جذاب‌ترین عطر های  زنانه از نظر آقایان

قطعاً عطر اصل کیفیت بالاتری نسبت به ادکلن‌های دیگر دارد به همین دلیل برای خرید ادکلن اصل باید دقت بیشتری داشته باشید. اکثرا  ادکلن زنانه شیرین بیشترین طرفدار را دارند چون اغلب ادکلن زنانه رایحه‌ای ملایم و شیرین و یا گرم و شیرین دارند.

قطعاً عطر اصل کیفیت بالاتری نسبت به ادکلن‌های دیگر دارد به همین دلیل برای خرید ادکلن اصل باید دقت بیشتری داشته باشید. اکثرا  ادکلن زنانه شیرین بیشترین طرفدار را دارند چون اغلب ادکلن زنانه رایحه‌ای ملایم و شیرین و یا گرم و شیرین دارند.

در این نوشته قصد داریم به ۹ ادکلن زنانه جذاب از نظر آقایان اشاره کنیم به همین دلیل به عطرهایی اشاره خواهیم کرد که بیشترین بازخورد از طرف آقایان دارند و پرفورمنس خوبی از خود ارائه می‌دهند.

عطر کوکومادمازل شنل

به طور مسلم نام برند و لوکس شنل را شنیده‌اید این برند مد و فشن در زمینه تولید عطر و ادکلن نیز فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۰۱ موفق‌ترین و پرفروش‌ترین عطر زنانه خود را با نام کوکومادمازل با طراحی عطرساز معروف به نام جک پولژ عرضه کرد این عطر در حال حاضر پر بازخوردترین و محبوب‌ترین محصول عطر و ادکلن این شرکت می‌باشد کوکومادمازل رایحه ای شیرین و ملایم دارد و در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای دسته‌بندی می‌شود و نت‌های گریپ فروت و یاس و پچولی نتهای غالب این عطر هستند.

استفاده از این عطر در قرارهای رسمی و عاشقانه گزینه‌ای مناسب است با استایل رسمی بیشتر ست می‌شود.

10

عطر مون گرلن

گرلن مون در سال ۲۰۱۷ توسط برند فرانسوی گرلن معرفی و عرضه شد این عطر رایحه‌ای بسیار ملیح و همه پسند دارد و رایحه غالب آن نت وانیل و اسطوخودوس و نت‌های چوبی است این عطر بسیار شیک و لوکس که از بطری جذابی نیز بهره می‌برد رایحه‌ای آرامبخش دارد و با استفاده از آن حس خوبی به شما منتقل می‌شود و پس از استفاده طولانی مدت از این عطر امکان دارد عاشقش شوید و به دلیل وجود رایحه وانیل در ترکیبات گرلن مون باعث می‌شود برای آقایان نیز جذاب به نظر برسید.

11

آمواج هانر زنانه

آمواج هانر نیز عطری است که اکثریت آقایان آن را به عنوان یک عطر زنانه دوست دارند جالب است بدانید این عطر توسط شرکتی از کشور عمان تولید می‌شود و به دلیل استفاده از مواد و ترکیبات با کیفیت و همچنین طراحی‌های بطری لوکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این عطر رایحه‌ای گلی دارد و پس از استفاده از آن انگار در میان انبوهی از گل‌های سفید و سرخ معطر قرار گرفته‌اید.

این عطر بسیار قدرتمند پخش بو و ماندگاری بالایی دارد که پس از استفاده از آن هیچ بوی دیگری را حس نمی‌کنید چون کل مشام شما را پر می‌کند حتی بوی عطر خود را نیز متوجه نمی‌شوید.

عطر رنس الیزه

الیزه یک عطر کاملاً با اصالت است که حتی در صورت دیدن بطری آن نیز دقیقاً با توجه به طراحی که دارد اصالت و لوکس بودن خود را به رخ شما می‌کشد.

این عطر فرانسوی و بسیار با کیفیت رایحه‌ای خیره کننده دارد و در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای دسته‌بندی می‌شود رنس الیزه رایحه‌ای تجملگرا و تمیز و شفاف دارد و با استفاده از آن

میتوانید نظر آقایان را به خود جلب نمایید.

عطر ایو سن لورن لیبره له پارفوم

به دلیل پخش بو و ماندگاری زیادی که عطر لیبره له پارفوم دارد دقیقاً وقتی از کنار یک آقا عبور می‌کنید بوی عطر شما زودتر از خود شما جذابیتتان را به رخ می‌کشد این عطر با رایحه‌ای بسیار غنی و قدرتمند برای مجالس شبانه مهمانی‌ها مناسب است فقط کافی است دو پاف از این عطر را اسپری کنید تا قدرت رایحه آن  برای شما اثبات گردد این عطر زنانه در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و به دلیل قدرت رایحه ارزش خرید بسیاری دارد.

12

عطر گوچی راش زنانه

راش یک عطر قدیمی است که در سال ۱۹۹۹ توسط برند لوکس گوچی طراحی و عرضه شد.

در  رایحه این عطر نت‌های پچولی و وانیل برجسته است این دو نت نیز محبوب آقایان است راش دقیقاً مخصوص خانم‌هایی است که زیاد اهل مهمانی و حضور در جمع‌های دوستانه هستند و با بطری جذابی که دارد که شبیه نوار کاست است باعث می‌شود بعد از تمام شدن این عطر دوباره آن را در کلکسیون خود تمدید نمایید.

میس دیور ادو پرفیوم

میس دیور یکی از بهترین عطرهای زنانه برند نام آشنای دیور است که در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای دسته‌بندی می‌شود.

این عطر دقیقاً کلمه جذابیت و اغواگری را برای شما معنا می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در برابر رایحه این عطر مقاومت کند و ماندگاری و نشر بوی بسیار خوبی دارد و ارزش خرید بالایی دارد.

ویکتوریا سکرت لاو

حتماً نام برند آمریکایی ویکتوریا سکرت را شنیده‌اید این برند عطرهای بسیاری را در چند سال اخیر طراحی و عرضه کرده است که یکی از بهترین محصولات آن لاو نام دارد که دقیقاً رایحه این عطر به مانند نامش دوست داشتنی است و باعث می‌شود برای شریک زندگیتان دوست داشتنی جلوه کنید

ویکتوریا سکرت لاو عطری پودری و گلی است این عطر زنانه عطری زیبا و شاداب و درخشان که به دلیل ملایم بودن بوی آن باعث می‌شود آن را دوست داشته باشید.

دیور پویزن گرل

پویزن گرل دقیقاً رایحه ای سمی برای آقایان دارد که در این عطر بوی وانیل و بادام و مرکبات برجسته‌تر هستند.

این عطر ملایم و شیرین است و برای خانم‌های بسیار جوان دلپذیر  است، عطری شاد و سرگرم کننده و رویایی با شیرینی دوست داشتنی که بسیار اعتیادآور است.

برای بررسی و مشاهده قیمت عطرهای فوق می‌توانید به وب سایت تخصصی عطر الیسا مراجعه نمایید.