نحوه انتخاب ساعت ست برای استفاده روزمره و خاص

ساعت‌ها با پیشرفت مد در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. با توجه به تنوع برندهای ساعت سازی و طراحی‌ها انتخاب و خرید ساعت مچی در اکثر مردم چالش برانگیز می‌شود. حال انتخاب و خرید ساعت مچی ست که باید مورد تایید سلیقه دو نفر باشد احتمالا سخت‌تر هم می‌شود. در اینجا قصد ما ارائه چند راه حل برای انتخاب ساعت دلخواه شما با معرفی چند مدل ساعت مچی ست مناسب استفاده روزمره است. در ادامه اطلاعات بیشتر را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

01

نکات مهم قبل از خرید ساعت ست:

  1. به سلیقه هر دو طرف باید توجه شود: برای مثال اگر اکثرا استایل شما اسپرت است و به ساعت ورزشی علاقه مندید، همسر شما ممکن است به این سبک ساعت علاقه‌ای نداشته باشد. به علاوه اینکه در انتخاب سبک ساعت مچی ست باید این را در نظر بگیرید که ساعت شما باید برای استایل‌های رسمی، مهمانی‌ها و حتی روزانه کاربردی باشد.
  2. چه قابلیت یا ویژگی از ساعت انتظار دارید؟: انتخاب ویژگی‌های داخل ساعت باید متناسب با نیاز شما باشد. برای مثال اگر شما یک بیزینس با خارج از کشور انجام می‌دهید، قطعا یک ساعت مچی با قابلیت چند زمانه یا ساعت جهانی برای‌تان مناسب است. یا اکثر آقایان به خرید ساعت مچی مردانه با ویژگی نمایش تاریخ برای فراموش نکردن تاریخ‌های مهم نیازمندند.
  3. بند ساعت مچی را فراموش نکنید: بعد از مشخص کردن سبک طراحی ساعت و ویژگی‌های به کار رفته در آن، باید نوع بند ساعت را هم انتخاب کنید. بند ساعت مچی نشان دهنده استایل شماست. ساعت بند فلزی اکثرا انتخاب افراد مدیر یا استایل‌های رسمی است. در حالی که ساعت بند چرمی برای مهمانی‌ها و ست کردن با اکسسوری‌های دیگر مناسب است.
  4. موتور ساعت پر اهمیت است: انتخاب نوع موتور ساعت به فعالیت شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید ساعت ست‌تان را برای استفاده روزمره به دست کنید و شغل شما پر تحرک است و احتمال آسیب به ساعت وجود دارد، انتخاب موتور کوارتز بهتر می‌باشد. اما اگر شغل پرخطری ندارید و احتمال آسیب یا ضربه به ساعت وجود ندارد، می‌توانید ساعت اتوماتیک انتخاب کنید.
  5. برند ساعت یکی از ملاک‌هاست: اینکه برند ساعت مچی شما چیست و چقدر معتبر است نباید فراموشتان شود. اعتبار برند سازنده نشان دهنده درجه کیفیت، خدمات پس از فروش مناسب و اصالت ساعت مچی شماست. با توجه به تعداد زیاد برنده‌های سازنده ساعت قابل درک است انتخاب برای شما سخت شود. بنابراین برای انتخاب برند مناسب با بودجه مد نظرتان حتما از یک کارشناس ساعت کمک بگیرید.
  6. بودجه مد نظرتان را مشخص کنید: همانطور که اشاره شد، مشخص کردن بودجه خرید ساعت مچی در انتخاب بهترین برند در آن محدوده قیمت به شما برای تصمیم گیری درست کمک می‌کند.

 

ساعت ست مناسب استفاده روزمره:

اکثر زوج‌ها، در خرید ساعت ست ترجیح می‌دهند چند سبک ساعت مچی ست متفاوت برای استایل‌های رسمی (مهمانی‌ها)، استایل اسپرت و استایل روزمره داشته باشند. در اینجا تمرکز ما معرفی 3 ساعت مچی ست مناسب برای استایل روزانه و استفاده روزمره است. اگر قصد خرید ساعت مچی ست مناسب روزانه را دارید، علاوه بر این 3 مدل پیشنهادی می‌توانید مدل‌های بیشتری را در سایت ایران تایمر مشاهده کنید.

 

02

ساعت ست فستینا مدل F20011/1 و F20010/2:

یک پیشنهاد منحصر به فرد برای خرید ساعت ست قیمت مناسب و سوئیسی. فستینا یک برند ساعت سوئیسی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و متناسب با آن کیفیت مطلوبی هم دارد. این ساعت ست بند چرمی ظاهری ساده و کلاسیک دارد. به راحتی می‌توانید بند ساعت را با اکسسوری‌های دیگرتان مانند: دستبند چرمی، کیف، کفش و برای آقایان با رنگ کمربند ست کنید. به این طریق نه تنها شما یک ساعت سوئیسی با کیفیت دارید، بلکه خوش استایل تر هم به چشم خواهید آمد. از نکات مثبت دیگر این مدل، قابلیت ضد آب آن می‌باشد. این مدل یک ساعت ضد آب مناسب استفاده در عمق کم (استخر) است.

