وانت بار تهران

وانت بار تهران-وانت تلفنی تهران-نیسان بار تهران—باربری وانت-وانت بار-وانت بار تهران به شهرستان-حمل بار به شهرستان با وانت-حمل بار به شهرستان با نیسان-وانت بار بین شهری-وانت بار غرب تهران

حمل بار به تمام نقاط تهران و حمل بار به تمام شهرهای ایران

وانت بار تهران نیسان بار تهران گروه حمل و نقل باربری تهران صدف

ارسال وانت و نیسان به تمام نقاط کشور شمال,غرب,شرق,جنوب

شماره وانت بار تهران: 44354737                      22746921

                               44162435                     

وانت بار

 

                         09193264184                   09109483772

                               88698136      

 

09128895773

وانت بار تهران ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات حمل و نقل و باربری در سطح تهران و حمل بار به شهرستانها با پرسنل مجرب و متعهد و با بیمه و بارنامه دولتی در خدمت مشتریان عزیز می باشد.این شرکت با مدیریت پاسخگو در 24 ساعت و پیگیری مشکلات شما عزیزان می باشد.وانت بار تهران سعی می کند با کمترین و ارزان ترین قیمت و هزینه بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

گروه حمل و نقل نیسان بار تهران با اکیپ مجرب و کاربلد کلیه خدمات بسته بندی,باربری و جابجایی اثاثیه منزل با وانت و نیسان های و مجهز به پتو انجام می دهد.

وانت بار تهران به شهرستان,نیسان بار تهران به شهرستان,حمل بار به شهرستان ها

حمل و جابجایی انواع بار از قبیل حمل اثاثیه منزل,مبلمان,وسایل اداری و شرکتی,ساید بای ساید,میزهای بزرگ,پیانو-بوفه های شیشه ای و.. در کلیه مناطق داخل شهر تهران و ارسال بار به شهرستان ها با وانت پیکان و وانت نیسان مجهز به پتو و چادر با صدور فاکتور و بیمه نامه انجام می دهد.

شرکت وانت بار تهران با تلفیقی از دو شرکت نیسان بار و وانت بار حمل و نقل انواع بار های شرکتی,لوازم منزل,لوازم اداری,لوازم کارگاهی,کالاهای ساختمانی,کالاهای کشاورزی,کالاهای صنعتی,کالاهای گمرکی انجام می دهد این شرکت دارای انواع ماشین های حمل بار شامل وانت-نیسان-خاور-کامیونت می باشد

با ما با اطمینان خاطر 100% بار های خود را ارزان-سریع و مطمئن جابجا نمایید.کافی است تا یک بار امور حمل و نقل و جابجایی خود را به ما بسپارید.

وانت بار تهران