معرفی بهترین قیمت تورهای اروپا مالزی و پاتایا

در این مقاله قصد داریم تورهای مختلف اروپا، مالزی و پاتایا را معرفی کنیم و توضیحاتی درباره قیمت تورها بیان کنیم. سفر با تور جذابیت های خاص خود را دارد و می تواند از هیجان انگیزترین تجربه های سفر باشد. در این بین دانستن اطلاعاتی راجع به قیمت تور و انتخاب بهترین آنها با توجه به قیمت تور مورد نظر قبل از سفر مهم است تا متقبل هزینه اضافی نشوید. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با تور اروپا، تور مالزی و تور پاتایا اطلاعات مفیدی از قیمت تورها نیز بدست آورید. 

معرفی مختصری از تور اروپا

در نیمکره شمالی کره زمین قاره ای با مساحت حدود 10.000.000 کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 730.000.000 نفر قرار دارد. این قاره به نسبت کوچک و زیبا اروپا نام دارد که شامل 50 کشور می باشد. منطقه بالکان شامل کشورهایی چون آلبانی، بلغارستان، بوسنی و هرزگوین، رومانی، صربستان، کرواسی، کوزوو،‌ مقدونیه، مولداوی، مونته‌نگرو؛ کشورهای بالتیک چون استونی، لتونی، لیتوانی؛ منطقه بنه‌ لوکس شامل کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، هلند؛ بریتانیا و ایرلند چون انگلستان، ایرلند، گرنزی؛ منطقه قفقاز آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، منطقه اروپای مرکزی چون کشورهای آلمان، اتریش، اسلواکی، اسلوونی، جمهوری چک، سوئیس، لهستان، لیختنشتاین، مجارستان؛ فرانسه و موناکو، ترکیه، قبرس و یونان، شبه‌جزیره ایبریا شامل آندورا، اسپانیا، پرتغال و جبل طارق، شبه‌ جزیره ایتالیا شامل ایتالیا، سن مارینو، مالت و واتیکان، اوکراین، روسیه، روسیه سفید، اسکاندیناوی چون ایسلند، جزایر فارو، دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ قاره زیبای اروپا را تشکیل می دهند.

هر یک از کشورهای اروپایی زیبایی، جاذبه های طبیعی، سواحل رویایی، آثار تاریخی و گردشگری خاص خود را دارند که مطمئننا از سفر به دور اروپا خسته نخواهید شد. قیمت تورهای اروپایی نسبت به دیگر تورها گران تر است از طرفی برای سفر به کشورهای اروپایی علاوه بر گذرنامه یا پاسپورت نیاز به اخذ ویزا یا روادید یا ویزای شینگن هم می باشد. که برای اخذ ویزا لازم است به سایت سفارت کشور مورد نظر مراجعه کنید و فرم درخواست ویزا را پر نمایید، سپس در زمان تعیین شده به همراه مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه و تایید صلاحیت به سفارت کشور مورد نظر مراجعه نمایید. این پروسه زمانبر هم هست.

بهترین زمان سفر با تور اروپا

برای سفر به اروپا با توجه به هدف سفر شما اگر کاری، تجاری، بازرگانی یا نمایشگاهی و تحصیلی باشد، می توانید در هر فصل و زمانی که اراده کنید به آن سفر بروید ولی اگر به قصد گردشگری و تفریح می خواهید به اروپا سفر کنید بهتر است با توجه به موقعیت آن کشوری که مقصد است تصمیم بگیرید. مثلا برای سفر به کشورهایی که در بخش شمالی قاره اروپا نزدیک به مناطق قطبی قرار دارند مانند سوئد، هلند، انگلستان، نروژ و آلمان بهتر است در فصل بهار و تابستان برنامه سفر بچینید چرا که دمای هوا در فصل های پاییز و زمستان در این کشورها به زیر صفر می رسد. برای لذت بردن از سفر به اروپا و سر زدن به همه جاذبه های گردشگری اروپا بهار و تابستان و اوایل پاییز فرصت مناسبی برای سفر است. 

قیمت تور اروپا

قیمت تور اروپا در زمان های مختلف متغیر است. در زمان های پرتقاضا و پرتردد برای سفر قیمت تور اروپا بالاتر است. برخی آژانس های مسافرتی روند اخذ ویزا را بدون دردسر برای متقاضیان طی می کنند. البته قیمت تور آنها ممکن است کمی بالاتر باشد ولی در مقابل دردسر و هزینه و وقتی که قرار است صرف اخذ ویزا یا ویزای شنگن شود، به صرفه تر خواهد بود. همچنین باید توجه نمایید که برخی آژانس ها تورهای لحظه آخری و آفر های ویژه ای در زمان های مختلف ارائه می دهند. قیمت تور لحظه آخری اروپا بسیار مناسب تر است. 

