الزام تردد با زنجیرچرخ در ۴ محور/۲۲ استان درگیر سیل، برف و کولاک هستند

به گزارش خبر حوادث شهرخبر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کمک رسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در ۲۲ استان متأثر از حوادث جوی در کشور خبر داد. مرتضی سلیمی در مورد آخرین جزییات  کمک رسانی به استان‌های درگیر سیل، کولاک و برف گفت: ۲۲ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد از ۲۰ بهمن تاکنون درگیر حوادث سیل، برف و کولاک بودند.

سلیمی درمورد حوادث روز با اشاره به مفقود شدن ۵ نفر گفت: دو نفر در شهرستان اسدیه استان خراسان جنوبی، یک نفر در رودان استان هرمزگان، یک نفر در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و یک نفر هم در ممسنی استان فارس مفقود شدند و همچنین یک نفر در اسدیه استان خراسان جنوبی و یک نفر هم در لالی خوزستان به دلیل گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب فوت شدند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم‌اکنون در محورهای تایباد ـ خواف، تربت‌حیدریه ـ خواف و درگز ـ قوچان در استان خراسان رضوی شاهد بارش برف هستیم و تردد با زنجیرچرخ در این محورها و محور بجنورد ـ اسفراین در استان خراسان شمالی الزامی است.

اخبار حوادث را از سایت شهرخبر دنبال کنید.