مشخصات کامل ساعت:

اصالت کشور سازنده: سوئیس

جنس شیشه: کریستال معدنی با پوشش یاقوت کبود

جنس بند: چرم طبیعی

ویژگی: نمایش تاریخ

میزان ضد آب: تا 100 متر (مناسب شنا در عمق کم)

 

03

ساعت ست رومانسون مدل TM4236CL1RA36R-BK و TM4236CM1RA36R-BK:

این مدل ساعت مچی ست رومانسون بخاطر جنس به کار رفته در بند، بیشتر جلب توجه می‌کند. جنس به کار رفته در بند ساعت ترکیبی از استیل و سرامیک است. طراحی صفحه ساعت و ترکیب رنگبندی به کار رفته در این مدل، دست شما را برای استفاده از این ساعت برای استایل روزمره باز نگه می‌دارد. از یک زیر ثانیه کوچک در زیر صفحه ساعت استفاده شده اما حس شلوغی از آن دریافت نخواهید کرد. این در حالی است که اکثر خانم‌ها نیز ساعت‌های رنگ طلایی و مسی را بخاطر راحت‌تر ست شدن با زیورآلات ترجیح می‌دهند. این ساعت رومانسون با ترکیب هر دو این رنگ‌ها احتمالا پاسخ مناسبی به سلیقه شما و همسرتان می‌دهد. با اینکه اصالت کشور سازنده برند رومانسون کره جنوبی است اما موتور کوارتز به کار رفته در این مدل، ساخت سوئیس می‌باشد. اکثر آقایان به ساعت مشکی رنگ یا رنگ‌های تیره علاقه دارند.

مشخصات کامل ساعت:

اصالت کشور سازنده: کره جنوبی (موتور سوئیسی)

جنس شیشه: کریستال معدنی با پوشش یاقوت کبود

جنس بند: ترکیب سرامیک و استیل

ویژگی: زیر ثانیه

میزان ضد آب: تا 30 متر (در حد تعریق دست)

 

04

ساعت ست دنیل ولینگتون مدل DW00100480 و DW00100481:

اگر به دنبال خرید ساعت مچی با استایل فشن اما مناسب استایل روزمره هستید، ساعت‌های دنیل ولینگتون انتخاب بهتری برای شما هستند. دنیل ولینگتون جزو آن دسته از برندهایی است که در تولید ساعت مینیمال و فشن تبحر دارد. مانند این مدل ساعت ست بند حصیری که جدا از بند جذابش، ترکیب رنگ بندی جالبی هم دارد. هر دو رنگ به کار رفته در این ساعت دنیل ولینگتون، جزو رنگ‌های ترند در صنعت ساعت سازی است. این مدل برخلاف 2 مدل قبلی که معرفی کردیم، هیچ ویژگی و حتی ثانیه شمار هم ندارد. پس اگر سبک ساعت‌های بسیار ساده و مینیمال را می‌پسندید، این مدل قطعا برای شما جذاب می‌باشد. قیمت ساعت دنیل ولینگتون به نسبت شناخته بودن برند و کیفیتی که دارد توجیه دارد.

مشخصات کامل ساعت:

اصالت کشور سازنده: سوئد

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس بند: استیل

میزان ضد آب: تا 30 متر (در حد تعریق دست)

خرید ساعت ست برند و اورجینال

این را در نظر داشته باشید که ساعت ست شما قرار است همیشه و همه جا همراه تان باشد. پس قبل از هر چیزی اولویت تان را خرید ساعت مچی اورجینال قرار دهید. خرید ساعت اورجینال با برند اصل، خیال شما را در استفاده طولانی مدت راحت می‌کند. و همچنین مطمئن هستید مبلغی که بابت خرید ساعت پرداخت کردید، بیهوده نبوده و صرف یک کالای بی کیفیت و تقلبی نشده. برای تجربه یک خرید مطمئن، فروشگاه و سایت اینترنتی ایران تایمر یک مرجع مطمئن و البته متنوع برای شماست. ایران تایمر با بیش از 1 دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه ساعت مچی اورجینال و دیگر اکسسوری‌ها، امروزه نمایندگی بیش از 300 برند جهانی را دارد. در این مجموعه شما به یک ویترین بزرگ و متنوع دسترسی دارید که به کمک مشاوران ایران تایمر نیز میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.