تالارهای پذیرایی در سال 2030؛ ترکیب تکنولوژی، موسیقی زنده و نورپردازی

تالارهای پذیرایی آینده هیچ شباهتی به تالارهای امروزی نخواهند داشت. چرا که در این تالارها از تکنولوژی‌های جدیدی برای پذیرایی بهتر از مهمانان استفاده خواهد شد. برای مثال، در این تالارها از ترکیب هوش مصنوعی و ربات‌های هوشمند برای برگزاری بدون نقص رویدادهایی مانند مراسم عروسی استفاده خواهد شد. در واقع تمام تکنولوژی‌های مدرن دست به دست یکدیگر می‌دهند تا این تالارها در ابتدا پذیرایی مناسبی از مهمانان خود داشته باشند و با استفاده از موسیقی زنده و نورپردازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز، اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم بزنند. در این مطلب برخی از تجهیزات ضروری برای تالارهای آینده را بررسی خواهیم کرد.

در سال 2030، تالارهای رقص چه ویژگی‌هایی دارند؟

تحول یک کسب‌وکار از امروز شروع شده و تا سال‌ها بعد ادامه دارد. به عبارت دیگر، آغاز مسیر تحول تالارهای پذیرایی در سال 2030، از همین امروز شروع می‌شود. به همین خاطر صاحبان تالارهای پذیرایی باید از همین امروز، تالار خود را برای مدرن شدن تجهیز کنند. اما در امروز و آینده، کدام ویژگی‌ها برای تالارهای پذیرایی ضروری هستند؟ کدام تجهیزات به تالارهای پذیرایی کمک می‌کنند تا محبوبیت بیشتری در میان مشتریان داشته و انتخاب اول افراد باشند؟ باید گفت که تجهیزاتی مانند استیج رقص، میز دیجی و ویدئو وال می‌توانند تالار پذیرایی شما را از شکل سنتی خارج کرده و به تالاری مدرن و جذاب تبدیل کنند. در ادامه با این تجهیزات ضروری برای تالارهای پذیرایی مدرن آشنا می‌شویم.

پیست رقص برای تالارهای پذیرایی مدرن یک ضرورت است

در مراسم عروسی، رقص عروس و داماد و مهمانان یک مرحله بسیار مهم به‌شمار می‌آید. این مرحله در فیلم‌برداری عروسی نیز بسیار مهم است. همچنین مهمانان و عروس و داماد نیز از شادی و رقص خود در طول مراسم تا سال‌ها یاد خواهند کرد. به همین خاطر تالارهای عروسی باید تلاش کنند تا رقص مهمانان به بهترین شکل ممکن برگزار شده و کاملا خاطره‌انگیز باشد. یکی از تجهیزات بسیار محبوب و کاربردی در این زمینه، استیج رقص است. این تجهیز درواقع یک صفحه با کف‌پوش‌های ال ای دی است که عروس و داماد یا مهمانان می‌تواند روی آن پایکوبی کنند. باید اشاره کرد که نورپردازی استیج رقص بسیار جذاب است و جلوه‌ای زیبا و خاطره‌انگیز به رقص مهمانان می‌دهد.

ترکیب نورپردازی پیست رقص با موسیقی مخصوص عروسی، ترکیبی برنده است که در تالارهای سنتی نمی‌توان مشابه آن را مشاهده کرد. همچنین دنس استیج به فیلم عروسی نیز جلوه‌ای خاص می‌دهد. چرا که نورپردازی در زمان شادی مهمانان اهمیت بالایی دارد و می‌تواند هیجان و شادی را به‌خوبی به فیلم عروسی تزریق کند. به همین خاطر اگر می‌خواهید تالاری مدرن و محبوب داشته باشید، پیشنهاد می‌شود از یک استیج رقص حرفه‌ای در آن استفاده کنید.

میز دیجی هیجان را به تالارهای عروسی تزریق می‌کند

طی سال‌های اخیر، در تمام مهمانی‌ها و عروسی‌ها از موسیقی زنده استفاده می‌شود. دیجی‌ها نقش بسیار پررنگی در عروسی‌های امروزی دارند و قطعا در سال‌های آینده نیز همچنان عضوی جدایی‌ناپذیر از مهمانی‌ها و عروسی‌ها خواهند بود. اما برای این که دیجی‌ها بتوانند هیجان را به عروسی‌ها تزریق کنند و مهمانان از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرند و اوقات خوشی داشته باشند، باید برای آن‌ها یک جایگاه ویژه در نظر گرفت. میز دیجی یک تجهیز ضروری برای تالارهای عروسی مدرن است که عموما در بالای سالن و استیج رقص قرار می‌گیرد. مهمانان می‌توانند به‌صورت مداوم دیجی و حرکات موزون او را مشاهده و از حضور خود در مهمانی لذت ببرند.

