برای روتین­های روزانه کدام کرم ضد آفتاب مناسب است؟

کرم ضد آفتاب محصولی است که خریدن آن ربطی به شرایط آب­وهوایی ندارد. این کالا طوری تولید می­شود که بتواند از پوست دربرابر اشعه­های مضر خورشید محافظت کند. بسیاری از افراد معتقد هستند که در زمستان نیازی به استفاده از این کرم ندارند.

به این دسته از افراد باید بگوییم که نور خورشید، فارغ از اینکه در زمستان هستیم یا تابستان، در بین ساعت­های طلوع و غروب به انسان رسیده و نه تنها اشعه­های مضرش را به خورد پوست می­دهد، بلکه می­تواند موجب کاهش شدید رطوبت در سطح پوست و بدن شود.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با مزیت­های استفاده از این کرم کاربردی در روتین­های روزانه بگوییم. همچنین به این نکته مهم بپردازیم که با توجه به طیف گسترده­ای که از این محصولات در بازار موجود است، خرید کدام یک بیشتر توصیه می­شود و کدام یک از آنها در دسته کالاهای پرفروش قرار دارند؟

1

اهمیت خرید کرم ضد آفتاب

این محصول اولین بار با هدف محافظت از پوست دربرابر اشعه­های UV خورشید تولید شد. اما اکنون در میان ویژگی­های متعدد این کرم به این نکته اشاره می­شود که برای جلوگیری از سرطان پوست و ایجاد لکه­های مختلف روی این عضو مهم صورت، باید چنین کرمی را به­طور روزانه استفاده کرد.

از دیگر مزیت­های کرم ضد آفتاب می­توان به نگهداری از رطوبت پوست اشاره کرد. در واقع زمانی که با انجام فعالیت­های روزانه در داخل و خارج از خانه، پوست­تان در معرض شرایط آب­وهوایی مختلف قرار می­گیرد، این نکته بسیار اهمیت دارد که با استفاده از محصولات مراقبت پوستی، نسبت به جلوگیری از تبخیر رطوبت پوست­تان اقدام کنید.

کرم­های ضدآفتاب قادر هستند تا با ایجاد یک لایه محافظتی از تبخیرشدن آب و رطوبت پوست جلوگیری کنند. به همین دلیل فرقی نمی­کند که نوع پوست شما چرب است یا خشک، شاید هم انواع مختلط و حساس تعریف­کننده مدل پوست شما هستند، چیزی که اهمیت دارد این است که وجود انواع این کرم­ها در روتین­های روزانه، می­تواند سلامت پوست­تان را تضمین کند.

کرم ضد آفتاب در چه انواعی تولید می­شود؟

درصورتی­که قصد خرید کرم ضد فتاب را دارید، بهتر است در مرحله اول با انواع این کرم­ها آشنا شوید. در واقع محصولات ضدآفتاب را در قالب پماد، ژل، کرم، اسپری، فلوئید و لوسیون تولید می­کنند که در ادامه به تفاوت و تشریح هر یک پرداخته­ایم:

  • پماد: محصولات ضدآفتابی که با ظاهر پماد به­فروش می­رسند، معمولا از 50 درصد روغن تشکیل می­شوند. توجه داشته باشید که این محصولات با هدف درمانی تولید می­شوند و مناسب کسانی هستند که پوست­های فوق­العاده خشکی دارند.
  • کرم: این دسته از محصولات ضدآفتاب را از ترکیب آب و روغن درست می­کنند. خلاف آنچه در مورد پماد گفتیم، در صورت استفاده از کرم­ها پوست شما دچار چربی نمی­شود. باید اضافه کنیم که کرم ضدافتاب را در مدل­های بی­رنگ و رنگی تولید می­کنند و ضخامتی که این محصولات قادر به ایجادکردن روی پوست دارند، از دیگر انواع محصولات ضدآفتابی بیشتر است.
  • فلوئید: بافت فلوئیدها رقیق است. در ساخت این محصولات از آب زیادی استفاده شده و به همین دلیل خرید آنها به کسانی که پوست چربی دارند توصیه می­شود.
  • ضدافتاب به صورت ژل: ساختار ژل ضد آفتاب به­صورت شفاف بوده و پایه آن از آب تشکیل شده­است. این ژل­ها بیشتر برای پوست­های حساس و دارای آکنه توصیه می­شوند. زیرا در ساختار آنها از الکل یا پارابن استفاده نمی­کنند.
  • لوسیون: لوسین­ها ظاهری شبیه به کرم ضد آفتاب دارند، اما با این تفاوت که ساختار اصلی آنها بیشتر از آب به­وجود آمده تا روغن. این محصولات با سرعت بیشتری به پوست جذب می­شوند و معمولا برای انواع پوست­های چرب، معمولی و مختلط مناسب هستند.
  • خرید ضدافتاب به شکل اسپری: ضدآفتاب­هایی که ساختار اسپری دارند، مشابه سایر اسپری­ها مورد استفاده قرار نمی­گیرند. برای به­کار گیری آنها، ابتدا مقداری به کف دست خود اسپری کرده و بعد مواد خارج­شده را به پوست صورت­تان بمالید. این محصولات بافت سبکی دارند و پوست را دچار چسبندگی و خارش نمی­کنند. ازاین­رو می­توان گفت که بیشتر برای پوست­های حساس مناسب هستند.

