مقایسه هتل های دبی | مقایسه 5 هتل برتر دبی

شهر دبی با سواحل زیبا و ساختمان‌های شیک و مجلل، همچون نگینی در قلب خاورمیانه می‌درخشد. این شهر توریستی، طرفداران زیادی بین گردشگرانی که قصد دارند تعطیلات مهیج و مفرحی را تجربه کنند، دارد. از جاذبه‌های دیدنی دبی می‌توان به آثار معماری شگفت‌انگیز مدرن اشاره کرد که البته هتل‌های آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مقایسه هتل های دبی نشان‌دهنده وجود تنوع در امکانات رفاهی و تفریحی هر کدام از هتل‌های این شهر است، به‌گونه‌ای که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. در صورتی که قصد سفر به دبی و اقامت در بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های این شهر را دارید، بهتر است با این مطلب همراه باشید. 

03

کدامیک از هتل های دبی برای شما مناسب تر است؟

از آنجایی که شهر دبی، یک مقصد گردشگری محبوب و پرطرفدار است، توریست‌های زیادی نیز برای گذران اوقات فراغت به این شهر رفت‌وآمد می‌کنند. همین امر باعث احداث هتل‌های مجلل و لوکس در این شهر شده که دست مسافران را برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها باز گذاشته است. مقایسه هتل های دبی به شما کمک می‌کند تا بتوانید هتلی را رزرو کنید که با اولویت‌ها، علاقه و بودجه شما همخوانی داشته و لحظات خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌دهد. همچنین مطمئن‌ترین راه برای مقایسه قیمت و امکانات هر کدام از هتل های دبی و ررزو آن این است که به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و با خیال راحت سفر خود را به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی آغاز کنید. برخی از معروف‌ترین هتل‌های دبی که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند، عبارت است از:

هتل هالیدی این؛ هتلی با قیمت مناسب

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند یک سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به دبی را تجربه کنند، مقایسه هتل های دبی از نظر قیمت واحدهای اقامتی اهمیت زیادی دارد. این در حالی است که دبی یک شهر گران و مدرن محسوب می‌شود و یافتن هتل‌های ارزان و خوش قیمت در آن، کار نسبتا دشواری است. اما نگران نباشید، زیرا هتل هالیدی این اکسپرسHoliday Inn Express  یک گزینه مناسب برای شما است که درعین قیمت مناسب، امکانات اقامتی و رفاهی بسیار خوبی را نیز به شما ارائه می‌دهد. هتل هالیدی این در جاده شیخ زاید و در نزدیکی دبی مال قرار دارد و به مراکز اصلی شهر، جاذبه‌های دیدنی و تفریحی مانند برج خلیفه و ساحل جمیرا، دسترسی آسانی دارد.

هتل جمیرا دار آل ماسیاف؛ هتلی مناسب برای خانواده

اگر با اعضای خانواده خود به دبی سفر می‌کنید، باید در مقایسه هتل های دبی به دنبال هتلی باشید که برای جمع خانوادگی مناسب باشد. پیشنهاد ما به شما هتل جمیرا دار آل ماسیاف  Jumeirah Dar Al Masyaf است، زیرا این هتل در دبی به‌عنوان بهترین هتل خانوادگی که در بخشی از یک تفرجگاه ساحلی قرار دارد، شناخته می‌شود. شما می‌توانید در کنار خانواده خود در یکی از 283 سوئیت شیک و مجلل و همچنین 29 خانه تابستانی(با استخر جداگانه) این هتل منحصربه‌فرد، اقامتی خاطره‌انگیز و مفرح را تجربه کنید. برخی از بخش‌های خاص و تفریحی هتل جمیرا دار آل ماسیاف عبارت است از:

  • ۵۰ رستوران
  • سه استخر رو باز
  • پناهگاه لاکپشت‌ها
  • ساحلی خصوصی
  • دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی

