هزینه آب برق و گاز در دبی چه قدر است؟ + توضیحات کامل

دبی یکی از زیباترین شهرهای امارات متحده است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. امروزه، مردم زیادی به دنبال مهاجرت به این شهر و اخذ اقامت دائم آن هستند. همچنین، دستۀ دیگری از افراد هستند که برای سفر به این شهر آمده و شیفۀ زیبایی و مدرن‌بودن آن شده‌اند.

جاذبه‌های گردشگری دبی، آن را بسیار محبوب می‌کند. حتی بسیاری از سلبریتی‌ها و انسان‌های سرشناس، برای سفر به این شهر می‌آیند و اوقات خوبی را در آن سپری می‌کنند. باتوجه‌ به اینکه دبی پایتخت امارات است، به‌عنوان زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهر در این کشور شناخته شده است. شما می‌توانید با کمترین هزینه، به این شهر سفر کنید و از تمام امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

آیا شما نیز قصد دارید که در این شهر زیبا زندگی کنید اما از هزینه‌های آن خبر ندارید؟ نگران نباشید! در ادامه، هزینه آب و برق و گاز در دبی، به همراه سایر هزینه‌های زندگی در این شهر بررسی شده است. اگر قصد خرید ملک در دبی و زندگی در این منطقه را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اقامت در دبی

بسیاری از مردم، گمان می‌کنند اقامت گرفتن در دبی بسیار دشوار است. با این حال، شما می‌توانید به‌آسانی با خرید ملک، اقامت دبی را دریافت کنید و در عین حال، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت داشته باشید.

پس از دریافت اقامت دبی با خرید ملک، می‌توانید به‌راحتی در این شهر رؤیایی زندگی کنید. حین خرید خانه، اهمیت زیادی دارد که شرایط تحصیل و زندگی در این شهر و هزینه آب و برق و گاز در دبی را نیز بررسی کنید.

اگر قصد دارید که یک خانه در مرکز شهر بخرید، لازم است بدانید که قیمت هر مترمربع زمین، 1200 درهم است؛ بنابراین هزینۀ خرید خانه در این منطقه، از یک میلیون درهم به بالا شروع می‌شود (در زمان نگارش این مقاله، هر یک درهم، 1100 تومان است).

همچنین هزینۀ خرید خانه در حومۀ شهر دبی، حدود متری 825 درهم است. هزینۀ رهن خانه در دبی نیز بسته به موقعیت مکانی آن، از هزینۀ خرید خانه کمتر خواهد بود.

هزینه زندگی در دبی

7

اکثر افراد گمان می‌کنند که هزینه زندگی در دبی برای یک نفر بسیار بالا است. با این حال، هزینۀ زندگی در این شهر برای هرچند نفر، در سطحی متوسط قرار دارد.

بسته به اینکه شما از کدام کشور به این شهر مهاجرت می‌کنید، زندگی در دبی می‌تواند برای شما ارزان یا بسیار گران باشد. همچنین برخی موارد در دبی مانند خوردوخوراک ارزان است؛ اما برخی موارد مانند هزینه آب و برق و گاز در دبی گران هستند.

هزینه آب و برق و گاز در دبی

قبوض خدماتی، جزئی از مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در دبی هستند. هزینه آب و برق و گاز در دبی نسبت به سایر کشورها بالاتر است؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این شهر زندگی کنید، باید این هزینه‌ها را در نظر بگیرید.

با توجه‌ به اینکه این شهر بسیار پیشرفته و مدرن است، باید دقت داشته باشید که از سوخت‌هایی مثل گاز، کمتر استفاده می‌شود. در مقابل، در دبی به جای سوخت‌های فسیلی، بیشتر از سوخت‌های تجدیدپذیر استفاده می‌شود.

هزینۀ ماهانۀ قبض‌های آب، برق، وسایل گرمایشی مانند گاز حدود 700 درهم است. همچنین در کنار هزینه آب و برق و گاز در دبی، باید به هزینۀ اینترنت دقت کنید. هزینۀ ماهانۀ خرید اینترنت در این شهر، از 375 درهم شروع می‌شود.

هزینه تحصیل در دبی:

8

اگر دانشجو هستید و به‌قصد ادامهٔ تحصیل به دبی آمده‌اید، می‌توانید در مدارس دولتی دبی مدرک خود را بگیرید. باید دقت کنید که تحصیل رایگان در مدارس دولتی، فقط مخصوص اتباع دبی است؛ بنابراین به عنوان یک مهاجر، باید شهریۀ غیرثابتی را برای مدارس دولتی و غیردولتی این شهر پرداخت کنید.

هزینۀ تحصیل در مدارس دولتی، 6000 درهم است. البته باید بدانید که هزینۀ تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی، متفاوت و حدود 12000 تا 64000 درهم است. همچنین اگر شما در رده کارشناسی هستید، لازم است که بین 54 هزار الی 173 هزار درهم شهریه بپردازید.

شما می‌توانید در بهترین مدارس و دانشگاه‌های این شهر تحصیل کرده و مدرکی معتبر دریافت کنید. اگر می‌خواهید در دبی زندگی کنید، می‌توانید با خرید خانه، اقامت این شهر را بگیرید و به‌راحتی از مزیت‌ها و امکانات آن، بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید زندگی جدیدی را در یک کشور دیگر شروع کنید، دبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. برای کسب تمام اطلاعات لازم دربارهٔ تحصیل، هزینه آب و برق و گاز در دبی می‌توانید به سایت دی ایکس بی اف پلن مراجعه کنید.

dxboffplan.com علاوه بر ارائۀ تمام اطلاعات موردنیاز، قیمت آپارتمان‌ها و خانه‌های دبی را به شما نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید با یک تماس ساده، خانۀ موردنظر خود را در این شهر خریداری کنید.