2

راهنمای خرید کرم ضدآفتاب

در راهنمای انتخاب کرم ضد آفتاب معمولا مشخصه SPF مورد توجه قرار می­گیرد. دقت داشته باشید که هر چه مقدار SPF موجود در یک محصول بیشتر باشد، قدرت حفاظتی آن کرم در برابر اشعه­های UV خورشید بالاتر خواهد رفت.

به همین دلیل گفته می­شود که اگر دارای پوستی حساس هستید و سلامت پوست­تان دربرابر خورشید با سرعت زیادی به­خطر می­افتد، حتما هنگام خرید کرم ضد افتاب توجه خود را به میزان SPF موجود در محصول موردنظرتان معطوف کنید.

همچنین لازم به ذکر است که حتی اگر پوست صورت­تان حساس نیست و خیلی زود دربرابر خورشید واکنش نشان نمی­دهد، این نکته مهم را لحاظ کنید که داخل محصول از اکسی بنزون، رتینیل پالمیتات و پارابن استفاده نشده باشد.

علت این است که تک­تک موارد گفته­شده ساختار شیمیایی دارند و اگر در تماس مداوم و مستقیم با پوست قرار بگیرند، قادر هستند تا انسان را دچار بیماری­های غیرقابل­جبران مثل سرطان پوست کنند.

خرید کرم ضد آفتاب

برای خرید این محصول، گزینه­های زیادی پیش­روی مشتری­ها است. به همین علت در ادامه برای تکمیل­کردن راهنمای خرید یک کرم ضدآفتاب باکیفیت، چند نمونه از پرفروش­ترین محصولات بازار را آورده­ایم.

Sunscreen مناسب پوست چرب لافارر SPF50

این کرم برای پوست خانم­ها و آقایون مناسب است و از عصاره­های شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه‌ورا و پاپایا درون آن استفاده کرده­اند.

این کرم که از فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی شاواز قابل خریداری است، 40 میلی­لیتر ظرفیت دارد و می­تواند دربرابر اشعه­های UVA و UVB از پوست محافظت کند. دقت کنید که با مصرف این کرم، پوست شما رنگی نخواهد شد.

‫کرم ضدافتاب فلوئید ضد آفتاب مای SPF30 مدل Physical

در تولید این کرم از روغن زیتون، روغن کالاندولا، موم زنبور عسل، عصاره بابونه و ویتامین E استفاده شده­است. همچنین به­دلیل اینکه چربی زیادی در بافت آن پیدا نمی­شود، می­توان نتیجه گرفت که برای پوست­های چرب مناسب است.

درصورتی­که قصد خرید کرم ضد آفتاب را دارید و طرفدار انواع فلوئیدها هستید، می­توانید با سفارش این محصول از آنلاین شاپ شاواز، در کنار محافظت­کردن از پوست خود، از ویژگی­های دیگری مثل قدرت جذب بالا، ضدچروک­بودن، مقاوم دربرابر آب نیز بهره­مند شوید. این محصول فاقد پارابن و سیلیکون است.

