تبلیغات متنی چیست ؟

 

 

تبلیغ متنی نوعی از تبلیغات است که باعث افزایش رتبه سایت تبلیغ دهنده در موتورهای جستجو میگردد . تبلیغات متنی شامل دو نوع فالوو و نو فالوو میباشد که میتوان لینکها را در صفحه اصلی سایت برای استفاده از رتبه دامنه سایت میزبان و یا در تمام صفحات سایت برای استفاده از رتبه صفحات سایت میزبان استفاده نمود .

در نوع فالوو تاثیر به مراتب بیشتر از نو فالوو میباشد ، البته گوگل در آخرین مقالات خود اشاره به نوع لینک نداشته و فقط توصیه کرده که لینکهای ورودی به سایت هرچه بیشتر باشد بهتر است .

تبلیغات متنی در واقع نوع ارزان تبلیغات بنری است که میتواند در همه صفحات سایت قرار گیرد یا فقط محدود به صفحه خاصی از سایت شود . در این نوع تبلیغات امکان کلیک شدن عنوان لینک بسیار پایین بوده و فقط ارزش رتبه سایت هست که مورد نظر است .

تبلیغ متنی به شما این اجازه را میدهد که در همه صفحات یک سایت لینک فالوو داشته باشید که به موجب آن رتبه سایت تبلیغ دهنده به طور قابل توجهی در موتورهای جستجو بهبود یابد . تبلیغ متنی با رپرتاژ آگهی تفاوت عمده دارد به طور مثال در رپورتاژ آگهی نهایتا سه لینک فالوو درج میگردد و رپرتاژ فقط در یک صفحه از سایت میزبان قرار میگیرد اما در تبلیغات متنی در همه صفحات میتوان لینک فالوو داشت که ارزش بسیار بالایی از نظر سئو ایجاد میکند .

 

222

 

امروزه یکی از روش های بازاریابی بهبود رتبه در موتوهای جستجو میباشد که از راههای آن میتوان به خرید لینک به صورت تبلیغ متنی یا در قالب یک متن ( رپورتاژ آگهی ) اشاره کرد ، تبلیغات متنی از چند سال گذشته میان سایتها باب شده و امروزه بازار خود را در میان وب مستران پیدا کرده است . برای خرید تبلیغات متنی ارزان و مفید میتوانید به کانون های تبلیغات مراجعه و رتبه سایت خود را بهبود ببخشین ، کانون آگهی نقشینه پارس فعال در حوزه تبلیغات اینترنتی و مجری انحصاری تبلیغات در 7 سایت خبری پر بازدید میباشد که میتواند بخشی از نیاز وب مستران به اجاره بک لینک فالوو و یا رپورتاژ آگهی در سایتهای خبری را تامین نماید .