می‌توانید ایرلاین، کلاس پروازی، توقف‌ها و قیمت را مشخص کنید تا سریع‌تر به بلیط موردنظر خود  دست یابید. دیگر کار زیادی نمانده، تنها ثبت اطلاعات مسافران و ارائه اطلاعات کارت بانکی لازم است تا با پرداخت آنلاین، بلیط تهران به پاریس به ایمیل شما ارسال شود.

علاوه بر خرید بلیط، رزرو هتل پاریس را هم به همین شیوه می‌توانید در فلای تودی انجام دهید. از میان هتل ‌های پنج ستاره تا هاستل و هتل آپارتمان گزینه‌های بسیار متنوعی برای رزرو در این سایت وجود دارد. در نهایت، با وجود پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی دیگر نگرانی باقی نمی‌ماند. فقط باید چمدان خود را با لباس‌های زمستانی پر کنید و برای یک سفر هیجان‌انگیز به پاریس زمستانی آماده شوید.