معرفی بهترین هتل های غرب تهران به همراه آدرس

غرب تهران  به دلیل دسترسی راحتی که به ترمینال آزادی و فرودگاه دارد، مقصد بسیاری از گردشگران است، به همین دلیل اکثر مسافران قصد دارند برای اقامت چند روزه خود در یکی از بهترین هتل های تهران در این منطقه ساکن شوند. در غرب تهران هتل‌های بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن‌ها امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از بهترین هتل‌های این منطقه می‌توان به هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره اشاره کرد که تمام خدمات تفریحی و رفاهی را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.

لیست بهترین هتل های غرب تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران از قطب‌های مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود. در این شهر پرهیاهو و شلوغ هتل‌های متنوعی برای اقامت گردشگران وجود دارد که هرکدام از آن‌ها براساس خدماتی که ارائه می‌دهند، رت به بندی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که زمان انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت هتل‌ها است که به جاذ به های گردشگری و تفریحی نزدیک باشد، علاوه‌بر این راه دسترسی به آن آسان باشد. خوشبختانه هتل‌های غرب تهران با داشتن این ویژگی بهترین اقامت را برای شما به ارمغان می‌آورند. برخی از این هتل‌ها عبارتند از:

نام و ستاره هتل

آدرس و ایستگاه مترو نزدیک

شروع قیمت

امکانات

جاهای دیدنی نزدیک

هتل اسپیناس پالاس تهران (*****)

آدرس: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

ایستگاه مترو صنعت

6.170.000

پارکینگ، مجموعه آبی مجهز به استخر، جکوزی، سالن ورزشی و...

برج میلاد، پل طبیعت، مرکز خرید پالادیوم

هتل استقلال تهران (*****)

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی

ایستگاه مترو تجریش

4.270.000

آرایشگاه، جکوزی، استخر، پارکینگ، زمین ورزشی، فضای سبز، سالن ورزشی و...

برج میلاد، پل طبیعت، مرکز خرید پالادیوم

هتل پارسیان آزادی تهران (*****)

آدرس: بزرگ‌راه چمران، تقاطع یادگار امام

ایستگاه مترو ولیعصر

3.840.000

رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر و...

برج میلاد، کاخ موزه قصر، مکز خرید پالادیوم

هتل ارم تهران (****)

آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بالاتر از کتابخانه ملی، ورودی همت غرب سمت راست

ایستگاه مترو حقانی و همت

2.490.000

چایخانه سنتی، فتوکپی، لاندری (خشکشویی)، مینی‌بار با هزینه و...

پل طبیعت، بوستان آب و آتش، برج میلاد

هتل المپیک تهران (****)

اتوبان تهران، کرج، ورودی غربی، مجموعه ورزشی آزادی

ایستگاه مترو چیتگر

3.895.000

بیلیارد، سالن ورزشی، کافی‌شاپ و...

استادیوم آزادی، برج میلاد، مرکز خرید پلادیوم

هتل اوین تهران (****)

آدرس تهران، بزرگراه چمران، تقاطع اوین

ایستگاه مترو ولیعصر

2.790.000

فروشگاه، لاندری (خشکشویی)، استخر، آرایشگاه

برج میلاد، پل طبیعت، بازار

هتل پارک وی تهران (***)

آدرس: خیابان ولیعصر، قبل از چهارراه پارک وی، خیابان استقلال، پلاک ۷ ، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش

ایستگاه مترو شهید صدر

 

3.060.000

روم سرویس، وسایل بدنسازی، پذیرش 24 ساعته

پل طبیعت، فرحزاد، تجریش

هتل پژوهش تهران (***)

آدرس: کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران به کرج، بلوار پژوهش (پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران)

ایستگاه مترو وردآورد

ایستگاه مترو ایران خودرو

1.050.000

پارکینگ، فضای سبز، لاندری (خشکشویی) و...

دریاچه باغ گیاه‌شناسی، پارک چیتگر

هتل بستان تهران (***)

آدرس: تهران، اتوبان تهران کرج، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک، روبروی پمپ بنزین و گاز

ایستگاه مترو چیتگر

900.000

پارکینگ، سالن ورزش، رستوران، سونا و...

مرکز خرید کوروش تهران، بام لند، دریاچه چیتگر

 

 

هتل های 5 ستاره غرب تهران

در غرب تهران هتل‌های 5 ستاره متنوعی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها امکانات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از مزایای هتل‌های 5 ستاره می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه آبی و... اشاره کرد.  به طور کلی هتل‌های 5 ستاره در غرب تهران از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار هستند. دلیل محبوبیت این رستوران‌ها در بین گردشگران فاصله نزدیک آن‌ها به فرودگاه و ترمینال است. از برترین هتل‌های 5 ستاره غرب تهران می‌توان به هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل استقلال تهران و... اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس نه تنها یکی از لوکس ترین هتل های تهران  به شمار می‌آید، بلکه جزو جذاب‌ترین هتل‌ها در کل کشور است. این هتل مجلل در سعادت‌آباد قرار گرفته و در سال 1394 افتتاح گردید. این هتل 20 طبقه 400 اتاق متنوع و باکیفیت را به مسافران ارائه می‌دهد که دست شما برای انتخاب باز است. یکی از فاکتورهایی که در مورد هتل اسپیناس پالاس شما را متحیر می‌سازد، معماری منحصر به فرد آن است. در دل هتل اسپیناس پالاس چندین رستوران و کافه وجود دارد که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را متناسب با ذائقه خود میل کنید. اتاق‌های موجود در هتل اسپیناس پالاس شامل دبل استاندارد، تویین استاندارد، خانوادگی رویال، سوئیت سیگنچر پالاس، سوئیت سیگنچر، سوئیت جونیور و... می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، مجموعه آبی مجهز به استخر، جکوزی، سالن ورزشی و... اشاره کرد.

