آلمان ، فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا کدام تور اروپا را انتخاب کنیم؟

قاره ی اروپا در قسمت شمالی کره ی زمین قرار دارد و بعد از قاره ی اقیانوسیه،کوچک ترین قاره به حساب می آید. مساحت این قاره به تقریب 10 میلیون کیلومتر مربع است و مجموعه بیش از 750 میلیون نفر ، جمعیت دارد.

بهتر است قبل از سفر و تور اروپا کمی بیشتر با کشور های مهم این قاره آشنا شویم:

  • کشور آلمان

کشور آلمان از شمال با دریای شمال مرز دارد ، از شرق با کشور لهستان و جمهوری چک ، از غرب با کشور های فرانسه ، بلژیک ، هلند و لوکزامبورگ و هم چنین از جنوب با کشور های سوییس و اتریش مرز مشترک دارد.پایتخت کشور آلمان ، شهر برلین است. اکثر مردم آلمان پیرو دین مسیحیت هستند و به زبان آلمانی صحبت می کند.آب و هوای این کشور معتدل اقیانوسی ست ، هم چنین این کشور با بیش از 80 میلیون جمعیت ، پر چمعیت ترین کشور در قاره ی اروپا است.دقت ، منظم و سر وقت بودن ، اهمیت به حفظ پاکیزگی طبیعت و محیط زیست ، حریم شخصی و ساخت و ساز از با ارزش ترین مسایل برای مردم آلمانی ست. طرز تفکر خلاقانه و دستاورد های هنری خاص ، از اولویت های فرهنگی آلمانی هاست.آلمان با موسیقی به سبک کلاسیک ، دنیای موسیقی را دچار یک تحول عظیم کرد. بتهوون ، باخ ، موتزارت و دیگر موسیقی دان های مشهور آلمانی هستند.ممکن است هنگام سفر به این کشور تصور کنید که رفتار مردم کمی غیر صمیمی و غیر دوستانه است! اما واقعیت این است که آلمانی ها به شدت به حفظ حریم معتقدند. به این منظور که رفتار اجتماعی خاصشان به صورت قانونی نانوشته است و حدود هر چیزی را حفظ میکنند. مردم کشور آلمان اعتقاد دارند که مرز بندی بین امور ، مکان ها و مردم بهترین روش برای مدیریت یک زندگی منظم در تور آلمان است.

آلمان

  • کشور فرانسه

فرانسه یک کشور بسیار مدرن در قسمت غربی اروپاست. پایتخت این کشور شهر پاریس بوده و مردم به زبان فرانسوی صحبت می کنند.مساحت این کشور تقریبا 550 هزار کیلومتر مربع است به همین دلیل فرانسه پهناور ترین کشور قاره ی اروپاست.کشور فرانسه با کشور های آلمان ، اسپانیا ، سوییس و ایتالیا مرز مشترک دارد.آب و هوای این کشور معتدل و 4 فصل است.فرانسه مهد ادبیات و هنر است. شاعرانی چون مولیر ، ژان پل سارتر و ویکتور هوگو ، از به نام ترین شاعران فرانسوی هستند.فرانسوی ها برای خانواده ، دوستان و روابطشان ارزش و اهمیت بسیاری قائل‌ اند. در عین این که فرانسه کشوری آزاد و لیبرال است اما به فرهنگ خانوادگی و ارزش های شخصی اهمیت بسیاری می دهند.با سفر به این کشور زیبا حتما متوجه شیک پوشی و خوش لباسی این مردم خواهید شد. چون کشور فرانسه پایتخت صنعت مد جهان است.حتما در تور فرانسه از مراکز خرید بازدید نمائید.

فرانسه

  • کشور ایتالیا

ایتالیا کشوری در قسمت جنوبیه قاره ی اروپاست که شهر رم پایتخت آن است.این کشور از دو جزیره به نام های ساردنی و سیسیل در دریای مدیترانه و شبه جزیره ی ایتالیا تشکیل شده است.مردم این کشور به زبان ایتالیایی صحبت می کنند و بسیار مهربان ، صمیمی و خوش زبان هستند. آب و هوای این کشور معتدل فصلی ست.

ایتالیا

کشور ایتالیا به دلیل طبیعت زیبا ، آب و هوای مناسب و هنر در زمینه های مختلف ، به کشور زیبایی ها معروف است.غذا های لذیذ و خوشمزه ، مکان های دیدنی فراوان با معماری بی نظیر و تاریخ هیجان انگیز ایتالیا و دلایل زیاد دیگری باعث شده تا ایتالیا مقصدی خاص برای گردشگران و توریست ها باشد.

فرهنگ ایتالیایی ها با موسیقی ، هنر ، غذا ، معماری و هم چنین خانواده پیوند عمیقی دارد. وحدت و یکپارچگی در تمام خانواده به چشم می خورد و به عنوان یک اصل مهم است که میتوانید در تور ایتالیا متوجه این نکته شوید.

رم

  • کشور اسپانیا

اسپانیا در قسمت جنوب غربی اروپا قرار دارد و پایتخت این کشور ، شهر مادرید است.کشور اسپانیا در شبه جزیره ی ایبری واقع شده است.مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و غالبا مردمی خونگرم و مهربان هستند.بر اساس موقعیت خاص جغرافیایی ، کشور اسپانیا دارای 3 نوع آب و هوا می باشد: اقلیم مدیترانه ای ، اقلیم نیمه خشک در قسمت جنوب شرقی کشور و اقلیم اقیانوسی در نواحی شمال کشورکشور اسپانیا با تاریخی غنی ، تفکراتمدرن ، فستیوال و جشن های زیبا و شاد و فرهنگ و سنت متنوع و خاص ، جز 5 کشور اول به عنوان مقصد برای گردشگران تور اسپانیا است.

مادرید

برای اطلاع از جدیدترین تورهای مسافرتی اروپا لطفا به سایت توریاب مراجعه کنید