خرید ضدافتاب نئودرم SPF50 مدل Max Protect

این کرم بر پایه روغن تولید شده و برای پوست­های خشک و معمولی مناسب است. عصاره دانه گل آفتابگردان موجود در این محصول، بوی خوشایندی به آن داده که این کرم را برای استفاده خانم­ها و آقایان مناسب می­کند. لازم به ذکر است که حجم این کرم 50 میلی­لیتر است و می­تواند از پوست شما در مقابل اشعه­های مضر UVA و UVB محافظت کند.

کرم ضد آفتاب بژ متوسط مناسب پوست چرب لافارر SPF40

این کرم عصاره­های شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه‌ورا انانتیاکلرانتا، اولئانولیک اسید و پاپایا را دارد و سازمان غذا و دارو برای تولید و فروش آن، مجوز صادر کرده است.

با توجه به اینکه پایه این محصول از آب تشکیل می­شود، می­توان گفت که افراد با پوست چرب می­توانند با خرید آن از فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی شاواز، میزان چربی پوست خود را کنترل کرده و از جوش­زدن آن جلوگیری کنند.

باید اشاره کنیم که این کرم را مخصوص خانم­ها تولید کرده­اند و حجم 40 میلی­لیتری آن با محفظه تیوپی­شکل در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

3

کرم ضد آفتاب الارو SPF50 ظرفیت

الارو برندی است که در میان انواع کرم­های ضدآفتاب شهرت زیادی دارد. این مدل از کرم الارو برای پوست­های معمولی مناسب بوده و هیچ رنگ­دانه­ای در بافت آن پیدا نمی­شود.

ازاین­رو اگر نیازمند یک کرم بی­رنگ برای روتین­های پوستی و بیرون ­رفتن­های مکرر خود هستید و پوست معمولی دارید، پیشنهاد می­کنیم که خرید این کرم را در اولویت خود قرار دهید.

علت این توصیه مربوط به قدرت محافظت بالای این کرم دربرابر اشعه­های مضر خورشید می­شود. مصرف آن توسط خانم­ها و آقایان بلامانع است و حجم 50 میلی­لیتری آن می­تواند برای یک ماه یا حتی بیشتر از پوست شما مراقبت کند.

فلوئید ضد آفتاب حاوی ویتامین C پریم SPF50

فرمولاسیون این کرم را با آب پی­ریزی کرده­اند. این محصول فاقد چربی است و برای انواع پوست به­ویژه پوست­های چرب و مختلط توصیه می­شود.

این کرم دارای مواد محافظت­کننده با تاییدیه FDA است و به­دلیل وجود سدیم هیالورونات یک آبرسان قوی شناخته می­شود. با مصرف مداوم این محصول، پوست شما حفاظت وسیعی در برابر اشعه UVA،  UVBو IR به­دست می­آورد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، می­توانید به فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی شاواز مراجعه کنید. زیرا ویژگی­های دیگر این کرم از جمله غیرکومدوژنیک و هیپوآلرژنیک آن، هیچ جای فکری برای خریدش باقی نمی­گذارد.

Sunscreen رنگی مناسب پوست چرب و مختلط نئودرم SPF 50

اگر در دسته خانم­هایی قرار دارید که می­خواهند یک کرم ضد آفتاب مخلوط با کرم­پودر داشته باشند، باید بگوییم که نئودرم بهترین انتخاب پیش­روی شماست.

این کرم مخصوص پوست­های چرب است و در آن از فیلترهای گلیسیرین و سبوماین استفاده شده که همین موضوع تاثیر زیادی در قدرت حفاظت آن مقابل اشعه­های مضر خورشید دارد.

درصورت استفاده مداوم از این محصول می­توانید از سرطان و پیری زودرس پوست جلوگیری کنید. همچنین لازم به ذکر است که کرم نئودرم می­تواند تاثیر زیادی در عدم ایجاد لک­های پوستی داشته باشد.

Sunscreen بژ طبیعی مناسب پوست حساس ویتالیر SPF50

اگر دارای پوست حساسی هستید و بعد از حمام پوست شما دچار خشکی، التهاب و خارش می­شود، بهتر است تا با خرید ویتالیر SPF50 مدل Sensivit از آنلاین شاپ شاواز یک قدم مراقبتی بزرگ برای محافظت از پوست خود بردارید.

