تماشای فیلم در سفر؟!

بسیاری از افراد علاقه زیادی به تماشای فیلم و سریال دارند و حتی درطول سفر هم پیگیر این موضوع هستند. مثلا اگر قبل‌تر سریالی را دنبال می‌کردند، می‌خواهند حین سفر هم قسمت‌های جدید سریال را به‌صورت  اینترنتی ببینند. حتی ممکن است برخی از افراد بخواهند تجربه جدیدی در سفر خود رقم بزنند و برای تماشای یک فیلم سینمایی جدید به سینما بروند!

تصور کنید در سفر به شیراز شما یک فیلم سینمایی جدید را در سینما شهر آفتاب شیراز ببیند، واقعا هیجان‌انگیز نیست؟! شما با این‌کار با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ چراکه هم درطول سفر به علایق خود رسیدگی می‌کنید و هم تجربه‌های جدید و خاطره‌انگیزی به دست می‌آورید.

حتی اگر به سینما هم نرفتید، می‌توانید یک کافه یا مکان مناسب دیگر انتخاب کنید و در ساعات فراغت خود به‌صورت اینترنتی با گوشی یا نت‌باکس قسمت جدید سریال محبوبتان را ببینید. مثلا در سفر به اصفهان، پارک لند اصفهان می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای سرو غذا و تماشای فیلم به‌صورت اینترنتی باشد. درچنین شرایطی درنظر داشته باشید که مزاحمتی برای افراد دیگر ایجاد نکنید.

چند پیشنهاد ویژه برای تماشای فیلم در سفر

همان‌طور که گفته شد برای تماشای فیلم در سفر گزینه‌های متنوعی مثل سینما، نت باکس و... در اختیار دارید. در این مقاله برای کسانی به شیراز و اصفهان سفر می‌کنند چند پیشنهاد ویژه داریم که درادامه مطرح خواهیم کرد.

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز

اگر به شهر شاعران و هنردوستان سفر می‌کنید حتما سری به این مرکز هنری و شاهکار معماری بزنید. سینما شهر آفتاب شیراز واقع در بلوار دکتر حسابی، مجتمع بزرگ خلیج فارس شیراز، یک مجموعه شیک و به‌روز و مجهز است که از بهترین سینماها محسوب می‌شود. قطعا علاوه‌بر تجربه به‌یاد ماندنی تماشای فیلم در این سینمای درجه یک، تحت تاثیر زیبایی‌های بصری و فضاسازی و معماری مینیمال و بی‌نظیر این مجموعه قرار خواهید گرفت.

5

دریافت جایزه‌های مختلف معماری نشان از این دارد که پردیس شهر آفتاب به همه جنبه‌های یک مرکز هنری توجه ویژه داشته است. این مجموعه شامل 8 سالن است و 1600 نفر ظرفیت دارد. فضاهای داخلی برای معلولین مناسب‌سازی شده و امکانات مختلفی برای استفاده همه افراد در آن درنظر گرفته شده است. کیفیت و سطح استاندارد این سینما بسیار بالا بوده و از تکنولوژی پیشرفته صدا و تصویر بهره برده است.

اگر همراه دوستان و خانواده به سفر می‌روید، می‌توانید با رزرو سالن vip یک تجربه هیجان‌انگیز از تماشای دسته‌جمعی فیلم در سفر برای خود رقم بزنید. تکنولوژی دالبی، صدای استریو، کیفیت تصویر، سالن‌های تمیز و زیبا، صندلی‌های راحت و نور و تهویه مناسب، همه و همه در سینما خلیج فارس شیراز برای جلب رضایت شما درنظر گرفته شده است. امکان خرید اینترنتی بلیط هم خیال شما را از بابت وجود ظرفیت خالی راحت می‌کند.