هتل جمیرا زعبیل سرای؛ هتلی برای عشاق

02

در مقایسه هتل های دبی باید به فکر زوج‌هایی که به تازگی به هم رسیده‌اند و سفری عاشقانه را آغاز کرده‌اند، هم باشیم. هتل جمیرا زعبیل سرای Jumeirah Zabeel Saray ، 38 واحد اقامتی به‌صورت سوئیت دارد که با دکوراسیون سلطنتی تزئین شده و برای اقامت زوج‌های عاشق بسیار مناسب است. بسیاری از گردشگرانی که برای سالگرد ازدواج، ماه عسل یا جشن گرفتن رویدادهای خاصی مانند تولد یا ولنتاین به دبی سفر می‌کنند، در هتل جمیرا زعبیل سرای اقامتی رویایی دارند. این هتل در اطراف باغ‌های گرمسیری و استخر بزرگ قرار دارد و امکان گشت‌وگذار در ساحل خصوصی و همچنین وقت‌گذرانی در آبگرم تالیس عثمانی را برای شما فراهم کرده است.

هتل رافلز؛ هتلی مناسب برای تفریحات شبانه

در میان گردشگران مختلف شهر دبی، بسیاری به‌همراه دوستان خود سفر کرده و به‌دنبال تفریحات مهیج و سرگرم‌کننده هستند. اگر شما نیز قصد دارید با دوستان خود به دبی بروید، باید در مقایسه هتل های دبی، هتلی را انتخاب کنید که امکانات تفریحی زیادی داشته و برای گذران اوقات مفرح و مهیج مناسب باشد. هتل رافلز Raffles ، هتلی است که در مرکز شهر دبی قرار دارد و برای انجام تفریحات شبانه بسیار مناسب است. تمام 252 واحد اقامتی این هتل مجهزبه سیستم دیجیتالی و اینترنت رایگان است. در پشت بام این هتل 7 رستوران و بار قرار دارد که مناظر باشکوهی از شهر دبی را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد.

هتل برج العرب؛ هتلی لوکس با مناظر شگفت انگیز

01

اگر می‌خواهید در سفر خود به شهر دبی، اقامت در مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما هتل برج العرب است. این هتل در مقایسه هتل های دبی، یکی از جاذبه‌های دیدنی و برجسته شهر محسوب می‌شود و کمتر کسی وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. هزینه اقامت در این هتل زیاد است، اما اگر بودجه کافی برای سفر خود دارید، فرصت حضور در باشکوه‌ترین بنای دبی را از دست ندهید. مهم نیست در کدامیک از اتاق‌های این هتل اقامت دارید، چراکه منظره پیش‌روی شما جزایر پالم، برج خلیفه و خلیج فارس است. از امکانات تفریحی و خاص هتل برج العرب می‌توان به وجود آبگرم، 9 رستوران، ساحل خصوصی، پنج استخر و... اشاره کرد.

مقایسه تور دبی

حالا که با لیستی از متنوع‌ترین هتل‌های دبی آشنا شدید، باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید. مقایسه هتل های دبی به شما در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین واحدهای اقامتی در این شهر توریستی و تجربه اقامتی مهیج و مفرح کمک می‌کند، اما باید درنظر داشته باشید که اگر قرار است با تورهای گردشگری به دبی سفر کنید، انتخاب و رزرو هتل از وظایف اصلی آژانس‌های گردشگری محسوب می‌شود.

بنابراین اگر قصد دارید با تورهای مسافری به دبی بروید و درعین حال در هتلی باب میل خود اقامت داشته باشید، باید از طریق آژانس‌های مسافرتی حرفه‌ای و سایت‌های معتبر و فعال در زمینه معرفی و فروش تور دبی، برای این کار اقدام کنید تا سفری خاطره‌انگیز و رویایی به زیباترین و لوکس‌ترین شهر در خاورمیانه داشته باشید.

سخن پایانی

دبی از شهرهای توریستی است که لوکس‌ترین و مجلل‌ترین امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی را برای گردشگران خود فراهم می‌کند. برای سفر به دبی و تجربه اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز باید به مقایسه هتل های دبی بپردازید تا بتوانید لذت سفر خود به این شهر شگفت‌انگیز را دوچندان کنید. هتل‌های زیادی در دبی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی دارند و سلیقه‌های متفاوتی را پوشش می‌دهند. بنابراین توصیه می‌شود با توجه‌به بودجه، سلیقه و همچنین همراهان خود، بهترین هتل دبی را انتخاب کنید.