قیمت ساعت هابلوت اصل مهران مدیری : بررسی 0 تا 100

مهران مدیری از مشهورترین کارگردانان، مجریان و بازیگران حال حاضر ایران است. از آنجاییکه مهران مدیری علاقه وافری به ساعت مچی دارد، کلکسیون کاملی از ساعت های سوئیسی دارد. از برندهای ساعت مچی سوئیسی مورد علاقه مهران مدیری هابلوت (هوبلو) است. قیمت ساعت هابلوت اصل مهران مدیری در حدود ۱۲۰۰۰ دلار است.

هابلوت یا به اصطلاح هوبلو از جمله برندهای موفقی است که در زمره گرانترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی قرار دارد. مهران مدیری مدل های مختلفی از این ساعت را دارد که با این ساعت ها در برنامه های مختلفی مانند دورهمی و یا مراسمات دیگر ظاهر میشود. از جمله این مدل ها میتوان به Hublot Classic Fusion Power Reserve 8 Days و هوبلو فیوژن صفحه سرمه ای اشاره کرد. برخلاف انتقادات بسیاری که به این اقدام شده است، طرفداران مهران مدیری از این خرید او استقبال کردند و این اقدام وی را تحسین برانگیز خواندند.

به نقل از وبسایت فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری از آنجاییکه قیمت ساعت های هابلوت در ایران بسیار بالا است، خرید آن برای بسیاری از افراد دشوار است. اما حتما نیازی نیست که یک ساعت مچی گران‌قیمت ببندید. برندهای معتبر بسیاری هستند که ساعت مچی های با کیفیت بالایی تولید میکنند. این ساعت مچی ها بنا به تکنولوژی هایی که درون آنها به کار رفته است، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و پاسخگوی نیازهای تمامی افراد است. اما یادتان باشد که اگر میخواهید یک ساعت مچی باکیفیت داشته باشید، حتما باید مدل اصلی آن را بخرید. شما نمیتوانید از یک ساعت مچی فیک، کیفیت و طول عمری مانند ساعت اصل را بخواهید. اگر میخواهید یک ساعت مچی اصل به کالکشن ساعت های خود اضافه کنید، وارد این لینک شوید.

درباره ساعت هابلوت فیوژن مهران مدیری

به نقل از وبسایت chrono24 ساعت هابلوت فیوژن یکی از محصولات برجسته شرکت سوئیسی هابلوت است. این ساعت با ترکیب عناصر مختلف به صورت زیبا و منحصر به فردی طراحی شده است. نام فیوژن که در ادامه این ساعت میاید، به ترکیب و ادغام مواد و تکنولوژی های مختلف در ساخت ساعت اشاره دارد. در ساعت های هابلوت فیوژن از مواد گرانبهایی مانند تیتانیوم، طلا و استیل ضد زنگ استفاده میشود. طراحی ساعت های هابلوت فیوژن به گونه ای است که به راحتی در موقعیت های مختلف مانند مجالس رسمی، قرارهای کاری و یا حتی ورزش هم از آن استفاده کنید. هابلوت فیوژن علاوه بر ظاهر منحصر به فردی که دارد،‌به دقت و عملکرد بالایش هم معروف است. برند هابلوت از تکنولوژی های پیشرفته برای ساخت موتور ساعت استفاده میکند.

ساعت هابلوت فیوژن به عنوان یکی از ساعت های لوکس و انحصاری شناخته میشود. این ساعت به دلیل طرح بینظیر و استفاده از مواد باکیفیت بالا، موردتوجه علاقه‌مندان به ساعت های مدرن و شیک قرار میگیرد. قیمت ساعت هابلوت فیوژن متناسب با کیفیت بالا و ارزش آن است و معمولا در رده بالای قیمتی قرار دارد. از آنجاییکه مهران مدیری سلیقه بی نظیری در انتخاب ساعت دارد، پس تعجبی ندارد که هابلوت فیوژن از ساعت های موردعلاقه او باشد. قیمت جهانی ساعت هابلوت فیوژن اصل مهران مدیری ۶۷۹۵ دلار است.

