بهترین زمان سفر به کوالالامپور

شهر کوالالامپور شهری بسیار زیبا و دیدنی است که دارای مراکز خرید بسیار زیاد و متنوع و همچنین مراکز تفزریحی و ورزشی با کیفیت است.  سفر به کوالالامپور در هر زمانی از سال می‌تواند گردشی خوب و به یاد ماندنی باشد ولی در بعضی ماه ها بهتر از دیگر ماه‌های سال است. انتخاب بهترین زمان برای سفر به کشور‌های مختلف همیشه موضوعی بوده که گردشگران قبل از رزرو تور کوالالامپور به آن توجه داشته‌اند. گردشگران همیشه برای کسب اطلاعات از زمان سفر به دنبال منابعی معتبر و جامع هستند.

سفر در زمان‌های خوب به کشور‌های مختلف کیفیت سفر و اقامت در آن کشور را برای گردشگران بالا می‌برد. یکی از موضوعات آب و هوای مناسب  است که مودر توجه همه قرار دارد. همچنین زمان برگزاری فستیوال‌ها و تخفیف و حراج های فصلی نیز یکی از عواملی است که در تعیین زمان سفر تاثیر بسزایی دارد. در این مطلب چند مورد از بهترین ‌زمان‌های مناسب برای سفر به شهر کوالالامپور را برای شما بازگو می‌کنیم تا سفری خوش و به یاد ماندنی در مطلوب ترین زمان را داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

آب و هوا:

یکی از مواردی که بسیاری از گردشگران به آن توجه می‌کنند آب و هوای کشوری است که می‌خواهند به آن سفر کنند. در کوالالامپور آب و هوا در طول سال تقریبا به یک شکل است و تغییرات زیادی ندارد.

در ماه ‌های مهر، آبان و آذر در فصل پاییز می‌توانید هیجان بودن در زیر باران‌های استوایی در شرق آسیا را تجربه کنید البته اگر از خیس شدن در زیر باران بدتان نمی‌آید.

فصل بهار یکی از پر تردد ترین فصل‌ها در شهر کوالالامپور است که گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان در این فصل به کوالالامپور سفر می‌کنند. فصل بهار بی‌شک می‌تواند بهترین زمان برای سفر به مالزی باشد. چرا که آب و هوای مطلوب به دور از بازرندگی‌های شدید و هوای بسیار گرم است. آب و هوای مطلوب بهاری شهر کوالالامپور کشور مالزی یکی از دلایل حضور گسترده توریست‌ها به این شهر و کشور است.

سفر در زمستان به کشور‌های مختلف یکی از موضوعاتی است که همیشه برایمان سوال بر‌انگیز بوده است. سوال این ‌جا است که ایا سفر به مالزی در فصل زمستان می‌تواند زمان مناسبی باشد؟ در جواب باید بگوییم که کشور مالزی از آب و هوای تقریبا یکسانی در طول سال و فصول مختلف برخوردار است. ولی بعضی از فصل‌ها کمی بهتر از دیگر فصل‌های سال هستند. در شهر کوالالامپور معمولا در تمامی فصل ‌ها هوا آفتابی و آب و هوا مطبوع است. در فصل زمستان شاید کمی بارندگی وجود داشته باشد. اگر به برف و بارندگی علاقه دارید می‌توانید به مناطق کوهستانی این شهر سفر کنید.

رزرو تور ارزان کوالالامپور در فصل تابستان نیز می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای سفر به کوالالامپور باشد. چرا که طبیعت زیبا و سواحل شنی کوالالامپور در این فصل از زیبایی خاصی برخوردار هستند. سفر در تابستان به کوالالامپور می‌تواند به دو دلیل زمانی بسیار مناسب برای ایرانیان باشد. اول تعطیلات تابستانی که برای ایرانیان زمانی مناسب است. دوم هوای متعادل و مناسب این شهر در فصل تابستان است. در تابستان استفاده از ساحل می‌تواند لذتی دو چندانی را به مسافران القاء کند.

کوالانپور

جشنواره های کوالالامپور:

ممکن است که بسیاری از گردشگران برای دیدن و شرکت در جشن‌های کوالالامپور به این شهر سفر کنند. یکی از محبوب ترین و جالب‌ترین جشن‌های کشور مالزی که در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود روز ملی است که در 31 اوت مصادف با 6 شهریور برگزار می‌شود. روز ملی روز استقلال مالزی است که شهر کوالالامپور در این روز به یک شهر بسیار عجیب و زیبا تبدیل می‌شود که حضور در این جشن می‌تواند تجربه‌ای تکرار نشدنی برای گردشگران از سراسر جهان باشد. در این روز نمایش‌ها، کنسرت‌ها، اجرای رقص و موسیقی مالزیایی برگزار می‌شود.

کوالانپور1

از دیگر جشن‌های محبوب در کشور مالزی جشن دیوالی  یا دیپاوالی است که توسط هندی‌های کشور مالزی برگزار می‌شود. در این جشن زیبا و بسیار معروف که هر ساله مسافران و گردشگران بسیار زیادی برای دیدن و حضور در این جشن به کشور مالزی سفر می‌کنند بهانه‌ای مشود تا از غذا‌های بسیار خوشمزه و فوق‌العاده هندی میل کنند و از دیدن رقص‌های زیبای هندی و نمایشگاه‌های صنایع دستی دیدن کنند. این جشن هر ساله در تاریخ پانزدهم آبان برگزار میشود که میتوانید برای آگاهی از قیمت تور کوالالامپور به سایت تور ارزان  توریاب مراجعه کنید.

کوالانپور2

در شهر کوالالامپور هر ساله جشن‌های مذهبی و فرهنگی بسیار زیادی برگزار می‌شود.

سخن آخر:

برای سفر به کوالالامپو مشخص کنید که چه چیز‌های می‌تواند کیفیت سفر شما را بهتر کند. آب و هوای مناسب یا حضور در جشن‌ها یا فصل حراج در شهر کوالالامپور؟ همه ما می‌دانیم اولین قدم برای اقدام به سفر برنامه ریزی و در نظر دالشتن تمامی عوامل موثر بر کیفیت سفرمان است. در این مطلب چند مورد از زمان‌های مطلوب و مناسب برای سفر به شهر کوالالامپور را برای شما بازگو کردیم.