معرفی مالزی 

کشور مالزی با مساحتی حدود ۳۲۹٫۷۵۸ کیلومتر مربع و با جمعیتی حدود ۳۰٬۴۴۸٬۶۰۰ نفر در جنوب شرق قاره آسیا واقع شده است که توسط دریای چین جنوبی به دو بخش مالزی شرقی و مالزی غربی تقسیم شده است. پایتخت آن کوالالامپور است. هر دو بخش مالزی دارای مناطق زیبا، تپه و کوه و دشت و چشم اندازهای طبیعی بی نظیری هستند که نظر گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به خود جلب می کنند. مالزی کشوری مسلمان با فرهنگ چندگانه است. مالایی و چینی و هندی درصد بیشتری از ساکنین مالزی را تشکیل می دهند. مالزی مردمانی خونگرم و مهربان دارد. رستوران ها و غذاخوری های مخصوص مسلمانان بسیار به چشم می خورد. مالزی برای سنین مختلف تفریحات متنوعی دارد.

بهترین زمان سفر به مالزی

بهترین زمان سفر به مالزی و لذت بردن از تفریحات مهیج، شنا، قایق سواری و غواصی در آب های نیلگون آن اواخر بهار و تابستان است. صخره های مرجانی زیبا، زیستگاه موجودات دوزیست چون مرجان ها، لاکپشت ها، ماهی های متفاوت و زیبا و کوسه ها از جذابیت های دیدنی مالزی در فصل تابستان است. اگر قصد سفر تفریحی به مالزی را دارید فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به این کشور است، هر چند قیمت تور مالزی در این فصل کمی بیشتر است ولی مطمئن باشید ارزش خواهد داشت. قصل سرد سال به دلیل بارش باران های موسمی آب و هوای مالزی سردتر خواهد بود. 

مالزی

قیمت تور مالزی

قیمت تور مالزی بر اساس  زمان سفر، نوع پرواز انتخابی، و خدمات انتخاب شده متفاوت خواهد بود. همانطور که در بخش قبل هم توضیح دادیم در زمان های پر تقاضا و شلوغ ساتل چون بهار و تابستان قیمت تور مالزی و دیگر کشورها کمی گرانتر از دیگر فصول سال است . البته در این زمان ها هم قیمت تور لحظه آخری بسیار ارزانتر و به صرفه تر خواهد بود، فقط کمی ریسک بالاتری دارد چون ممکن است زود پر شود و نوبت به شما نرسد. بنابراین اگر به دنبال سفری ایمن و بی دغدغه هستید و می خواهید از ماه ها قبل برای آن برنامه ریزی کنید بهتر است به فکر تور لحظه آخری نباشید ولی با عضویت در کانال ها و شبکه های اجتماعی گوناگون می توانید از تخفیف های ویژه ای که آژانس های مسافرتی در زمان های مختلف ارائه می دهند، استفاده نمایید.

آشنایی با پاتایا 

در قسمت شرقی خلیج تایلند، شهر ساحلی پاتایا از شهرهای توریستی و گردشگری این کشور است که هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد. صنعت گردشگری در پاتایا در چند سال اخیر روند رو به رشدی را طی می کند. شهرت جهانی  پاتایا به کاباره ها و تفریحات شبانه آن است. پاتایا جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از جزیره مرجان، آکواریوم و دنیای زیر آب،  کوه بودا، باغ وحش ببرها، باغ استوایی، موزه ریپلی، تور گیبون، شو الکازار، مینی سیام.

قیمت تور پاتایا

قیمت تور پاتایا نیز مانند دیگر کشورها بر اساس زمان سفر، خدمات ارائه دهنده آژانس ها و نوع پرواز متغیر است. در نظر بگیرید که قیمت تور پاتایا در زمان های پر تقاضا و فصل های گردشگری بیشتر از زمان های دیگر سال است. 

پاتایا

دانستنی های لازم قبل از سفر با تور و انتخاب تور 

قبل از سفر بهتر است هزینه های خود را برآورد نمایید و خرج سفر و برنامه های خود را پیش بینی کنید، بعد از آن به دنبال آژانس هایی که قیمت تور آنها مناسبتر است و خدمات بهتری ارائه می دهند بگردید تا متقبل ضرر و هزینه اضافی نشوید، علاوه بر  آن سفری در نهایت لذت و آرامش را در کنار عزیزان و دوستان خود تجربه نمایید.

بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، ویزای شنگن، اقامت در هتل های متنوع با خدمات متنوع همراه با پذیرایی، تور لیدر و راهنمای فارسی زبان، برنامه گشت و گذار شهری از خدمات تورهای مختلف است. توجه کنید که قیمت تور لحظه آخری بسیار ارزانتر و مناسبتر است. همچنین لازم است این نکته را هم در نظر بگیرید که قیمت تورها به خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهند، نوع پرواز انتخابی، محل اقامت اینکه هتل چند ستاره باشد و برنامه ای که آژانس ها در طول سفر در نظر دارند نیز بستگی دارد و بر اساس آن متغیر خواهد بود. با عضو شدن در شبکه های اجتماعی می توانید از تخفیف های ویژه تورهای مسافرتی در زمان های مختلف برخوردار شوید.