این محصول تحمل­پذیری بالایی روی پوست دارد و به کاهش قرمزی و التهاب پوست صورت کمک می­کند. باید اضافه کنیم که این کرم در 2 رنگ بژ طبیعی و بی­رنگ موجود است و خرید آن بیشتر به خانم­ها توصیه می­شود.

لوسیون ضد آفتاب رز بژ مناسب پوست چرب رومینا SPF90

همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، لوسیون­ها بر پایه آب ساخته می­شوند و به همین علت مناسب پوست­های چرب هستند. این محصول یک ضدآفتاب رنگی بوده و فاقد پارابن است.

لوسین ضدآفتاب رومینا به­عنوان یک محصول ضدآلودگی هوا شناخته می­شود و به­دلیل مغذی­بودن و مرطوب­کنندگی بالا، محبوبیت زیادی نزد خانم­ها دارد. در انتها باید اضافه کنیم که در ساخت آن از روغن مورینگا نیز استفاده کرده­اند.

Sunscreenخرید کرم ضدافتاب بژ تیره مناسب پوست خشک و نرمال ژنو SPF50

از عصاره­های آووکادو، اوره و آلوئه­ورا در بافت این محصول استفاده شده­است. باید گفت که وجود ویتامین E درون این کرم باعث می­شود تا خشکی پوست بهبود پیدا کند. به همین علت است که در روتین­های روزانه پوست­های خشک، استفاده از این کرم توصیه می­شود.

اگر به­دنبال یک کرم ضدآفتاب هستید که مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت داشته باشد، می­توانید به فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی شاواز مراجعه کنید. در این آنلاین شاپ امکان دسترسی به پرفروش­ترین محصولات ضدآفتاب موجود در بازار برایتان به­وجود آمده است.

قیمت کرم ضد آفتاب چقدر است؟

حال که با انواع محصولات ضدآفتاب و چند نمونه از پرفروش­ترین­های بازار آشنا شدید، نوبت به بررسی قیمت این محصولات می­رسد. توجه داشته باشید که نرخ تعریف­شده روی هر محصول، بستگی به برند و کارخانه سازنده آن دارد.

علت این است که هر برند از فرمولاسیون خاص خود برای تولید محصولاتش استفاده می­کند. ازاین­رو جای تعجب ندارد که هنگام خرید انواع کرم­های ضدآفتاب، با قیمت­های متفاوتی روبه­رو شوید.

معرفی آنلاین شاپ شاواز

شاواز فروشگاه معتبری است که امکان خرید محصولات لوازم آرایشی بهداشتی، مراقبت مو، مراقبت از پوست، لوازم بهداشتی، عطر، ادکلن و اسپری، بهداشت و زیبایی ناخن و محصولات مراقبت از کودکان را به­فروش می­رساند.

این آنلاین شاپ امکان 7 روز ضمانت بازگشت وجه را روی محصولات خود تعریف کرده و تیم پشتیبانی آن از 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به مشتری­ها است.

به همین دلیل اگر به ­دنبال یک خرید امن و سریع در بستر دیجیتال هستید، می­توانید به وب­سایت این مجموعه مراجعه کرده یا خود را به آدرس تهران، بزرگراه باکری، جنوب کوی ارم، خیابان شهید محسن یعقوبی (بهار جنوبی)، نبش کوچه شهید اکبر اصغرزاده و پلاک 18 برسانید.

جمع­بندی

کرم ضد آفتاب محصولی است که بدون وجود آن نباید به شروع روز پرداخت. این کرم به ­قدری در زندگی افراد اهمیت دارد که می­تواند سلامت پوست آنها را در دوران مختلف زندگی تضمین کند.

انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است که از مهم­ترین­های آنها می­توان به پماد، کرم، اسپری، لوسیون، فلوئید و ژل اشاره کرد.

اگر در پی یک مرکز معتبر جهت خرید پرفروش­ترین کرم­های ضدآفتاب موجود در بازار هستید، می­توانید به وب­سایت شاواز مراجعه کنید. این مجموعه امکان بازگشت وجه را تا 7 روز در اختیار شما قرار داده است.