  • فرودگاه مهرآباد 18 کیلومتر
  • فرودگاه امام خمینی 64 کیلومتر 
  • بازار بزرگ تهران برسانید باید 20 کیلومتر
  • آدرس: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

هتل پارسیان آزادی تهران

در گذشته‌های نه چندان دور، نام هتل آزادی تهران "هایت" بود، اما با گذر زمان تغییر نام داد و به پارسیان آزادی تبدیل گردید. این هتل جزو قدیمی‌ترین، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های موجود در تهران  به شمار می‌آید که توانسته نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب نماید. هتل آزادی بر این ادعا است که طرفدار و محافظ محیط‌ زیست است و در فاکتورهای مختلفی نظیر مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌نماید. امکانات این هتل مانند هتل های شرق تهران با امتیاز ۵ ستاره است و اقامتی لوکس را به ارمغان می‌آورد.

در این هتل 475 اتاق متنوع وجود دارد که هر یک امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. در هتل پارسیان آزادی می‌توانید چهار رستوران مختلف را شاهد باشید که غذاهایی متنوعی اعم‌از ایتالیایی و ژاپنی را سرو می‌نمایند. اتاق‌های موجود در هتل پارسیان آزادی شامل دو تخته توئین اکونومی، دو تخته دبل نرمال، دو تخته توئین نرمال، دو تخته توئین فرست کلس، دو تخته دبل فرست کلس، دو نفره جونیور نرمال و... می‌شود.

  • فرودگاه مهرآباد: 20 کیلومتر
  • ترمینال غرب تهران: 14 کیلومتر
  • بازار بزرگ تهران: 33 کیلومتر
  • آدرس: بزرگ‌راه چمران، تقاطع یادگار امام

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در سال 1341 افتتاح گردید و جزو هتل‌های 5 ستاره غرب تهران  به شمار می‌آید. ساختمان این هتل از 20 طبقه و 552 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. در هتل استقلال 11 رستوران مختلف وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به مشتریان ارائه می‌دهند. هتل استقلال تهران از اتاق‌های متنوعی تشکیل شده که شامل دوتخته برای یک نفر، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو نفره جونیور، سوئیت دو نفره رویال و... می‌شوند. فاصله نمایشگاه بین‌المللی تا هتل استقلال 3 کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی 60 کیلومتر است.

استخر موجود در هتل استقلال برای افراد بالاتر از 15 سال مناسب است و می‌توانند از آن بهره ببرند. امکانات هتل شامل روم سرویس، صندوق امانات، صبحانه، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، آرایشگاه، جکوزی، استخر، پارکینگ، زمین ورزشی، فضای سبز، سالن ورزشی، لاندری (خشکشویی) و... می‌شود.

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی

هتل های 4 ستاره غرب

تنوع هتل‌های 4 ستاره در غرب تهران بیشتر است و می‌توانید انواع هتل‌ها را در این منطقه از پایتخت پیدا کنید. هتل آساره تهران، هتل بزرگ ارم، هتل المپیک، هتل اوین و... از بهترین هتل‌های چهار ستاره هستند که می‌توانند اقامتی عالی را برای شما رقم بزنند. هتل‌های 4 ستاره نسبت به هتل‌های 5 ستاره قیمت مناسب‌تری دارند.

معرفی بهترین هتل های غرب تهران به همراه آدرس

هتل ارم تهران

هتل ارم تهران که در سال 1380 افتتاح و در سال 1394 بازسازی گردید، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره در غرب تهران  به شمار می‌آید. هتل ارم در دو طبقه و 72 اتاق خدمت‌رسانی می‌کند که اتاق‌های موجود شامل دو تخته ضلع جنوبی، دو تخته ضلع شمالی و... هستند. فاصله نمایشگاه بین‌المللی تا هتل ارم 11 کیلومتر و فاصله فرودگاه امام خمینی 58 کیلومتر محاسبه شده است. رستوران موجود در هتل ارم تهران با ظرفیت 200 نفر انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. در هتل ارم تهران می‌توانید از استخر بهره ببرید و تنی بر آب زنید. امکانات هتل ارم تهران شامل روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، صبحانه، جکوزی، ماساژ، چایخانه سنتی، فتوکپی، لاندری (خشکشویی)، مینی‌بار با هزینه، وسایل بدنسازی و... می‌شوند.

آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بالاتر از کتابخانه ملی، ورودی همت غرب سمت راست

هتل المپیک تهران

هتل چهار ستاره المپیک که در ضلع غربی ورزشگاه آزادی خودنمایی می‌کند، در سال 1380 تاسیس شد. در این هتل مجلل 100 باب اتا لوکس اعم‌از دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و... وجود دارد. امکانات موجود نیز توانسته رفاه بسیار ویژه‌ای برای گردشگران ایجاد کند که می‌توان به صندوق امانات داخل اتاق، استخر، فروشگاه، چایخانه سنتی و... اشاره داشت. وجود رستوران با ظرفیت 250 نفر و همچنین کافی‌شاپ توانسته شما را در میل غذاهایی باکیفیت همراهی کند.

  • نمایشگاه بین‌المللی: 23 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی: 58 کیلومتر
  • آدرس: اتوبان تهران، کرج، ورودی غربی، مجموعه ورزشی آزادی

هتل اوین تهران

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره باکیفیت که در سال 1387 بازسازی شد و جزو زیباترین هتل‌های ایران  به شمار می‌آید. شروع فعالیت این هتل به دهه چهل بازمی‌گردد اما توانسته با نوسازی‌های گسترده جذابیت بسیاری پیدا کند. هتل اوین تهران 150 باب اتاق را ارائه می‌دهد که می‌توان به دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، سوئیت دو نفره جونیور و... اشاره داشت. امکانات ویژه‌ای در این هتل وجود دارد که می‌توان به روم سرویس، فروشگاه، لاندری (خشکشویی)، استخر، آرایشگاه و... اشاره داشت.

  • نمایشگاه بین المللی: 5 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی: 57 کیلومتر
  • آدرس تهران، بزرگراه چمران، تقاطع اوین

هتل های سه ستاره غرب تهران

در میان هتل‌های خوش‌قیمت و باکیفیت موجود در غرب تهران می‌توان به هتل بستان، هتل پارک وی، هتل پژوهش و.. اشاره داشت. هتل‌های مذکور خدمات باکیفیتی در قبال قیمت تعیین شده ارائه می‌دهند و می‌توانید اقامتی بی‌نظیر به همراه صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در طی سفر خود تجربه کنید.

هتل پارک وی تهران

هتل سه ستاره پارک وی در دو طبقه و 30 اتاق تشکیل شده است. این هتل باکیفیت دسترسی بسیار عالی به بخش‌های مختلف شهر دارد و می‌توانید در زمانی کوتاه خود را به جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و خدماتی برسانید. اتاق‌های موجود شامل دوتخته توئین کینگ، دوتخته دبل کینگ، سه تخته بیزینس، سه تخته فمیلی، سوئیت دونفره و... می‌شوند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را برگزینید. در این هتل می‌توانید از امکاناتی چون رستوران و استخر استفاده کنید. در رستوران هتل پارک وی تهران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را متناسب با ذائقه خود سفارش دهید. رستوران موجود در هتل پارک وی ظرفیت 60 نفری دارد و برای حضور در استخر نیز باید قوانین هتل را رعایت نمایید. امکانات قابل دسترس در هتل پارک وی شامل پاورسوئیچ، تلفن در اتاق، روم سرویس، وسایل بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، لاندری (خشکشویی) و... می‌شوند.

  • نمایشگاه بین المللی: 4 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی: 60 کیلومتر
  • آدرس: خیابان ولیعصر، قبل از چهارراه پارک وی، خیابان استقلال، پلاک ۷ ، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش

هتل پژوهش تهران

در میان هتل‌های سه ستاره، هتل پژوهش از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار است. این هتل در سال 1380 افتتاح گردید و 23 اتاق را در خود جای داده که می‌توان به اتاق چهار تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و... اشاره داشت. رستوران موجود با ظرفیت 30 نفر انواع غذاهای خوش‌طعم و عطر ایرانی را ارائه می‌دهد. امکانات موجود در هتل پژوهش شامل چای ساز، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فضای سبز، لاندری (خشکشویی) و... می‌گردد. عدم وجود استخر نیز یکی از مسائلی است که باید در صورت نیاز به دیگر مراکز نزدیک به هتل مراجعه کنید.

  • نمایشگاه بین المللی: 29.5 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی 68.5 کیلومتر
  • آدرس: کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران به کرج، بلوار پژوهش (پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران)

هتل بستان تهران

در هتل سه ستاره بستان می‌توانید از 34 اتاق موجود به دلخواه بهره ببرید و از تنوع اتاق‌های موجود استفاده کنید. افتتاحیه هتل بستان به سال 1379 بازمی‌گردد و در ساختمانی دو طبقه خودنمایی می‌کند. اتاق‌ها شامل دو تخته معمولی، یک تخته، یک تخته جنوبی، چهار تخته و... می‌شوند. در این هتل امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توان به پارکینگ، سالن ورزش، رستوران، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ و... اشاره داشت.

  • نمایشگاه بین المللی: 22 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی: 58 کیلومتر
  • آدرس هتل: تهران، اتوبان تهران کرج، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک، روبروی پمپ بنزین و گاز