حتما از قبل یک روز را برای این تجربه لذت‌بخش درنظر بگیرید و با رزرو صندلی دلخواه خود برای فیلم مورد نظرتان بلیط اینترنتی تهیه کنید و با خیال راحت به سینما شهر آفتاب بروید. موقعیت مکانی خارج از شهر این مجموعه می‌تواند تجربه تماشای یک فیلم در آرامش و به‌دور از هیاهوی شهری را برایتان رقم بزند. همچنین می‌توانید با یک برنامه‌ریزی برای گردش بعد از فیلم در اطراف شهر و تماشای شهر از ایوان زیبای مجموعه خلیج فارس این تجربه به‌یادماندنی را تکمیل کنید.

از دیگر مزایای سینما شهر آفتاب شیراز قرارگیری آن در مجموعه بی‌نظیر خلیج فارس و امکان استفاده از رستوران و فروشگاه‌ها و سایر امکانات این مجموعه است. کافه رستووران‌ها و کتابفروشی و گالری‌های هنری و همچنین بولینگ و سایر تفریحات و سرگرمی‌ها برای شما یک روز زیبا و یک تفریح تمام عیار در سفر می‌سازند. توصیه می‌کنیم این تجربه دلپذیر را از دست ندهید.

پارک لند اصفهان

همان‌طور که گفته شد در سفر به نصف جهان، بهتر است به کافه پارک لند اصفهان سر بزنید. این مجموعه بی‌نظیر یک کافه رستوران مجهز با انواع غذاهای ایرانی و خارجی است. این کافه رستوران در بلوار سعدی و حاشیه زاینده‌رود اصفهان قرار دارد. می‌توانید انواع فست فود و غذاهای سنتی و دریایی و بین‌المللی را در این رستوران سفارش دهید. همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم و دم‌نوش‌ها و... در قسمت کافه این مجموعه سرو می‌شوند.

6

موقعیت مکانی این رستوران و قرارگیری در کنار زاینده‌رود زیبا یک منظره چشم‌نواز و دلپذیر برای شما ایجاد می‌کند. علاوه بر کیفیت غذا، امکان سرو غذا در فضای آزاد و بهره‌بردن از زیبایی‌های محیط یک امتیاز ویژه برای این مجموعه است. این رستوران آمادگی پذیرایی از 80 نفر را در وعده‌های نهار و شام با بهترین کیفیت دارد. زمان آماده شدن غذا در پارک لند اصفهان حداکثر 10 تا 15 دقیقه است و خدمات‌رسانی با سرعت و کیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

همچنین شما می‌توانید از امکان سفارش تلفنی و پیک رایگان این مجموعه هم استفاده کنید. اگر برای تجربه تماشای فیلم در سفر تماشای آنلاین با گوشی را انتخاب کرده‌اید، ما فضای زیبای پارک لند و تجربه طعم‌های به‌یاد ماندنی در کنار تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پس اگر یک روز بعد از صرف صبحانه در هتل به قصد گشت‌وگذار در شهر زیبای اصفهان و قدم زدن کنار زاینده‌رود بیرون رفتید، حتما نهار را در پارک لند نوش جان کنید و باخیال آسوده به‌صورت اینترنتی سریال محبوبتان را در فضای دلچسب این رستوران تماشا کنید.

سفر فرصتی تازه

در این مطلب دو جاذبه گردشگری در دو شهر زیبای اصفهان و شیراز را به شما معرفی کردیم که بی‌شک می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی برایتان رقم بزند. از آن‌جا که سفر فرصتی برای فراغت و درک تجربه‌های تازه است، پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را محدود به استراحت در هتل یا بازدید از مکان‌های همیشگی نکنید. تماشای فیلم در سفر، تجربه طعم‌های متفاوت و سرزدن به مکان‌های تازه می‌تواند یک خاطره متفاوت و جذاب برایتان بسازد.

پس حتما پارک لند اصفهان و مجموعه شهر آفتاب شیراز را درلیست مقاصد تفریحی سفر خود قرار دهید.