2

میز DJ درواقع میزی است که دیجی تجهیزات پخش موسیقی خود را روی آن قرار می‌دهد و می‌تواند به مهمانان برای پایکوبی هیجان تزریق کند. این میز ارتفاع نسبتا زیادی دارد و از تمام قسمت‌های تالار قابل مشاهده است. باید اشاره کرد که این میز نیز از نورپردازی مخصوص خود برخوردار است و یک تجهیز جذاب در تالارهای پذیرایی به‌شمار می‌آید.

3

ویدئو وال؛ نورپردازی و هیجان در تالارهای عروسی

احتمالا در سالن‌های برگزاری کنسرت، صفحه نمایش‌های بزرگی را که در پشت سر نوزاندگان و خواننده قرار می‌گیرند، مشاهده کرده‌اید. به این صفحه نمایش‌ها،ویدیو وال گفته می‌شود. در حال حاضر، استفاده از ویدئو وال‌ها در تالارهای پذیرایی مدرن نیز رایج شده است. به‌طور کلی از این تجهیزات برای نمایش ویدیوهای فرمالیته یا ویدیوهای اختصاصی عروس و داماد در تالارهای عروسی استفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای جذاب ویدئو وال در تالارهای عروسی، استفاده از این تجهیزات برای نمایش ویدیوهای هیجان‌انگیز و پرزرق‌وبرق در زمان پخش موسیقی توسط دیجی است.

همان‌طور که اشاره شده، ویدئو وال عموما در پشت سر دیجی یا گروه موسیقی قرار می‌گیرد. به همین خاطر می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، تصاویری جذاب و متناسب با موسیقی در حال پخش را برای مهمانان نمایش داد. باید اشاره کرد که ویدئو وال جلوه‌ای بسیار خاص به تالار پذیرایی شما می‌دهد و آن را به یک سالن مدرن برگزاری مهمانی‌ها تبدیل می‌کند.

برای تجهیز تالارهای عروسی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

اگر قصد تجهیز تالار پذیرایی خود را با تجهیزات مدرن عنوان‌شده در این مطلب دارید، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. چرا که تجهیزات معرفی شده بسیار مدرن هستند و بسیاری از افراد با جزئیات آن‌ها آشنایی ندارند. در ادامه برخی از نکات مهم در زمان تجهیز تالارهای عروسی به این تجهیزات را بررسی می‌کنیم:

  • استیج رقص: یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید پیست رقص، توجه به تراکم پیکسل آن است. به‌طور کلی استیج‌های رقص با تراکم پیکسل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. هرچه مقدار این پارامتر بیشتر باشد، استیج رقص کیفیت نمایش بیشتری خواهد داشت. یک نکته مهم دیگر در این زمینه، توجه به شیشه مورد استفاده در استیج رقص است. این شیشه باید از نوع سکوریت بوده و تحمل وزن مهمانان را داشته باشد. آسان بودن تعمیر و نگهداری استیج رقص، شدت نور مناسب و قابلیت کنترل از دیگر نکاتی هستند که در زمان خرید استیج رقص باید به آن‌ها توجه داشته باشید
  • میز دیجی: این تجهیز باید در ابتدا طراحی زیبایی داشته باشد. چرا که در قلب سالن تالار پذیرایی قرار می‌گیرد و باید بتواند توجه مهمانان را به خود جلب کند. این میز در کنار زیبایی، باید از امکانات کافی برای اجرای دیجی‌ها برخوردار باشد. همچنین داشتن امکاناتی مانند پایه تنظیم ارتفاع، کنترل نور و نمایشگر و میز لپ‌تاپ از دیگر ویژگی‌های یک میز دیجی حرفه‌ای هستند
  • ویدئو وال: ویدئو وال‌ها در دسته‌بندی تلویزیون‌های شهری قرار می‌گیرند و شما باید در زمان خرید، به این نکته توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید ویدئو وال، توجه به تراکم پیکسل و شدت نور این تجهیز است. اگر مساحت سالن تالار شما کوچک است، نباید به سراغ ویدئو وال‌هایی با ابعاد بزرگ و شدت روشنایی زیادی بروید. از طرف دیگر، میزان تراکم پیکسل و شدت روشنایی نیز نباید از حد استاندارد کم‌تر باشد

تالارهای پذیرایی خود را برای سود بیشتر تجهیز کنید

تمام کسب‌وکارها باید خود را برای تحولات آماده کنند. تالارهای عروسی یا پذیرایی نیز قطعا در آینده دچار تحولات زیادی خواهند شد. هرچند که در حال حاضر نیز تنها تالارهایی محبوب و پرتقاضا هستند که خدمات ویژه و متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. تجهیز تالارهای عروسی به استیج رقص، میز دیجی و ویدئو وال قطعا می‌تواند آن‌ها را از دیگر تالارهای موجود متمایز کند. چرا که در حال حاضر مشتریان تالارهای عروسی، به سراغ تالارهایی می‌روند که از این تجهیزات برخوردار هستند و می‌توانند مهمانی‌های آن‌ها را به شکلی متفاوت رقم بزنند. پس پیشنهاد می‌کنیم که خرید این تجهیزات را برای تالارهای عروسی خود در نظر داشته باشید.