01

درباره ساعت Hublot Classic Fusion Power Reserve 8 Days

ساعت مچی هابلوت مدل classic fusion یکی از محصولات معروف و محبوب این برند سوئیسی در عرصه ساعت سازی است. این ساعت با طراحی شیک وظاهری خاص و منحصر به فرد، جذابیت بسیاری دارد. به نقل از وبسایت فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری این مدل از برند هوبلو معروف ترین و بهترین مدل ساعت هوبلو بعد از مدل بیگ بنگ است. طراحی این ساعت بسیار زیباست و از مواد باکیفیتی مانند استیل ضد زنگ و یا طلا ساخته میشود. این ساعت یک قاب باریک و تمیز دارد که به آن ظاهری جذاب و شیک بخشیده است.

همچنین بند ساعت از مواد باکیفیتی مانند چرم خالص و یا استیل ساخته میشود. همین موضوع باعث راحتی و استحکام ساعت برروی دست میشود. ساعت هابلوت مدل classic fusion دارای قابلیت متنوعی مانند نمایش زمان دقیق و تقویم یکپارچه است. همچنین این ساعت موتورهای بسیار دقیق و قدرتمندی دارد که به شما اجازه میدهد همیشه زمان صحیح را بدانید.

ساعت Hublot Classic Fusion یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک ساعت شیک، با کیفیت و مستحکم هستند. یکی از مهمترین ظرافت هایی که در طراحی این ساعت است، استفاده از رنگ مشکی به عنوان رنگ اصلی و رنگ رزگلد برای قاب و خطوط داخلی ساعت است که در دنیای هنر و طراحی، بسیار نادر و به ندرت مورد استفاده واقع می شود. همچنین برند هابلوت به عنوان یکی از برندهای معتبر و معروف در عرصه ساعت سازی شناخته میشوند و از جنبه قیمتی و برند، ساعت های این برند ارزش خرید بالایی دارند. ساعت هابلوت فیوژن کلاسیک از مدل هایی است که مهران مدیری بسیار از آن استفاده میکند. ین ساعت در برنامه ی دور همی در دست او دیده شده است. اما قیمت ساعت هابلوت فیوژن کلاسیک اصل مهران مدیری چند است؟ بهتر است بدانید قیمت جهانی این ساعت در حدود ۲۹,۸۰۰ دلار است.

03

درباره برند هابلوت بیشتر بدانید!

هابلوت یکی از کمپانی های لوکس ساعت سوئیسی است که توسط کارلو کروکو در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد. کارلو کروکو از ساعت سازان مطرح سوئیسی بود که کارخانه این برند را در شهر نیون سوئیس برپا کرد.  او برند هابلوت را با هدف ساخت ساعت‌هایی با طراحی بی‌نظیر و استفاده از مواد نوآورانه تأسیس کرد. ایده اصلی او در طراحی بند ساعت‌ها بر پایه ترکیبی از لاستیک و طلا بود که نقش بزرگی در شناخت برند هابلوت ایفا کرد. هابلوت در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ ساعتی به نام بیگ بنگ را تولید کرد.

ساعت هابلوت از تکنولوژی پیشرفته استفاده میکند و به دقت بالای ساعت هایش در دنیا مشهور است. همچنین ساعت هابلوت به عنوان یک نماد برای نشان دادن ثروت در بین مردان و زنان استفاده میشود. در مجموع، ساعت های هابلوت با کیفیت بالا، طرح متنوع و نوآوری های پیوسته ای که دارد، یک گزینه ایده آل برای علاقمندان به ساعت های لوکس و مدرن است.

در پایان

ساعت مچی از اکسسوری های موردعلاقه تمامی سلبریتی هاست. اغلب سلبریتی ها و افراد مشهور به دلیل جایگاهی که دارند، بیشتر از برندهای لوکس استفاده میکنند. اما این بدان معنا نیست که ساعت مچی هایی که قیمت مقرون به صرفه ای دارند، کیفیت بالایی ندارند. برخی برندهای ساعت مقرون به صرفه، از تکنولوژی های بیشتری در ساخت ساعت‌ها استفاده میکنند. بنا به نیاز و علاقه خودتان میتوانید از بین مدل های مختلف ساعت های با قیمت اقتصادی انتخاب های خوبی داشته باشید. اما توجه داشته باشید که تنها باید ساعت مچی اصل بخرید. اینکه بتوانید یک فروشگاه پیدا کتید که تمامی محصولاتش اصل باشد کاری دشوار است. فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری از فروشگاه های معتبری است که تمامی مدل های ساعت مچی آن اصل هستند و به همراه یک کارت گارانتی معتبر تقدیم شما خواهند شد.