توپ موشکی پاتایا-اوج هیجان (Pattaya Rocket Ball)

اینکه توپ موشکی را هیجان انگیزترین، شگفت انگیز ترین و احتمالا ترسناک ترین تجربه شما در مدت زمان حضورتان در تور پاتایا بدانیم، به هیچ وجه اغراق نکرده ایم. این توپ شما را در عرض یک ثانیه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت به هوا پرتاب می­کند! بدون شک این یک جنبش آدرنالین کامل و شگفت انگیز را به همراه خواهد داشت و برای کسانی که از اوج هیجان و شهربازی ها لذت می­برند، بدون شک این یک تجربه­ی به یاد ماندنی و تکرار نشدنی تور ارزان پاتایا خواهد بود. امتحان آن را از دست ندهید و همین حالا برای تجربه­ی توپ موشکی و سایر جاذبه های گردشگری پاتایا  از طریق تور پاتایا اقدام نمایید.

توپ موشکی چیست؟

Rocket Ball از دو برج فولادی تشکیل شده است که سیم مخصوص آن به هر برج وصل شده است. هر دو انتهای طناب به وسیله نقلیه فولادی قفل شده که توپ مانند است وصل می شوند که در آن 2 سواره قرار گرفته اند. توپ به سوی زمین کشیده می شود، جایی که سواران سوار می شوند. هنگامی که وسیله نقلیه از ایستگاه بارگیری آزاد می شود، کابل ها درگیر می شوند و سواران را با سرعت بالایی عمودی 50 متری به هوا با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در یک ثانیه و نیروی 5G به هوا می فرستند.

چه کسی در پشت صحنه Sky Pattaya - Rocket Ball فعالیت می کند؟

تیم فنی اسکای پاتایا که توسط پارک فنی آموزش دیده شده و صلاحیت دارد.

اسکای پاتایا همچنین به طور کامل توسط یک مهندس / استاد فنی اروپایی در محل نظارت می شود.

اول ایمنی...

این وسیله توسط تکنسین پارک، یکی از بزرگترین شرکت های ایتالیایی در جهان برای پارک های تفریحی ساخته شده است. این دستگاه و شرکت کاملاً با استانداردهای جهانی کیفیت و ایمنی مطابقت دارند.

توپ موشکی پاتایا با توجه به ایمنی شدید طراحی شده است. این سواری تفریحی با قویترین و باکیفیت ترین مواد ساخته شده است و هر قسمت استراتژیک مجموعه، با جوش های مستحکم به بدنه متصل است. این برنامه توسط برنامه های مهندسی کامپیوتر و هنر طراحی شده و توسط برنامه های مهندسی حرفه ای و به روز مورد آزمایش قرار گرفته است، بنابراین می­توانید از ایمنی آن اطمینان داشته باشید.

تجربه ای باورنکردنی!

سازندگان این توپ می گویند شما طی این تجربه به نیروی 5G و 50 متر ارتفاع می رسید. مطمئناً اینگونه احساس خواهید کرد.

در واقع نیروهای G باعث می شود که ارتفاع خود را فراموش نکنید و بعد از آنکه حرکت توپ آرام می شود مانند "وای ، من در هوا معلق هستم ، و نمای پایین واقعاً زیبا است". به سراغ شما خواهد آمد.

پس از پایان این تجربه، شما فیلم آن (که کیفیت آن واقعاً خوب است) را بر روی سی دی دریافت خواهید کرد. البته می­توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را همراه داشته باشید و از مسئولین مربوطه بخواهید که فیلم Hd  مروبطه را بر روی آن بارگذاری کنند. پیشنهاد می­کنیم حتما این فیلم را دریافت کنید تا به یادگاری از این سفر و تجربه هیجان انگیز شما با توپ موشکی پاتیا تایلند باشد.

می توانید روز و یا شب را برای سوار شدن به توپ موشکی انتخاب نمایید که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می­باشند. در صورت انتخاب شب می­توانیدچراغ های شهر و منظره زیبایی را که تشکیل می­دهند همراه با خنکای شب حس کنید و لذت ببرید. در صورت انتخاب روز نیز قادرخواهید بود مناظر اطراف پاتایا را به خوبی و با وضوح بیشتری مشاهده نمایید.

2

کارکنان و مدیر مجموعه بسیار دوستانه برخورد می­کنند. قبل از پرتاب می­توانید وسایل شخصی خود را در صندوق هایی که به این منظور طراحی و تعبیه شده اند قرار دهید و از امن بودن آن ها مطمئن باشید. همچنین اگر در این تجربه یک شریک مانند دوستتان، همسرتان یا نامزدتان را در کنار خود داشته باشید، علاوه بر تجربه هیجان انگیز تر و بهتر از آب درآمدن فیلم مربوطه، می­توانید از تخفیف ویژه ای به مبلغ 400THB که به این منظور تعبیه شده است استفاده نمایید.

در این مکان موزیک زیبا و هیجان انگیزی نیز پخش می­شود که می­تواند تجربه شما را هیجان انگیز تر نماید.

نکات مهم در تور لحظه آخری پاتایا

-استفاده از توپ موشکی برای کسانی که فشار خون بالا یا مشکلات قلبی دارند ممنوع بوده و باید از آن اجتناب نمایند زیرا این تجربه به یکباره فشار آدرنالین زیادی را متوجه قلب می­کند و برای کسانی که مشکلات قلبی دارند می­تواند خطرساز باشد.

-حتما وسایل جانبی خود را در صندوق های مربوطه قرار دهید تا احیانا در هنگام حرکت توپ از هوا به زمین پرتاب نشوند.

یکی از کاربرانی که تجربه سوار شدن بر این توپ موشکی را دارد می‌گوید: این یک تجربه نفسگیر و شجاعانه است. او میگوید شما در ابتدا باید سوار وسیله نقلیه فولادی در قفس شوید که بین 2 برج معلق است. سپس برای یک سواری نفس گیر به آسمان پرتاب می‌شوید. یک پرتاب عمودی 165 فوت (50 متر) با سرعت 60 مایل در ساعت (100 کیلومتر) در یک ثانیه! توپ موشکی یک فعالیت آدرنالین زا در پاتایا محسوب می‌شود.

منبع: تور لحظه آخری